Σοκ στην Ουγγαρία: Συνελήφθη νοσοκόμος για συλλογή ανθρώπινων μελών από νοσοκομείο και νεκροταφεία (VID)

Μία ανατριχιαστική υπόθεση ήρθε στο φως της δημοσιότητας στην Ουγγαρία.

Η αστυνομία στην Ουγγαρία ανακοίνωσε σήμερα ότι ερευνά έναν αχθοφόρο νοσοκομείου ως ύποπτο για συλλογή και αποθήκευση μελών σώματος στο διαμέρισμά του για προσωπική κατανάλωση.

Η εικαζόμενη περίπτωση κανιβαλισμού από τον 30χρονο φέρεται να συνέβη στην πρωτεύουσα Βουδαπέστη.

Οι αστυνομικοί που έψαξαν το σπίτι του άνδρα κατέσχεσαν ανθρώπινα οστά, μια ολόκληρη κνήμη, το πίσω μέρος ενός χεριού, πολλά κρανία και ένα διατηρημένο ανθρώπινο πρόσωπο.

Κατά την ανάκριση, ο άνδρας δήλωσε ότι τον έλκυαν μέλη ανθρώπινου σώματος και, μάλιστα, είχε ήδη μαγειρέψει και καταναλώσει ορισμένα από αυτά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μάζευε τα ανθρώπινα μέλη στον χώρο εργασίας του και ξέθαψε άλλα από νεκροταφεία στην Ουγγαρία και τη γειτονική Σλοβακία.

Ο ύποπτος είχε μιλήσει ανοιχτά με την οικογένεια και τους φίλους του για την μακάβρια έλξη του και μάλιστα είχε τραβήξει φωτογραφίες της «συλλογής» του, τις οποίες επίσης κατέσχεσε η αστυνομία.

Ο άνδρας, του οποίου η δουλειά περιλαμβάνει τη μεταφορά ασθενών στο νοσοκομείο, συνελήφθη αρχικά στις 17 Ιουνίου και βρίσκεται υπό δικαστική επιτήρηση.

Η εισαγγελία τον ερευνά ως ύποπτο για διατάραξη της ειρήνης των νεκρών.

ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ/photo: pixabay

ΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΙΕΣ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

LATEST

Κύρια Θέματα

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Κάθε μέρα μαζί