Το πρωί της Παρασκευής ο Έλληνας πρωθυπουργός με τον Έλληνα γιατρό διαστημικών αποστολών κ.Γολέμη, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Greece in Orbit – Η Ελλάδα στο Διάστημα: Η Επόμενη Ημέρα».
«Η Ελλάδα μπαίνει σε τροχιά» δήλωσε ο κ. Μητσοτάκης και πρόσθεσε «Δεν έχω πάει ποτέ στο Διάστημα και ούτε προβλέπεται».
Στην λεζάντα έγραψε:”Ο Αδριανός τα επόμενα δύο χρόνια θα είναι στο διάστημα. Είναι μία επένδυση, την οποία κάνουμε ως χώρα, με συμβολική και ουσιαστική αξία.”
Δείτε ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ
photo: eurokinissi









