Άρθρα

ΣΟΚ!!! Φόλα σε σκύλο μέσα σε σχολείο της Λέσβου

Μάρτυρες ενός απάνθρωπου θεάματος έγιναν μαθητές του Δημοτικού Σχολείου στα Κεραμειά της Λέσβου καθώς την πρώτη μέρα της νέας σχολικής χρονιάς αντίκρισαν ένα σκυλί να παλεύει για να κρατηθεί στη ζωή μπροστά στα μάτια τους στο προαύλιο.


Η Σόφη όπως ήταν το όνομα της ημίαιμης σκυλίτσας που ακολουθούσε κάθε πρωί την μαθήτρια «ιδιοκτήτρια» της και επέστρεφε στο σπίτι, έπεσε νεκρή από φόλα που έριξαν άγνωστοι ίσως και μέσα στο σχολείο!

Η σκυλίτσα μεταφέρθηκε στον κτηνίατρο ο οποίος όμως δεν κατάφερε να την σώσει.


Ας σημειωθεί ότι είναι η δεύτερη θανάτωση σκύλου στα Κεραμειά που μάλιστα συνδέεται με το σχολείο του χωριού! Μάλιστα η θανάτωση της «Μπίνγκο» όπως ήταν το όνομα της σκυλίτσας που φρόντιζαν τα παιδιά του σχολείου, είχε θανατωθεί πριν μήνες από άγνωστο που την είχε πυροβολήσει, προκάλεσε αντιδράσεις και διαδηλώσεις στις οποίες συμμετείχε και… η Σόφη. Η οποία βρήκε το θάνατο με ομοίως αποτρόπαιο τρόπο που είχε θανατωθεί η Μπίνγκο, πράξη εναντίον της οποίας «διαδήλωνε».

Πηγή: stonisi. gr / freepik

Οίκο-ζόμπι, όνομα και πράμα – ΒΙΝΤΕΟ

Χωρίς λόγια...

FREEPIK

Γυναικοκτονία-Καλαμαριά: Ορφανά δύο μικρά παιδιά – Ο εισαγγελέας θα αποφασίσει για την επιμέλεια, vid

Τραγικές φιγούρες τα δύο παιδιά που την ώρα της δολοφονίας της μητέρας τους από τον ίδιο τον πατέρας τους ήταν στο σχολείο:

freepik photo

ΣΥΡΙΖΑ για Θεσσαλία: «Προαναγγελθείσα τραγωδία και έγκλημα»

Ευθύνες στον Κυριάκο Μητσοτάκη και την κυβέρνηση της ΝΔ καταλόγισαν για τις φονικές πλημμύρες οι γραμματείς της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. Ράνια Σβίγκου και Γιώργος Βασιλειάδης, στο πλαίσιο της επίσκεψής τους στο Βόλο, το Κιλελέρ και τη Λάρισα.

Στην δήλωσή της η γραμματέας της ΚΕ Ράνια Σβίγκου δήλωσε: «Πρόκειται για μια καταστροφή άνευ προηγουμένου, για μια εθνική τραγωδία, για την οποία υπεύθυνοι είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης, η κυβέρνηση της Ν.Δ., ο επί 12 χρόνια περιφερειάρχης. Γιατί είχαν όλες τις προειδοποιήσεις από τους επιστήμονες και δεν έκαναν τίποτα, γιατί η βοήθεια άργησε να έρθει. Γιατί δεν έκαναν όλα όσα έπρεπε να είχαν κάνει όλα τα προηγούμενα χρόνια. Να μην νομίζει ο Κυριάκος Μητσοτάκης ότι θα κρυφτεί από τις ευθύνες του. Πρόκειται για μια προαναγγελθείσα τραγωδία. Πρόκειται για ένα έγκλημα. Ένοχος είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης».

Ο αναπληρωτής γραμματέας Γιώργος Βασιλειάδης ανέφερε: «Η κλιματική αλλαγή δεν μπορεί να είναι η μοναδική απάντηση της κυβέρνησης σε αυτή την ανείπωτη τραγωδία. Η ανυπαρξία του κράτους, η ανυπαρξία των υποδομών, τα μεγάλα ερωτηματικά πλανώνται πάνω από συνολικά τη Θεσσαλία. Τι έγινε από το 21 και μετά, τι έγιναν τα αντιπλημμυρικά; Γιατί απεντάχθηκαν έργα, γιατί στο Ταμείο Ανάκαμψης δεν υπάρχει ούτε ένα ευρώ για να μπορέσουμε να θωρακίσουμε τη χώρα και να κάνουμε την Ελλάδα ένα κανονικό ευρωπαϊκό κράτος; Αυτές είναι οι μεγάλες απαντήσεις που θέλει ο ελληνικός λαός.

Και η κυβέρνηση Μητσοτάκη η οποία είναι υπεύθυνη για κάθε τι που ζούμε αυτές τις δύσκολες μέρες για το λαό της Θεσσαλίας πρέπει να απαντήσει και να έχει την ευθιξία να αναλάβει τις ευθύνες της».

«Θέλουμε με την παρουσία μας να στηρίξουμε την περιοχή, να στηρίξουμε την Θεσσαλία. Γιατί υπάρχει πολύ μεγάλη αγωνία και δεν θέλουμε αυτή η αγωνία να γίνει θυμός και αδιέξοδο. Έχουμε αγωνία να γίνει ξανά προκοπή γιατί η χώρα μας έχει δυνατότητα να προκόψει. Θα πάρουμε πρωτοβουλία για να γίνει συζήτηση για την επόμενη ημέρα της Θεσσαλίας στην Βουλή σε κεντρικό επίπεδο» είπε ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Σωκράτης Φάμελλος από την Λάρισα κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που έδωσε στα πλαίσια της περιοδείας που πραγματοποίησε στην θεσσαλική πόλη με αφορμή τις πλημμύρες και τις καταστροφές.

Ο κ. Φάμελλος τόνισε ότι η καταστροφή δεν έχει τελειώσει και ότι υπάρχει ακόμη εξελισσόμενος κίνδυνος που δημιουργεί θέμα πολιτικής προστασίας, για να τονίσει πως «πρώτο κίνδυνος είναι η δημόσια υγεία και η πρόσβαση στις βασικές υποδομές της ζωής».

Μεταξύ άλλων τόνισε πως υπάρχει πρόβλημα σε αρκετές περιοχές με τα νεκρά ζώα, τα λιμνάζοντα ύδατα, και τα απόβλητα σημειώνοντας πως απαιτούνται μέτρα δημόσιας υγείας. Ψεκασμοί, απομάκρυνση των αποβλήτων, των νεκρών ζώων κ.α.

Επίσης τόνισε ότι υπάρχει ανάγκη για αποκατάσταση των υγειονομικών υποδομών, αλλά και το πρόβλημα με την σίτιση και την στέγαση, ενώ αναφέρθηκε στους εθελοντές που συμμετέχουν και βοηθούν τους πολίτες.

Παράλληλα κατηγόρησε την κυβέρνηση για ανεπάρκεια και για τις πυρκαγιές και για τις πλημμύρες, λέγοντας πως «η πολιτεία δεν κατάφερε να προστατεύσει, να εκκενώσει και να συντονίσει κρατικές υπηρεσίες».

Μεταξύ άλλων είπε ότι αυτό το καλοκαίρι υπήρξε διάψευση και της αριστείας και της επιτελικότητας του κ. Μητσοτάκη, σημειώνοντας ότι δεν θα μας απασχολούσε αν δεν είχε καταστροφικές επιπτώσεις για την χώρα και για την οικονομία και για την κοινωνία. Επίσης είπε ότι ο κ. Μητσοτάκης μας γυρίζει βήματα πίσω.

« Δεν είναι αριστεία να μην προχωράνε οι θεσμικές υποχρεώσεις της χώρας, όπως και να μην έχει τελειώσει το σχέδιο προσαρμογής στην κλιματική κρίση στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, ούτε αριστεία είναι να μην έχει το υπουργείο Πολιτικής Προστασίας οργανόγραμμα» τόνισε.

Ο κ. Φάμελλος επιτέθηκε επίσης στην κυβέρνηση αναφορικά με το επιτελικό κράτος, λέγοντας ότι «δεν είναι επιτελικότητα όταν δεν υπήρχε συντονισμός, αλλά και όταν διαφωνεί η Πολιτεία με την επιστήμη». Κατηγόρησε την κυβέρνηση για ευθύνες, λέγοντας ότι «θέλουμε η χώρα να πάει καλύτερα».

Ο κ. Φάμελλος είπε ότι πρέπει να υπάρχει ένα σχέδιο για την ανάκαμψη της Θεσσαλίας και πως στην Θεσσαλία εξαρτάται ένα πολύ μεγάλο τμήμα της πρωτογενούς παραγωγής της χώρας μας. «Γι αυτό θα πρέπει να υπάρχει μαζί με τα άμεσα μέτρα της επιβίωσης και μια παρέμβαση στο θέμα των αποζημιώσεων και του εισοδήματος των αγροτών και του αγροτικού κεφαλαίου», σημείωσε.

Μίλησε τέλος για πλήρη απόδοση του ελλείμματος που έχει δημιουργηθεί από την καταστροφή, λέγοντας πως «έχει σημασία να ξεφύγουμε από το παλιό μοντέλο πολιτικής προστασίας που δεν έχει στελέχη, αλλά και να προχωρήσουμε σε ένα επιστημονικό σχεδιασμό της πολιτικής προστασίας, αλλά και σε ένα σχέδιο ανάκαμψης της κοινωνίας της Θεσσαλίας».

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Έτσι σχολίασαν το ταξίδι Κασσελάκη-Αποστολάκη στην Μακρόνησο

Δείτε...

Μία guest εμφάνιση «έκπληξη» είχε το βίντεο του υποψήφιου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανου Κασσελάκη από τη Μακρόνησο, καθώς σε αυτό εμφανίστηκε ο ναύαρχος εν αποστρατεία, επίτιμος αρχηγός ΓΕΕΘΑ και βουλευτής Επικρατείας του κόμματος, Ευάγγελος Αποστολάκης.

eurokinissi

«Πνιγμένη» στα δάνεια η Θεσσαλία: «Υπάρχει σοβαρό θέμα», vid

Κίνδυνος για μία νέα γενιά υπερχρεωμένων νοικοκυριών και επιχειρήσεων:

FREEPIK PHOTO

Η φωτογραφία με τον πεζοναύτη στις πλημμύρες που συγκίνησε όλη την Ελλάδα

Μία εξαιρετικά "δυνατή" φωτογραφία έγινε viral και ξεχώρισε ανάμεσα στα εκατοντάδες χθεσινά στιγμιότυπα από τις πλημμυρισμένες περιοχές.

Αφορά έναν πεζοναύτη ο οποίος με αυταπάρνηση ξαπλώνει ο ίδιος στις λάσπες δημιουργώντας μία ανθρώπινη γέφυρα για να περάσουν οι ηλικιωμένοι πλημμυροπαθείς.

Την φωτογραφία δημοσιοποίησε μέσω των social media ο ίδιος ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ.

Σε ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα ο Στρατηγός Κωνσταντίνος Φλώρος θέλησε να ευχαριστήσει τον ελληνικό στρατό που αγωνίζεται καθημερινά στις πληγείσες περιοχές.

«Ένα τεράστιο “Εύγε”, ένα τεράστιο “Ευχαριστώ” και απεριόριστος, βαθύς σεβασμός στον κόπο, στο μόχθο, στον ιδρώτα σας και στην απόλυτη αφοσίωση σας στον Σκοπό….

Συνεχίστε με ΕΜΜΟΝΗ να σώζετε ανθρώπινες ζωές, να απαλύνετε τον ανθρώπινο πόνο και να βοηθάτε τους συνανθρώπους μας!

Οι Ένοπλες Δυνάμεις της Πατρίδας ακόμα μια φορά στο πλευρό της κοινωνίας, για όσο χρειάζεται, όπου χρειάζεται και με όλα τα μέσα που διαθέτουν.

Σας έχω απόλυτη εμπιστοσύνη!
Είμαστε όπου μας χρειάζεται η ΕΛΛΑΔΑ και συνεχίζουμε!!».

(αρχική φωτο: eurokinissi)

Κακοκαιρία Daniel: Νοσεί η Θεσσαλία, τι θα γίνει με τα τρόφιμα

Η κακοκαιρία Daniel, εκτός από τα ισχυρά πλήγματα που έκανε στην αγροτική παραγωγή, «χτύπησε» και το πορτοφόλι των καταναλωτών.

Μία εβδομάδα έχει περάσει από την ημέρα που η κακοκαιρία «Daniel» χτύπησε τη χώρα μας  και οι καταναλωτές έχουν αρχίσει ήδη να αντιλαμβάνονται τον αντίκτυπό της στις τσέπες τους, καθώς οι τιμές σε βασικά προϊόντα που πωλούνται στη λαϊκή έχουν διπλασιαστεί ή και τριπλασιαστεί.

Αύξηση τιμών στα προϊόντα

Οι παραγωγοί κάνουν λόγο για τιμές που διαμορφώνονται λόγω των ελλείψεων. Μιλώντας στο MEGA  ένας παραγωγός από τον Κοσκινά που πήγε στη λαϊκή και του οποίου η παραγωγή καταστράφηκε, είπε πως αναγκάστηκε να γίνει …. έμπορος.

Το MEGA κάνοντας ρεπορτάζ στη λαϊκή της Καρδίτσας, διαπίστωσε πως οι παραγωγοί δεν βρίσκονται εκεί αλλά μόνο οι έμποροι. Ο λόγος είναι πως η καταστροφή που έχουν υποστεί είναι μεγάλη.

Το μαρούλι έχει φτάσει 3 ευρώ το κιλό, 2,5 οι ντομάτες, 2,5 οι πιπεριές Φλωρίνης. Όπως είπε ο κ. Βασίλης, πριν τις πλημμύρες οι ντομάτες ήταν 1,5 ευρώ και το μαρούλι στα 2,5 ευρώ.

«Τώρα θα ανέβουν οι τιμές γιατί όλα τα προϊόντα έχουν χαλάσει. Πέρα από τα προϊόντα έχουν χαλάσει και το τρακτέρ. Υπάρχουν ελλείψεις σε πολλά προϊόντα. Και δεν θα υπάρχουν γιατί ο θεσσαλικός κάμπος έβγαζε πολλά προϊόντα».

«Η Θεσσαλία νοσεί και πεθάνει»

Ο αγρότης από τα Φάρσαλα, Γιώργος Δρόσος, είπε η Θεσσαλία νοσεί και πεθάνει.

«Μαζί πεθαίνουμε και εμείς. Σε λίγο θα πεθάνει και η εθνική ελληνική οικονομία. 750.000 στρέμματα βρίσκονται κάτω από το νερό κα δεν έχει απομείνει τίποτα. Δεν θα υπάρχει παραγωγή από τη Θεσσαλία. Ακόμα και τα σιτηρά. Δεν υπάρχει τίποτα. Η ντομάτα ίσως έχει πάθει τη μικρότερη καταστροφή. Ακούσαμε χτες ο υπουργός πως εξασφάλισε 2.2 δις για τη σωτηρία της Θεσσαλίας. Τώρα χρειάζονται τουλάχιστον 20 δις. Το 80% των χωραφιών δεν θα μπορέσουν να καλλιεργηθούν άμεσα. Πρέπει το κράτος να είναι αρωγός. Έχουν συμβεί τρομακτικά πράγματα. Ο τόπος είναι αγνώριστος».

Ο κτηνοτρόφος, Γιώργος Διδάγγελος, ο οποίος έχασε 6.000 χοίρους από την κακοκαιρία Daniel, είπε δεν υπάρχει ακόμα δυνατότητα προσέγγισης στη μονάδα και πως τα ζώα είναι εκεί πνιγμένα.

«Κάποια τα έχει παρασυρθεί το ρέμα. Μόλις υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης στη μονάδα θα έρθει συνεργείο με κατάλληλα μηχανήματα ώστε είτε να γίνει καύση ή υγειονομική ταφή», είπε αρχικά.

«Θα πρέπει να γίνουν ενεργείς για να παρακάμψουμε την υγειονομική βόμβα και αφού γίνει γ Πολιτεία έρθει με πραγματική διάθεση συμπαράστασης στη κτηνοτροφία και από την ώρα που θα έρθει η αποζημίωση, θα χρειαστούμε τουλάχιστον 18 μήνες έως 2,5 χρόνια για να βγουν τα πρώτα γουρουνάκια .Στη Θεσσαλία είναι το 10% του χοιρινού κρέατος ενώ πανελλαδικά καλύπτουμε περίπου το 30%. Εάν δεν γίνει άμεση παρέμβαση, ίσως έχουμε ανατίμηση. Ελπίζω τα φαινόμενα αισχροκέρδειας να μην παρατηρηθούν και στην αγορά του γουρουνιού».

Τέλος, ο κ. Δρόσος είπε πως για τη Θεσσαλία δεν υπήρξε κανένα σοβαρό σχέδιο υποδομής για συγκράτηση των νερών πλην του φράγματος.

«Η ευθύνη διαχρονικά ανήκει σε όλους όσους κυβέρνησαν και ιδιαίτερα η ευθύνη όσοι εκλέχτηκαν υπουργοί από τη Θεσσαλία».

ΠΗΓΗ: MEGA / scr

Πλημμυροπαθείς: Βήμα-βήμα η διαδικασία αίτησης αποζημίωσης, vid

Τι πρέπει να ξέρετε:

Λάρισα: Ξύλο και χημικά – ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε...

Η αστυνομία έκανε εκτεταμένη χρήση δακρυγόνων με φυσούνα απέναντι σε πλήθος αριστεριστών και πολιτών που συγκεντρώθηκε για να διαμαρτυρηθεί για την κατάσταση στην Λάρισα!

photo intime

Γάτα υδραυλικός! ΕΠΟΣ!!!!

Απλά δείτε...

scr

Απεργία από την ΠΝΟ – Δεμένα τα πλοία στα λιμάνια μέχρι τα μεσάνυχτα

Δεμένα θα μείνουν σήμερα, Τετάρτη, τα πλοία στα λιμάνια της χώρας μετά την 24ωρη απεργία που προκήρυξε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία με αφορμή τα αποτρόπαια γεγονότα στο πλοίο «Blue Horizon» που είχαν ως αποτέλεσμα τον τραγικό θάνατο του 36χρονου Αντώνη Καργιώτη.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΝΟ:

«Με αφορμή τα αποτρόπαια γεγονότα στο πλοίο «Blue Horizon» τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα τον τραγικό θάνατο του επιβάτη Αντώνη Καρυώτη, συγκλήθηκε σήμερα εκτάκτως η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας και εξέτασε όλα τα σχετικά ζητήματα που αναδείχθηκαν από τα πιο πάνω γεγονότα.

Δυστυχώς, διαπίστωσε για άλλη μια φορά, ότι η μη ορθή εφαρμογή των Νόμων και των Κανονισμών που αναφέρονται στην ασφάλεια της ναυτιλίας και των λιμανιών μπορούν να οδηγήσουν και οδηγούν σε ολέθρια αποτελέσματα.

Το πάγιο καθεστώς της υπερεργασίας των Ναυτικών μας και η παραβίαση των ορίων και ωρών απασχόλησης και ανάπαυσης, από τον μη εξορθολογισμό των δρομολογίων, οδηγούν μαθηματικά στην διακινδύνευση της ασφάλειας των ίδιων των πλοίων, των επιβατών και των δρομολογίων.

Οι σχετικές διατάξεις και μάλιστα από τις Διεθνείς Συμβάσεις, είναι σαφείς και δεν πρέπει να εφαρμόζονται ευκαιριακά και με χαλαρότητα, ώστε να διαιωνίζεται το πρόβλημα της μη ορθής και μη ασφαλούς εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού.

Δυστυχώς, η όλη κατάσταση επιβαρύνεται περισσότερο και από τις πραγματικές ελλείψεις και ιδιαιτερότητες των λιμανιών, τις οποίες έχουμε επισημάνει πλείστες όσες φορές και παρόλα αυτά εξακολουθούν να διαιωνίζονται, ειδικά δε στα νησιωτικά λιμάνια όπου οι υποδομές είναι υποτυπώδεις και έχουν παραμείνει κυριολεκτικά στην δεκαετία του ’60. Όμως οι σημερινές πραγματικές ανάγκες, το μέγεθος των πλοίων, ο αριθμός των διακινούμενων επιβατών και αυτοκινήτων και οι καιρικές συνθήκες δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα που κάνει τον Έλληνα Πλοίαρχο και το πλήρωμα να παίζουν το κεφάλι τους καθημερινά, κορώνα γράμματα.

Χάρη λοιπόν στις προσπάθειες και στην αυτοθυσία των Ναυτικών μας, που καλύπτουν ουσιαστικά τις τραγικές ελλείψεις στις υποδομές των λιμανιών και την ανεπάρκεια της Πολιτείας στον συγκεκριμένο τομέα, αποφεύγονται οι πλέον δυσάρεστες καταστάσεις και σε ετήσια βάση χωρίς ανθρώπινες απώλειες.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, όπως αναφέρουμε και παραπάνω, οι δρομολογήσεις όπως αποφασίζονται από το Σ.Α.Σ. και εγκρίνονται από τον εκάστοτε Υπουργό, ακόμη και στα χαρτιά – και χωρίς να υπολογίζουμε τις έκτακτες δρομολογήσεις – παραβιάζουν με τον πιο εμφατικό τρόπο και στην πράξη όλα τα παραπάνω.

Η Πολιτεία οφείλει και πρέπει να λάβει άμεσα και χωρίς καμία αναβολή όλα τα απαραίτητα μέτρα που σκοπό έχουν την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα.

Οι Έλληνες Ναυτικοί, τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους διεθνείς πλόες είναι παραδείγματα προς μίμηση για την ναυτοσύνη τους και για τον καθημερινό αγώνα που δίνουν για την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα. Αυτός είναι διαχρονικά ο Έλληνας Ναυτικός και δεν είναι ανεκτό με αφορμή το τραγικό αυτό συμβάν και την επιλογή που έκαναν οι εμπλεκόμενοι σε αυτό, να κατηγορούνται και να στοχοποιούνται συλλήβδην όλοι οι Έλληνες Ναυτικοί.

Η Διοίκηση της Ομοσπονδίας αφού έλαβε υπόψη της όλα τα παραπάνω, αποφάσισε ομόφωνα, σε ένδειξη διαμαρτυρίας την πραγματοποίηση 24ωρης Πανελλαδικής απεργίας σε όλες τις κατηγορίες πλοίων την Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2023 από ώρα 00.01 π.μ. μέχρι 23.59 μ.μ. της ίδιας ημέρας και ταυτόχρονα αποφάσισε και την έμπρακτη στήριξη της οικογένειας του εκλιπόντος».

(Eurokinissi photo)

Η θερμή χειραψία και τα χαμόγελα Πούτιν-Κιμ, vid

Θερμή ήταν η υποδοχή που επιφύλαξε ο Βλαντιμίρ Πούτιν στον Κιμ Γιονγκ Ουν τον οποίο καλοσώρισε στο κοσμοδρόιμιο Vostochny στην πόλη Αμούρ.

Στο βίντεο που έδωσαν στη δημοσιότητα ρωσικά μέσα ενημέρωσης ο πρόεδρος της Ρωσίας φαίνεται να υποδέχεται τον ηγέτη της Βόρεια Κορέας ενώ γύρω τους βρίσκονται άνδρες ασφαλείας και φωτογράφοι.

«Χαίρομαι που σε βλέπω. Αυτό είναι το νέο μας κοσμοδρόμιο» ακούστηκε να λέει ο Πούτιν στον Κιμ Γιονγκ Ουν με τη χειραψία τους, όπως σημειώνει ο Guardian, να διαρκεί για 40 δευτερόλεπτα.

ΑΠΕΜΠΕ-EPA photo

Εν τω μεταξύ στα νησιά μας καθημερινά φτάνουν καραβάνια αλλοδαπών!! – vid

Άλλοι...διασώζονται από το Λιμενικό και άλλοι περνάνε...χωρίς να το μάθει κανείς:

Στον εντοπισμό και τη διάσωση σαράντα επτά (47) αλλοδαπών προέβησαν, βραδινές ώρες της Δευτέρας (11/9), στελέχη του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, στη θαλάσσια περιοχή Συκαμιάς ν. Λέσβου.

Συγκεκριμένα, Πλοίο Ανοικτής Θαλάσσης Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. σε συνεργασία με περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ευρισκόμενο σε προγραμματισμένη περιπολία, εντόπισε πνευστή λέμβο, με σαράντα επτά (47) επιβαίνοντες, τους οποίους περισυνέλεξε με ασφάλεια και τους μετέφερε στον λιμένα Μυτιλήνης. Στη συνέχεια παραδόθηκαν σε στελέχη της Ασφάλειας της οικείας Λιμενικής Αρχής και μεταφέρθηκαν σε χώρο Καραντίνας Κ.Υ.Τ. «Μαυροβούνι».

Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Μυτιλήνης.

απεμπε-EPA-EFE photo

«Ο κάμπος που τώρα πνίγεται κάποτε ήταν λίμνη»! BINTEO

Χωρίς λόγια...

photo eurokinissi

Άλλαξαν μορφή περιοχές στη Θεσσαλία! Τραγικές εικόνες στις υποδομές, vid

Δρόμοι και υποδομές ενέργειας καταστράφηκαν ολοσχερώς, με την λιμνοθάλασσα της Εθνικής Οδού να πρωταγωνιστεί:

scr

Τεράστιοι κυπρίνοι κόβουν βόλτα στην πόλη της Λάρισας! ΒΙΝΤΕΟ

Το τοπίο στην Λάρισα θυμίζει ενιαία λίμνη!

Αυτό όμως που προκαλεί μεγάλη εντύπωση είναι το ότι μαζί με τα νερά του ξεχειλισμένου Πηνειού, έφτασαν στο κέντρο της πόλης και τεράστια ψάρια.

@vagis1975

♬ sonido original – guitar_addiction

scr

Ζάεφ για Συμφωνία Πρεσπών: Και στις 2 κυβερνήσεις Μητσοτάκη η Ελλάδα δείχνει να την αποδέχεται

Ο Ζόραν Ζάεφ σε συνέντευξη που παραχώρησε στο One Channel μίλησε για τα πέντε χρόνια που έχουν περάσει από την Συμφωνία των Πρεσπών, αλλά και τον… αδερφό του Αλέξη Τσίπρα, αυτόν με τον οποίον «κάναμε το αδύνατο, δυνατό», όπως ανέφερε.

«Μαζί με τον τότε πρωθυπουργό, κ. Τσίπρα κάναμε ένα βήμα και ανοίξαμε το δρόμο για μια νέα προοπτική και ένα καλύτερο μέλλον για τις χώρες μας. Πριν από πέντε χρόνια, το θάρρος και το όραμα των τότε κυβερνήσεων της Αθήνας και των Σκοπίων έβαλαν τέλος στην αδιάκοπη οξεία διαφωνία, ξεκινώντας μια νέα εποχή συνεργασίας και περιφερειακής σταθερότητας.

Με τη Συμφωνία των Πρεσπών, κάναμε το αδύνατο, δυνατό. Δείξαμε ότι η διπλωματία μπορεί να ξεπεράσει τις συγκρούσεις και τις διαιρέσεις, βάλαμε το ευρύτερο και κοινό καλό πάνω από τα δικά μας συμφέροντα.

Σήμερα είμαστε ένα περήφανο και άξιο μέλος του ΝΑΤΟ, σύμμαχος με την Ελλάδα. Μοιραζόμαστε κοινά οράματα για την ασφάλεια και την ειρήνη στον κόσμο με τη μεγαλύτερη συμμαχία ασφάλειας».

Και πρόσθεσε:

«Και στις δύο κυβερνήσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη, μετά τη συμφωνία των Πρεσπών, η ελληνική πλευρά επιβεβαίωσε ότι την αποδέχεται και ότι θα ακολουθήσει την υλοποίηση της συμφωνίας. Αυτό δείχνει τη δέσμευση και των δύο πλευρών να παραμείνουν σε λειτουργία και να πραγματοποιήσουν τις αξίες της συμφωνίας. Υπάρχουν ορισμένες καθυστερήσεις από την ελληνική πλευρά όπως τη διεξαγωγή Συμβουλίου σε δεύτερο βαθμό καθώς και η κύρωση των Μνημονίων Συνεργασίας από την ελληνική Βουλή. Μέχρι στιγμής οι Έλληνες βουλευτές έχουν ψηφίσει τις συμφωνίες που προέκυψαν από την συμφωνία των Πρεσπών και σχετίζονται με το άνοιγμα νέας συνοριακής διέλευσης μεταξύ των δύο χωρών».

Σχετικά με τον Τσίπρα δήλωσε:

Ξέρετε ότι ο Αλέξης είναι αδερφός μου. Και θα είμαστε αδέρφια μέχρι το τέλος της ζωής μας, γιατί μαζί είχαμε αρκετό θάρρος να «κόψουμε» αυτούς τους φραγμούς μεταξύ των χωρών μας και να οικοδομήσουμε μια αδελφική συνεργασία μεταξύ των δύο κρατών.

Τον παρακολούθησα πώς αγωνίστηκε ακόμα και στις τελευταίες εκλογές. Είναι πολύ προοδευτικός, είναι πολύ θετικός χαρακτήρας και πιστεύει στο καλύτερο μέλλον για τους Έλληνες πολίτες αλλά και για την Ε.Ε. και όλα τα Βαλκάνια. Μιλάω μαζί του όλο αυτό το διάστημα, προσπάθησα να τον ενθαρρύνω στο συνέδριο, αλλά στη δημοκρατία στο τέλος της ημέρας ο κόσμος αποφασίζει ποιος θα κυβερνήσει.

(eurokinissi photo)

Πληροφορίες: Μετά την ΔΕΘ οι αλλαγές προσώπων στην κυβέρνηση

Κυβερνητικά στελέχη έβαλαν τέλος στα σενάρια για αλλαγές στα πρόσωπα του υπουργικού συμβουλίου, μέχρι την άνοδο του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ το Σαββατοκύριακο!

Αν γίνουν αλλαγές, θα γίνουν αργότερα και αφού πρώτα ο κ. Μητσοτάκης παρουσιάσει στην ομιλία του στο Βελλίδειο τις δομικές αλλαγές που σχεδιάζει στην λειτουργία του κρατικού μηχανισμού, ιδιαιτέρως σε σχέση με την πολιτική προστασία.

Αναφορικά με τα κυοφορούμενα σενάρια ανασχηματισμού, οι πληροφορίες τονίζουν πως «αυτό που απασχολεί στον παρόντα χρόνο τον πρωθυπουργό είναι οι δομές και η λειτουργία τους και όχι τα πρόσωπα»!

Σε κάθε περίπτωση συνιστάται υπομονή «μέχρι την ομιλία του κ. Μητσοτάκη το Σάββατο και την συνέντευξη τύπου την Κυριακή».

photo intime

Μυστικά τζαμιά στην Ευρώπη ετοιμάζουν ξεσηκωμό ( ; ) ! Σοκαριστικό ΒΙΝΤΕΟ

Παράδειγμα Γαλλία…

Η επιχείρηση επιβολής του νόμου στην γειτονιά Pissevin της Nîmes στην Γαλλία, μια πόλη που πολιορκείται από την διακίνηση ναρκωτικών και στιγματίζεται από βίαιες συγκρούσεις, δεν απέφερε τα αποτελέσματα που περίμεναν. Οι αξιωματικοί χτένιζαν κάθε γωνιά και σχισμή στην ανελέητη καταδίωξή τους για ναρκωτικά. Δυστυχώς, στο τέλος αυτής της επιχείρησης, την οποία κατέγραψε το CNews στην κάμερα, δεν κατασχέθηκαν παράνομες ουσίες. 

Ωστόσο, η CRS (Γαλλική αστυνομία ταραχών) και άλλο προσωπικό επιβολής του νόμου που στάλθηκε σε αυτή τη γειτονιά της Nîmes σκόνταψαν στην ύπαρξη ενός υπόγειου τζαμιού κρυμμένο στα βάθη της πόλης!!!!!!

Αυτός ο τόπος ισλαμικής λατρείας, που χαρακτηρίζεται από την ανατολίτικη αρχιτεκτονική και τα φθαρμένα τείχη του, δεν εμφανίζεται πλέον σε τακτική χρήση. Ωστόσο, ο ακριβής αριθμός άλλων υπόγειων τζαμιών στην Γαλλία παραμένει άγνωστος, όπως και αυτός στην Ελλάδα!!!

Στις σκοτεινές πλευρές των πόλεων της Ευρώπης κάτι οργανώνεται!!! Κάτι που άπαξ και πάρει εντολή θα ξεχυθεί στις γειτονιές των ευρωπαϊκών χωρών!!!

Σύμφωνα με αστυνομικούς της Γαλλίας, «Συχνά σε υπόγεια κρησφύγετα αποκαλύπτουμε τέτοιες κατασκευές, που τώρα λειτουργούν ως μυστικά τζαμιά».

Δείτε απόσπασμα:

photo freepik