Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην οδό Εργοτίμου

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην οδό Εργοτίμου στο Παγκράτι, σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση από την Αστυνομία.

Νωρίτερα η ΕΛΑΣ προχώρησε στην διακοπή της κυκλοφορίας στην παραπάνω οδό από το ύψος της οδού Πρατινού λόγω πτώσης τοίχου από κτήριο.

Όπως έγινε γνωστό από την Πυροσβεστική δεν σημειώθηκε κάποιος τραυματισμός από το συμβάν.

ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi

ΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΙΕΣ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Κύρια Θέματα

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Κάθε μέρα μαζί