Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, η πυρκαγιά δεν έχει την δυναμική που είχε χθες και έχουν μειωθεί σημαντικά οι πυροσβεστικές δυνάμεις, ωστόσο αποφασίστηκε η διακοπή κυκλοφορίας για λόγους ασφάλειας, καθώς τις ώρες της μέρας κινούνται πολλά φορτηγά στην περιοχή, αλλά και για να μπορούν να κινούνται ελεύθερα οι πυροσβεστικές δυνάμεις.
Έτσι, το πρωί έκλεισε το ένα ρεύμα κυκλοφορίας στην οδό Ορφέως, αλλά από τις 10.00 διακόπηκε η κυκλοφορία και στα δύο ρεύματα, από το ύψος της οδού Νεότητος έως την οδό Αγίας Άννης.
Λόγω της διακοπής κυκλοφορίας υπάρχει αυξημένη κίνηση στους γύρω δρόμους και γίνονται παρεμβάσεις από την Τροχαία.
Για την κατάσβεση της πυρκαγιάς επιχειρούν ακόμα 15 πυροσβέστες με 5 υδροφόρα οχήματα.
ΑΠΕΜΠΕ – ΦΩΤΟ:Eurokinissi








