Θεσσαλονίκη: Παραχώρηση οχημάτων του Δήμου προς την Διοίκηση Π.Υ.Ν. για την αντιπυρική περίοδο έτους 2026

Τι ανακοινώθηκε

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, στο χώρο του Δημαρχιακού Μεγάρου του Δήμου Θεσσαλονίκης, η παραχώρηση κατά χρήση στην Πυροσβεστική Υπηρεσία, δύο (2) οχημάτων τύπου Pick up με δεξαμενή νερού 500 lt και πυροσβεστικό-αντλητικό συγκρότημα για την αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών της κατά της τρέχουσας αντιπυρικής περιόδου, με σκοπό τη διαφύλαξη του περιαστικού δάσους του Σέϊχ Σου.

Παρών ήταν ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Ανακύκλωσης & Κλιματικής Προστασίας ο κύριος Λάζαρος Ζαχαριάδης, ο Προϊστάμενος του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας & Διαχείρισης Κρίσεων κύριος Χρίστος Τριαντάρης, ο διοικητής Α’ Πυροσβεστικού Σταθμού Θεσσαλονίκης Πύραρχος Δημητρακούδης Γεώργιος και στελέχη του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας & Διαχείρισης Κρίσεων.

(ΑΠΕ -ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

ΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΙΕΣ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

LATEST

Κύρια Θέματα

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Κάθε μέρα μαζί