Μόσχα: Επιβολή προστίμων ύψους 5.000 ρουβλίων σε όσους παραβιάζουν την καραντίνα

Ένα σχετικά μεγάλο ποσό για τους Ρώσους.

Ο Δήμαρχος της Μόσχας Σεργκέι Σομπιάνιν ενέκρινε νόμο με τον οποίο επιβάλλονται χρηματικές ποινές έως 5.000 ρουβλίων (περίπου 60 ευρώ) σε όσους πολίτες παραβιάζουν τους περιοριστικούς όρους.

Ωστόσο οι χρηματικές ποινές δεν αφορούν μόνον τους απλούς πολίτες. Είναι διαφορετικές για τους κρατικούς αξιωματούχους και επιχειρηματίες, καθώς για την κατηγορία αυτή κυμαίνονται μεταξύ 30-40.0000 ρουβλίων (350-470 ευρώ), ενώ για τα νομικά πρόσωπα μεταξύ 200-300.000 ρουβλίων (2.350-3.500 ευρώ) .

Σε περίπτωση που η παραβίαση επαναληφθεί, για την πρώτη αυτή κατηγορία η χρηματική ποινή φθάνει τα 50-60.000 ρούβλια (590- 700 ευρώ) ενώ για τα νομικά πρόσωπα τις 300- 500.000 ρούβλια (3.500-5.900 ευρώ).

(ΦΩΤΟ:Unsplash)

ΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΙΕΣ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

LATEST

Κύρια Θέματα

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Κάθε μέρα μαζί