Είσαι μαμά με νεύρα; Με αυτά τα τρικς θα ηρεμήσεις αμέσως

Δέκα κόλπα για να ηρεμήσετε μέσα σε πολύ λίγα λεπτά.

Όλες οι μανούλες εκνευριζόμαστε κάποιες φορές, και είναι απόλυτα φυσιολογικό, ειδικά αν έχουμε παιδιά σε μικρή ηλικία και κάνουν συνέχεια ζημιές ή δεν μας αφήνουν να κοιμηθούμε για μέρες. Τι συμβαίνει όμως όταν ο θυμός κυριαρχεί και δεν μπορούμε να ηρεμήσουμε; Το να μπορείς να ηρεμήσεις τον εαυτό σου εκείνη τη στιγμή είναι συχνά πιο εύκολο να το πεις παρά να το κάνεις.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το να έχετε μερικές στρατηγικές με τις οποίες να είστε εξοικειωμένες μπορεί να σας βοηθήσει όταν αισθάνεστε νευριασμένες.

Σας προτείνουμε ορισμένες χρήσιμες συμβουλές που μπορείτε να δοκιμάσετε την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να ηρεμήσετε.

Αναπνεύστε

Όταν σας κυριεύει ο θυμός, έχετε την τάση να παίρνετε γρήγορες αναπνοές. Αυτό στέλνει ένα μήνυμα στον εγκέφαλό σας, προκαλώντας έναν βρόχο θετικής ανατροφοδότησης που ενισχύει την απόκρισή σας για τσακωμό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η λήψη αναπνοών με διάρκεια διαταράσσει αυτόν τον βρόχο και σας βοηθά να ηρεμήσετε.

Υπάρχουν διάφορες τεχνικές αναπνοής που θα σας βοηθήσουν να ηρεμήσετε. Μπορείτε να πάρετε μια βαθιά εισπνοή μετρώντας μέχρι το εφτά, έπειτα να κρατήσετε την αναπνοή σας για τέσσερα δευτερόλεπτα και στη συνέχει να εκπνεύσετε αργά μετρώντας μέχρι το εννιά.

Παραδεχτείτε ότι έχετε νεύρα

Όταν επισημαίνετε πώς αισθάνεστε και επιτρέπετε στον εαυτό σας να το εκφράσει, το άγχος και ο θυμός που βιώνετε μπορεί να μειωθούν.

Αναλύστε τις σκέψεις σας

Συχνά θυμώνουμε επειδή κάνουμε παράλογες σκέψεις που δεν έχουν απαραίτητα νόημα. Αυτές οι σκέψεις είναι συχνά το «χειρότερο σενάριο». Μπορεί να βρεθείτε παγιδευμένες στον κύκλο «τι θα γινόταν αν», που μπορεί να σας κάνει να σαμποτάρετε πολλά πράγματα στη ζωή σας.

Όταν βιώσετε μία από αυτές τις σκέψεις, σταματήστε και κάντε τις ακόλουθες ερωτήσεις:

  • Είναι πιθανό να συμβεί αυτό;
  • Είναι αυτή μια λογική σκέψη;
  • Μου έχει συμβεί ποτέ αυτό;
  • Ποιο είναι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί; Μπορώ να το αντέξω αν συμβεί, όπως έχω αντέξει τόσα άλλα;

Απελευθερώστε το θυμό μέσω της άσκησης

Πηγαίνετε για μια βόλτα ή τρέξτε. Η ενασχόληση με κάποια φυσική δραστηριότητα απελευθερώνει σεροτονίνη για να σας βοηθήσει να ηρεμήσετε και να αισθανθείτε καλύτερα.

Οραματιστείτε τον εαυτό σας ήρεμο

Αυτή η συμβουλή απαιτεί από εσάς να εξασκήσετε τις τεχνικές αναπνοής που έχετε μάθει. Αφού πάρετε μερικές βαθιές αναπνοέςκλείστε τα μάτια σας και φανταστείτε τον εαυτό σας ήρεμο.

Ακούστε μουσική

Την επόμενη φορά που θα νιώσετε να τρέμετε από τα νεύρα βάλτε το αγαπημένο σας τραγούδι. Η ακρόαση μουσικής μπορεί να έχει μια πολύ ηρεμιστική και θετική επίδραση στο σώμα και το μυαλό σας.

Αλλάξτε χώρο

Κοιτάξτε προς άλλη κατεύθυνση, βγείτε έξω από το δωμάτιο ή βγείτε έξω από το σπίτι, ειδικά αν μένετε κάπου κοντά στη φύση, μια βόλτα σε ένα δάσος ή στη θάλασσα θα ήταν ότι καλύτερο.

Χαλαρώστε το σώμα σας

Όταν είστε ανήσυχοι ή θυμωμένοι, μπορεί να νιώθετε ότι κάθε μυς στο σώμα σας είναι τεντωμένος (και πιθανότατα είναι). Η εξάσκηση της προοδευτικής μυϊκής χαλάρωσης μπορεί να σας βοηθήσει να ηρεμήσετε και να συγκεντρωθείτε.

Για να το κάνετε αυτό, ξαπλώστε στο πάτωμα με τα χέρια σας έξω στο πλάι. Βεβαιωθείτε ότι τα πόδια σας δεν είναι σταυρωμένα και τα χέρια σας δεν είναι σε γροθιές. Ξεκινήστε από τα δάχτυλα των ποδιών σας και ανεβάστε αργά το σώμα σας μέχρι να φτάσετε στο κεφάλι.

Γράψτε

Μην ανησυχείτε για πλήρεις προτάσεις ή σημεία στίξης – απλώς γράψτε. Το γράψιμο σε βοηθά να απομακρύνετε τις αρνητικές σκέψεις από το μυαλό.

Φάτε

Εάν είστε πεινασμένοι ή δεν ενυδατώνεστε σωστά, πολλές αυτές οι τεχνικές δεν θα λειτουργήσουν. Πολλές φορές ακόμα και ένα μικρό σνακ αρκεί.

(mothersblog. gr – healthline. con / photo: pixabay)

LATEST

Κύρια Θέματα

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Κάθε μέρα μαζί