Μεξικανοί, ιδιοκτήτες εστιατορίου, συγχαίρουν τον Τραμπ και λένε πως θα τον ψηφήσουν επειδή κάνει καλό έργο!
Και «κλάμα» οι αριστεροί του Ομπάμα και της Χίλαρι, οι δήθεν υπέρμαχοι των «μεταναστών».
Μεξικανοί, ιδιοκτήτες εστιατορίου, συγχαίρουν τον Τραμπ και λένε πως θα τον ψηφήσουν επειδή κάνει καλό έργο!
Και «κλάμα» οι αριστεροί του Ομπάμα και της Χίλαρι, οι δήθεν υπέρμαχοι των «μεταναστών».
Owners of Sammy’s Mexican Restaurant to President @realDonaldTrump: Latinos are going to vote for you because you’re doing a very good job!#LatinosForTrump pic.twitter.com/jFQrk29OUv
— Team Trump (Text TRUMP to 88022) (@TeamTrump) May 5, 2020