Ρωσία: Ανάρρωσε στη Μόσχα ο πρώτος ασθενής με κορονοϊό και σύντομα θα πάρει εξιτήριο

Ανάρρωσε στη Μόσχα ο πρώτος ασθενής που διαγνώσθηκε με κορονοϊό και σύντομα θα πάρει εξιτήριο, δήλωσε στους δημοσιογράφους η αντιδήμαρχος της Μόσχας Αναστασία Ράκοβα. «Έχουμε καλά νέα. Ο πρώτος μας ασθενής ανάρρωσε, ήδη οι εξετάσεις που έγιναν αρκετές φορές επιβεβαίωσαν ότι δεν είναι φορέας της λοίμωξης, τις προσεχείς ημέρες θα του δώσουμε εξιτήριο», δήλωσε η […]

Ανάρρωσε στη Μόσχα ο πρώτος ασθενής που διαγνώσθηκε με κορονοϊό και σύντομα θα πάρει εξιτήριο, δήλωσε στους δημοσιογράφους η αντιδήμαρχος της Μόσχας Αναστασία Ράκοβα.

«Έχουμε καλά νέα. Ο πρώτος μας ασθενής ανάρρωσε, ήδη οι εξετάσεις που έγιναν αρκετές φορές επιβεβαίωσαν ότι δεν είναι φορέας της λοίμωξης, τις προσεχείς ημέρες θα του δώσουμε εξιτήριο», δήλωσε η Ράκοβα.

Νωρίτερα σήμερα είχε ανακοινωθεί ότι διαγνώσθηκαν έξι νέα κρούσματα κοροναϊού στη Ρωσία. Πρόκειται για Ρώσους πολίτες, εκ των οποίων οι πέντε βρίσκονται στην Μόσχα και ένας στο Νίζνι Νόβγκοραντ. Όλοι τους είχαν επισκεφθεί την Ιταλία.

photo eurokinissi

ΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΙΕΣ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

LATEST

Κύρια Θέματα

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Κάθε μέρα μαζί