Αυτό είναι το πρώτο ζευγάρι που βγήκε στα νοκ άουτ του Μουντιάλ

Μετά και τα χθεσινά αποτελέσματα.

Η ολοκλήρωση των αγώνων του 1ου ομίλου του Μουντιάλ 2026, «έβγαλε» και το πρώτο «ζευγάρι» για τη νοκ-άουτ φάση των «32».

Συγκεκριμένα, η Νότια Αφρική που έκανε τη μεγάλη έκπληξη και νίκησε με 1-0 τη Νότια Κορέα παίρνοντας μέσω της 2ης θέσης το «εισιτήριο» για νοκ-άουτ γύρο για πρώτη φορά σε τελικά Παγκοσμίου Κυπέλλου (στην 4η συμμετοχή της) θα αντιμετωπίσει τους (συν)διοργανωτές του Καναδά, που τερμάτισαν 2οι στον 2ο όμιλο.

Ο αγώνας θα διεξαχθεί στις 28 Ιουνίου (22:00) στο Λος Άντζελες.

ΑΠΕΜΠΕ – ΑΠΕΜΠΕ-EPA-EPA photo

ΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΙΕΣ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

LATEST

Κύρια Θέματα

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Κάθε μέρα μαζί