Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης κηρύχθηκε η Νέα Υόρκη

Λόγω του κορονοϊού.

Ο δήμαρχος της Νέας Υόρκης, Μπιλ ντε Μπλάζιο, κήρυξε σήμερα κατάσταση έκτακτης ανάγκης για την καταπολέμηση της επιδημίας του κορονοϊού, έχοντας έτσι τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει νέες εξουσίες καθώς ο αριθμός επιβεβαιωμένων κρουσμάτων αυξήθηκε σε 95 στην πόλη.

“Οι τελευταίες 24 ώρες ήταν πολύ, πολύ λυπηρές”, είπε σε συνέντευξη Τύπου. “Κυριολεκτικά χθες το πρωί ήταν όπως πολύ καιρό πριν”.

Ο Μπιλ ντε Μπλάζιο δεν εξέδωσε αμέσως νέους κανονισμούς, αλλά δήλωσε ότι υποστηρίζει ανακοίνωση του κυβερνήτη της Νέας Υόρκης, ‘Αντριου Κουόμο, νωρίτερα σήμερα με την οποία απαγορεύονται συναθροίσεις περισσότερων από 500 ανθρώπων στην πολιτεία.

(φωτο:eurokinissi)

ΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΙΕΣ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

LATEST

Κύρια Θέματα

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Κάθε μέρα μαζί