Το ρωσικό προσωπικό θα επιστρέψει στον πυρηνικό σταθμό Μπουσέρ του Ιράν εάν η κατάσταση παραμείνει σταθερή

Τι έγινε γνωστό

Η ρωσική κρατική εταιρεία πυρηνικής ενέργειας Rosatom σχεδιάζει να στείλει ξανά προσωπικό στον πυρηνικό σταθμό του Μπουσέρ στις ερχόμενες εβδομάδες εάν η κατάσταση εκεί παραμείνει σταθερή, δήλωσε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της Rosatom Αλεξέι Λιχατσόφ.

Η Rosatom, η οποία κατασκευάζει δύο νέες μονάδες στο Μπουσέρ, απομάκρυνε εκατοντάδες άτομα που ανήκαν στο προσωπικό του σταθμού, μετά τον πόλεμο που κήρυξαν οι ΗΠΑ και το Ισραήλ κατά του Ιράν στις 28 Φεβρουαρίου.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/photo αρχείου EPA-EPA

ΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΙΕΣ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

LATEST

Κύρια Θέματα

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Κάθε μέρα μαζί