Ο Κυρ. Μητσοτάκης θα συμμετάσχει αύριο σε συζήτηση για το κτηματολόγιο

Η συζήτηση θα πραγματοποιηθεί στο Ωδείο Αθηνών

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου, στις 11.00, θα συμμετάσχει σε συζήτηση με τον δημοσιογράφο Απόστολο Μαγγηριάδη, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Κτηματολόγιο: Από μια εκκρεμότητα δεκαετιών σε μια νέα εποχή με διαφάνεια, ταχύτητα και ασφάλεια», που διοργανώνουν το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης και το Ελληνικό Κτηματολόγιο, στο Ωδείο Αθηνών.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/photo: eurokinissi

ΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΙΕΣ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

LATEST

Κύρια Θέματα

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Κάθε μέρα μαζί