Παραιτείται ο Βρετανός «Τσιόδρας» επειδή δεν τήρησε την καραντίνα

Την παραίτησή του από τη Βρετανική Επιστημονική Συμβουλευτική Ομάδα για Έκτακτες Ανάγκες (SAGE) ανακοίνωσε ο επικεφαλής επιδημιολόγος του Ηνωμένου Βασιλείου, Νιλ Φέργκιουσον,

επειδή «έσπασε» την καραντίνα, σύμφωνα με δημοσίευμα.

Το Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκεται ακόμα σε καραντίνα εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού COVID-19, αλλά φαίνεται πως δεν την τηρούν όλοι – ούτε καν ο επικεφαλής επιδημιολόγος της χώρας, Νιλ Φέργκιουσον, ο οποίος παραιτείται επειδή την «έσπασε».

Συγκεκριμένα, δημοσίευμα της «Telegraph» υποστήριξε πως ο Φέργκιουσον δέχθηκε την επίσκεψη μιας γυναίκας στο σπίτι του παρά την καραντίνα και την κοινωνική αποστασιοποίηση.


Πάντως, σε δήλωσή του στο CNN, ο Φέργκιουσον παραδέχθηκε ότι «έκρινε και ενήργησε λανθασμένα» και, ως εκ τούτου, θα παραιτηθεί από τη θέση του στη Βρετανική Επιστημονική Συμβουλευτική Ομάδα για Έκτακτες Ανάγκες (SAGE).

Χαρακτηριστικά, ο ίδιος ανέφερε το εξής:

«Ενήργησα με την πεποίθηση ότι είχα ανοσία, αφότου είχα βρεθεί θετικός στον κορονοϊό και είχα απομονωθεί πλήρως για σχεδόν δύο εβδομάδες μετά την εμφάνιση των συμπτωμάτων».

Ο Φέργκιουσον τόνισε, επίσης, ότι «η κυβερνητική καθοδήγηση είναι ξεκάθαρη και στοχεύει στην προστασία όλων μας».

Πάντως, με τα -μέχρι στιγμής- στοιχεία του Πανεπιστημίου Τζονς Χόπκινς, στο Ηνωμένο Βασίλειο έχουν καταγραφεί τουλάχιστον 196.243 επιβεβαιωμένα κρούσματα και 29.501 θάνατοι από τον κορονοϊό.

(Sputniknews – φωτο:pexels)

ΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΙΕΣ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

LATEST

Κύρια Θέματα

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Κάθε μέρα μαζί