• Αρχική
  • Άρθρα
  • Γυναίκα παρέλυσε μετά την δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer: «Είναι ο χειρότερος εφιάλτης» λέει κλαίγοντας, vid

Γυναίκα παρέλυσε μετά την δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer: «Είναι ο χειρότερος εφιάλτης» λέει κλαίγοντας, vid

Αυτή και ακόμα μία γυναίκα έπαθε το ίδιο...

Μια γυναίκα στο Tennessee των ΗΠΑ αντιμετώπισε σοβαρές ανεπιθύμητες παρενέργειες που την παρέλυσαν από τον λαιμό μετά από την δεύτερη δόση του εμβολίου Covid-19.

Η Brandy McFadden, κάτοικος του Nashville, έκανε την δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer στις 16 Απριλίου.

Μέσα σε μια μέρα, σύμφωνα με την  McFadden άρχισε να μην αισθάνεται καλά και κατέληξε να έχει φρικτούς πόνους στους πνεύμονες.

Όπως ισχυρίζεται, οι παρενέργειες ξεκίνησαν με μια περίεργη αίσθηση στα πόδια της, η οποία στην συνέχεια μετατράπηκε σε έναν φρικτό πόνο στον αυχένα και συνέχισε να χειροτερεύει.

Ο σύζυγός της την έσπευσε σε ένα ιατρείο έκτακτης ανάγκης όπου οι γιατροί δεν μπόρεσαν να διαγνώσουν το ζήτημα.

«Ξύπνησα. Δεν μπορώ να κουνήσω τα χέρια μου. Δεν μπορώ να μετακινήσω τα πόδια μου. Οι γιατροί έχουν πανικοβληθεί», περιγράφει η Μπράντυ.

«Όσον αφορά τις απαντήσεις σε σχέση με το γιατί συνέβησαν όλα αυτά, οι γιατροί δεν το γνωρίζουν», εξηγεί η McFadden.

Ο σύζυγος της είπε: «Κρατάω το χέρι της και φαίνεται αδύναμο, ενώ ουρλιάζει από τον πόνο».

Η μητέρα των τριών κατηγορεί το εμβόλιο ότι την έστειλε στο νοσοκομείο και δεν μπορούσε να περπατήσει. Οι γιατροί αδυνατούν να απαντήσουν στο τι φταίει.

«Είναι ακριβώς όπως ο χειρότερος εφιάλτης που μπορείς ποτέ να φανταστείς. Δεν μπορώ να περπατήσω ούτε μέχρι το μπάνιο. Δεν μπορούσα να αγκαλιάσω τα παιδιά μου », λέει κλαίγοντας.

H McFadden, η οποία πάσχει από επιληψία, μπόρεσε να έρθει σε επαφή με μια γυναίκα στο Πίτσμπουργκ που είχε την ίδια ανεπιθύμητη ενέργεια, ωστόσο δεν ήταν επιληπτική.