• Αρχική
  • Άρθρα
  • «ΜΠΑΜ»! Το εμβόλιο PFIZER καταχωρήθηκε ως ΑΙΤΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ εμβολιασμένου 26χρονου – ΤΙ ΕΔΕΙΞΕ Η ΝΕΚΡΟΨΙΑ

«ΜΠΑΜ»! Το εμβόλιο PFIZER καταχωρήθηκε ως ΑΙΤΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ εμβολιασμένου 26χρονου – ΤΙ ΕΔΕΙΞΕ Η ΝΕΚΡΟΨΙΑ

Χαμός στην Αμερική, αρχίζουν όργανα...

Ένας 26χρονος άνδρας από τη Νότια Ντακότα που πέθανε στις 12 Νοεμβρίου 2021 από μυοκαρδίτιδα —τέσσερις ημέρες μετά την αναμνηστική δόση του εμβολίου της Pfizer για τον COVID— ανάβει «φωτιές» για τα εμβόλια Pfizer, σύμφωνα με ρεπορτάζ, η αυτοψία φέρετα να επιβεβαιώνει πως ο θάνατός του οφείλεται στον εμβολιασμό.

Σε συνέντευξή τους στο The Defender, ο πατέρας, η μητέρα και η αδερφή του Τζόζεφ είπαν ότι τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC), τα οποία συμβουλεύονται οι κυβερνώντες και οι τηλέ-ειδικοί στην Ελλάδα, δεν έχουν ερευνήσει τον θάνατο του Τζόζεφ και δεν επικοινώνησαν με τον παθολόγο που έκανε την αυτοψία ούτε ζήτησαν τα έγγραφα που επιβεβαίωσαν, σύμφωνα με τους ίδιους, ότι ο θάνατος του Joseph προκλήθηκε από το εμβόλιο Pfizer.

Σύμφωνα με την έκθεση νεκροψίας και το πιστοποιητικό θανάτου , ο Τζόζεφ φέρεται να πέθανε από σοβαρή καρδιακή βλάβη από «μυοκαρδίτιδα στην αριστερή κοιλία λόγω του πρόσφατου ενισχυτικού εμβολίου Pfizer COVID-19».

Η μητέρα του Joseph, Cayleen, είπε ότι ο γιος της ήταν υπέρ του εμβολίου και εργαζόταν σε ένα περιβάλλον όπου έπρεπε να εμβολιαστεί. Σύμφωνα με τις κάρτες εμβολιασμού του Joseph , έλαβε το πρώτο του εμβόλιο Pfizer στις 26 Μαρτίου 2021 και την δεύτερη δόση στις 16 Απριλίου.

Η Cayleen είπε ότι ο γιος της, ο οποίος δεν παρουσίασε αρνητικές ανεπιθύμητες ενέργειες μετά τις δύο πρώτες δόσεις, έλαβε μια τρίτη αναμνηστική δόση στις 8 Νοεμβρίου 2021: «Τρίτη και Τετάρτη ήταν καλά, αλλά το πρωί της Πέμπτης – 72 ώρες μετά το αναμνηστικό εμβόλιο- τηλεφώνησε και είπε ότι είχε πονόλαιμο».

Η Cayleen έφτιαξε στον γιο της ζεστό μηλίτη μήλου και εκείνος πήρε παστίλιες για τον λαιμό και πήγε στην δουλειά, αλλά μέσα σε δύο ώρες την κάλεσε να τον πάρει επειδή ήταν τόσο κουρασμένος που δεν μπορούσε να δουλέψει.

Όταν η Cayleen τον ρώτησε τι συμβαίνει, ο Joseph της είπε ότι είχε κάποιο μυϊκό πόνο, εξάντληση και πονόλαιμο.

«Όταν ψάξαμε στο google, «ποιες είναι οι αντιδράσεις σας για το εμβόλιο Pfizer», πολλά από τα αποτελέσματα λένε ότι οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν κούραση, μυϊκό πόνο κτλ., έτσι και οι δύο θεωρήσαμε πως πρόκειται για αντιδράσεις στο εμβόλιο και δεν ήταν κάτι το σοβαρό», είπε η Cayleen.

Ωστόσο, ο νεαρός άρχισε να ανεβάζει τον καρδιακό του ρυθμό. Η μητέρα σκέφτηκε ότι σχετιζόταν με τον πυρετό, οπότε του έδωσε Tylenol.

Αργότερα εκείνη την ημέρα, ο Τζόζεφ έστειλε μήνυμα στη μητέρα του ότι ο πυρετός του είχε πέσει. Στις 4:30 μ.μ., το οξυγόνο του ήταν στο 100%, αλλά ο καρδιακός του ρυθμός ήταν ακόμα αυξημένος.

Ο πατέρας του Τζόζεφ, Γουίλιαμ, επισκέφτηκε τον γιο του γύρω στις 5 το απόγευμα και δείπνησαν. Ο Γουίλιαμ έφυγε στις 6 μ.μ. Δύο ώρες αργότερα ο γιος τους ήταν νεκρός.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟΥ: ΑΙΤΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ, ΕΜΒΟΛΙΟ PFIZER

Ένα πιστοποιητικό θανάτου που εκδόθηκε από την Πολιτεία της Νότιας Ντακότα και ελήφθη από τον Defender αναφέρει την αιτία θανάτου του Keating από «πολυεστιακή μυοκαρδίτιδα που αφορά την αριστερή κοιλία και το διάφραγμα», με μια δεύτερη αιτία θανάτου να αναφέρεται ως «Πρόσφατο ενισχυτικό εμβόλιο Pfizer Covid-19».

Η οικογένεια γνωρίζει πότε πέθανε ο Τζόζεφ λόγω των δεδομένων Apple Watch που ανέσυραν από το τηλέφωνό του. Ο Τζόζεφ είχε ενεργοποιημένη μια εφαρμογή που μετρούσε τον καρδιακό του ρυθμό μέχρι την στιγμή του θανάτου του.

Αφού πέθανε ο Τζόζεφ, έπρεπε να γίνει νεκροψία για να επιβεβαιωθεί η αιτία του θανάτου.

«Όταν έκαναν για πρώτη φορά τα προκαταρκτικά δεν μπορούσαν να βρουν τίποτα – η καρδιά του φαινόταν κανονική», είπε η Cayleen. Αλλά «ο παθολόγος είπε ότι επρόκειτο να μελετήσει 22 διαφορετικά σημεία για να δει τι θα μπορούσε να βρει».

Εν τω μεταξύ, η Cayleen είπε ότι άρχισε να ακούει ιστορίες για νεαρούς άνδρες που έπαθαν μυοκαρδίτιδα μετά από εμβόλια για τον COVID.

«Ήξερα ότι ο COVID θα μπορούσε να προκαλέσει MIS-C [ φλεγμονώδες σύνδρομο πολλαπλών συστημάτων ], αλλά κανείς δεν μου είπε ότι το εμβόλιο προκαλούσε στους ανθρώπους μυοκαρδίτιδα», είπε η Cayleen και συνέχισε:

«Όταν ο παθολόγος κοίταξε τα 22 τμήματα της καρδιάς του Τζόζεφ, έδειξε ότι το εμβόλιο περιείχε φλεγμονή και επιτέθηκε σε ολόκληρη την καρδιά του. Υπήρχε τεράστια ζημιά… στην καρδιά. Ήταν πλήρης πολυεστιακή μυοκαρδίτιδα, και δεν επηρέαζε μόνο ένα μέρος της καρδιάς του, αλλά προσέβαλε ολόκληρο το διάφραγμα και τις κοιλίες του».

Η Cayleen πιστεύει ότι ο γιος της ανέπτυξε τόση πολλή φλεγμονή από το αναμνηστικό εμβόλιο που η καρδιά του ανέπτυξε μια θανατηφόρα αρρυθμία που τον σκότωσε αμέσως.

Μίλησε με αρκετούς καρδιολόγους που εξεπλάγησαν ότι ο γιος της δεν βίωσε ποτέ κανένα είδος πόνου στο στήθος.

Η Cayleen είπε ότι είναι ευγνώμων που έγινε η νεκροψία, επειδή αποκάλυψε, όπως ισχυρίζεται, ότι ο γιος της πέθανε απευθείας από το εμβόλιο και η μυοκαρδίτιδα που υπέστη ήταν από το εμβόλιο.

«Είναι τεκμηριωμένη απόδειξη», είπε η Cayleen. «Πέθανε κατευθείαν από το ενισχυτικό της Pfizer».

Tο el.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο κάτω από  το άρθρο, μόνο από όσους και όσες έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία DISQUS. Ο καθένας και η κάθε μία έχουν το δικαίωμα να εκφράζουν ελεύθερα τις απόψεις τους. Αυτό όμως  δεν σημαίνει ότι το el.gr υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Επίσης ξεκάθαρα θα διαγράφουμε  συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια αμέσως μόλις τα εντοπίσουμε  ή αμέσως μόλις μας καταγγελθούν. Ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το el.gr δεν φέρει καμία νομική ή άλλη ευθύνη, αφού στο διαδίκτυο ανωνυμία δεν υπάρχει.