Άρθρα

Καταργούνται τα πιστοποιητικά! Με αυτά τα 2 γίνεται η αρχή – Η Ελλάδα… προχωρά (video)

Τι δήλωσε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Ο βοηθός της τεχνητής νοημοσύνης στην Ελλάδα θα σου βγάζει με μία φωνητική εντολή πιστοποιητικά, όπως για παράδειγμα «ληξιαρχική πράξη γάμου», καθώς όπως είπε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δ. Παπαστεργίου, το MY GOV αναβαθμίζεται σε ACTIONBOT!

Το δεύτερο κομμάτι, όμως, αυτών που συμβαίνουν αυτή την στιγμή στην Ελλάδα, η οποία οδηγείται στην απόλυτη ψηφιακή εποχή με τις διευκολύνσεις αλλά και τις σοβαρές «παγίδες» που εκείνη κρύβει, είναι η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ!

Όπως τόνισε ο υπουργός:

«Σε νομοσχέδιο που είναι σε διαβούλευση και την επόμενη βδομάδα θα πάει στις επιτροπές, φέρνουμε την κατάργηση των πιστοποιητικών!

Σε μία χώρα που τα δεδομένα υπάρχουν στο μητρώο πολιτών, δεν χρειάζεται να επιβεβαιώνουμε κάθε φορά ποιός είναι ο πατέρας και η μητέρα μας.

Τα δύο πρώτα πιστοποιητικά που θα καταργήσουμε είναι το ‘γέννησης’ και το ‘οικογενειακής κατάστασης’, προκειμένου να περάσουμε στην επόμενη ψηφιακή μέρα. Σιγά-σιγά θα καταργηθούν κι άλλα πιστοποιητικά, ενώ οι τομείς του δημοσίου τομέα πρέπει να προσαρμοστούν και να είναι συνδεδεμένοι μεταξύ τους».

Αργότερα τα νέα ψηφιακά δεδομένα θα φορτώνονται προφανώς στην ψηφιακή ταυτότητα-πορτοφόλι, η οποία, βάσει των αλμάτων της τεχνολογίας, δεν αποκλείεται να εμφυτεύεται! Η τεχνολογία είναι κάτι το απολύτως ωφέλιμο, αρκεί να γνωρίζουμε με ακρίβεια ότι εκείνοι που την προσφέρουν έχουν αγαθές προθέσεις! Έχουν;

Δείτε το παρακάτω απόσπασμα από το βίντεο:

photo freepik

«Βοηθήστε με!!!»: Γαμπρός το…μετάνιωσε την τελευταία στιγμή; vid

Παίζει τη ζωή του κορώνα-γράμματα! Έβγαλε το ΒΙΝΤΕΟ για να ευαισθητοποιήσει τους άλλους

Τέτοιο μπέργκερ σίγουρα δεν έχετε ξαναφάει, vid

Δείτε τι φτιάχνει:

Freepik photo

Αυτό είπε ο Μητσοτάκης σε Κουτσούμπα για το «sugar daddies»!

Τι δήλωσε

«Επίθεση» στον γενικό γραμματέα του ΚΚΕ εξαπέλυσε από το βήμα της Βουλής. ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, σχολιάζοντας την αναφορά του Δημήτρη Κουτσούμπα για «sugar daddies».

Είπε:


«Υπέθεσα ότι ζητήσατε τον λόγο εκτάκτως για να ζητήσετε συγγνώμη για την απαράδεκτη σεξιστική τοποθέτησή σας η οποία αποδεικνύει ότι το ΚΚΕ παραμένει η πιο αναχρονιστική δύναμη εντός της αίθουσας. Μην μας κατηγορείται για αντικομουνισμό κάθε φορά που αναδεικνύουμε τις προκαταλήψεις σας» ανέφερε αρχικά ο πρωθυπουργός απευθυνόμενος στον Δημήτρη Κουτσούμπα και πρόσθεσε: «Δεν ξέρω αν πιστεύετε ότι οι γυναίκες που δεν έχουν χρήματα εκδίδονται. Ίσως φαντασιώνεστε την Ελλάδα ως κομουνιστική χώρα. Απαράδεκτος τρόπος και δεν έχετε το θάρρος να πείτε συγγνώμη έκανα λάθος».

intime


Σοφιανός-ΚΚΕ: Το 30% των φοιτητριών στη Σουηδία στρέφονται σε πλατφόρμες εκπόρνευσης, vid

Νέος χαμός με αφορμή τα μη κρατικά πανεπιστήμια:

eurokinissi photo

Κοτάρσκι: «Δεν θα μπορούσαμε να παίξουμε χειρότερα»

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ σε κροατικά ΜΜΕ:


 «Θα έλεγα ότι κάναμε ένα πολύ κακό παιχνίδι. Η Ντιναμό στάθηκε καλά στο γήπεδο, αλλά δεν έπαιξε κάτι ιδιαίτερο, τους τα δώσαμε όλα μόνοι μας, οπότε δεν έχω κάτι έξυπνο να πω. Δεν θα μπορούσαμε να παίξουμε χειρότερα από αυτό. Την επόμενη εβδομάδα παίζουμε εντός έδρας, οπότε πρέπει να παίξουμε πολύ καλύτερα για να πάρουμε την πρόκριση».

eurokinissi

Θεσσαλονίκη: Νεαρή Αφγανή κατήγγειλε ότι τη βίασε συμπατριώτης της που επρόκειτο να την φιλοξενήσει

Νεαρή Αφγανή κατήγγειλε συμπατριώτη της ότι την κλείδωσε στο διαμέρισμά του και τη βίασε.

Όπως ανέφερε στην καταγγελία της η 21 ετών πρόσφυγας, οδηγήθηκε στο συγκεκριμένο διαμέρισμα στη Θεσσαλονίκη προκειμένου να φιλοξενηθεί, ύστερα από επικοινωνία που προηγήθηκε με ομοεθνείς της και καθώς είχε φτάσει στην ελληνική επικράτεια μέσω του Έβρου.

Από την αστυνομική έρευνα ταυτοποιήθηκε ως δράστης ένας 29χρονος που διώκεται για βιασμό και αρπαγή.

(απεμπε – φωτο:freepik)

Κουτσούμπας για την Ημέρα της Γυναίκας: Να ξεριζώσουμε τη γενεσιουργό αιτία της βίας κατά των γυναικών

«Η σημερινή Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας σημαδεύεται από το πανελλαδικό συλλαλητήριο των φοιτητών και φοιτητριών ενάντια στο νομοσχέδιο της κυβέρνησης για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, διεκδικώντας αποκλειστικά δημόσια και πραγματικά δωρεάν πανεπιστημιακή μόρφωση. Εδώ βρίσκεται η ελπίδα! Στους αγώνες του λαού και της νεολαίας» τόνισε ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, στην ομιλία του στη Βουλή, την Παρασκευή 8 Μαρτίου 2024 για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας.

«Σήμερα το ΚΚΕ τιμά όλες τις μαχήτριες της ζωής: τις χιλιάδες εργαζόμενες που αγωνίζονται μέσα από τα σωματεία τους για συλλογικές συμβάσεις εργασίας, αξιοπρεπείς μισθούς, συντάξεις, μέτρα προστασίας της μητρότητας. Τιμά τις αγρότισσες που βρέθηκαν στα αγροτικά μπλόκα δίνοντας αγώνα επιβίωσης ενάντια στην ΚΑΠ και στην πολιτική της κυβέρνησης, τις αυτοαπασχολούμενες που μάχονται ενάντια στη φοροληστεία, τις νέες μητέρες που διεκδικούν για τα παιδιά τους δημόσιους και δωρεάν παιδικούς σταθμούς, ολόπλευρη μόρφωση σε σύγχρονα κι ασφαλή σχολεία» τόνισε.

Πρόσθεσε ότι «σήμερα, Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας η σκέψη μας είναι και στις μανάδες που έχασαν τα παιδιά τους στο έγκλημα των Τεμπών. Ενώνουμε τη φωνή μας με τη φωνή τους: Το έγκλημα αυτό δεν θα ξεχαστεί! Είναι στις μανάδες που αγωνιούν γιατί τα παιδιά τους που είναι μέλη του πληρώματος της φρεγάτας “Ύδρα”, που η κυβέρνηση έστειλε στο “στόμα του λύκου” στην Ερυθρά Θάλασσα. Ενώνουμε τη φωνή μας με τη δική τους φωνή: Να γυρίσει τώρα πίσω η φρεγάτα, δεν έχουν καμιά δουλειά τα παιδιά του λαού έξω από τα σύνορα της χώρας μας!».

«Και σε όλες τις γυναίκες και από αυτό εδώ το βήμα ένα πράγμα τους λέμε: η συμμετοχή σας στους αγώνες δίνει οξυγόνο αισιοδοξίας, δυναμώνει την εργατική-λαϊκή αντιπολίτευση ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική της σημερινής κυβέρνησης, όπως και των προηγούμενων, του εχθρικού αστικού κράτους και της ΕΕ. Με την αποφασιστική σας θέληση και στάση και σε συμπόρευση με το ΚΚΕ, μπορείτε να δυναμώσετε την πάλη για την κατάργηση κάθε μορφής ανισοτιμίας, βίας, εκμετάλλευσης και καταπίεσης» σημείωσε.

Ο Δ. Κουτσούμπας υπογράμμισε στη συνέχεια της ομιλίας του: «Το ΚΚΕ ξέρετε καλά πως στην εκμετάλλευση δεν έκλεισε ποτέ τα μάτια. Πάντα την κατήγγειλε και την αποκάλυπτε μιλώντας με ονόματα. Το ίδιο έκανε και χτες στη Βουλή. Γιατί ορισμένοι εμφανίζονται σοκαρισμένοι; Γιατί αυτό που ενοχλεί δεν είναι η πραγματικότητα, αλλά η καταγγελία και η αποκάλυψή της. Δεν ενοχλείστε που όλα αυτά συμβαίνουν γύρω μας, αλλά ενοχλείστε όταν βγαίνουν στην επιφάνεια και βάζουν εσάς να απολογείστε για το σάπιο σύστημα σας.

Γιατί λοιπόν δεν καταγγέλλετε το ότι κυκλώματα, ολόκληρες εταιρείες προσπαθούν να εκμεταλλευτούν με αυτόν τον τρόπο φοιτήτριες και φοιτητές για να πληρώνουν τα υψηλά δίδακτρα για τις σπουδές, στις χώρες της αναπτυγμένης Ευρώπης.

Να ορίστε, και οι διαφημίσεις που προτρέπουν σε αυτό. Μία από τη Σουηδία και μία από τη Δανία. Τις βλέπετε κυρίες και κύριοι βουλευτές; Τις βλέπετε; Τις καταθέτω στα πρακτικά. Αυτούς τους αλητήριους εμπόρους λευκής σαρκός καταγγείλαμε και όχι φυσικά τις γυναίκες – θύματα της εκμετάλλευσης.

Αντί κι εσείς λοιπόν να καταγγείλετε όλους αυτούς, καταγγέλλετε το ΚΚΕ. Αλλά αυτό είναι το πρόβλημά σας. Μη τυχόν και αποκαλυφθεί αυτή η σαπίλα του δήθεν όμορφου αγγελικά πλασμένου κόσμου σας».

«Εμείς», συνέχισε ο Δ. Κουτσούμπας, «μπορούμε να απευθυνόμαστε στις νέες κοπέλες, να τις κοιτάμε στα μάτια και να τις καλούμε να πορευτούμε μαζί στους αγώνες για να διαμορφώνονται “ρωγμές” στο “τείχος” που ορθώνει η σύγχρονη σήψη του καπιταλισμού απέναντι στους λαούς όλης της ΕΕ, γυναίκες και άνδρες. Όσο και αν προσπαθούν, η κυβέρνηση ΝΔ, αλλά και ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ, η Νέα Αριστερά, άλλοι εδώ μέσα, με αφορμή τη σημερινή ημέρα, να εμφανιστούν και εδώ μέσα ως “υπερασπιστές των δικαιωμάτων των γυναικών” και της λεγόμενης “ισότητας των φύλων”, έχουν διαμορφώσει μια κόλαση με τις πολιτικές τους για τις γυναίκες των εργατικών, λαϊκών δυνάμεων».

Πάψτε να υπερασπίζεστε τη σαπίλα, τη διαφθορά, τον εκφυλισμό, την οικονομική εξάρτηση, την εκμετάλλευση. Ναι, όλοι σας εδώ μέσα πάτε να κρύψετε ότι ενιαία υπερασπίζεστε τις κατευθύνσεις της ΕΕ και την αντιλαϊκή στρατηγική της απέναντι στις γυναίκες.

«Καλείτε τις εργαζόμενες να “συμφιλιωθούν” με την εργασιακή ζούγκλα, τα ακανόνιστα ωράρια, για την ανταγωνιστικότητα των επιχειρηματικών κολοσσών. Καλείτε τις γυναίκες να συμφιλιωθούν με τις υποβαθμισμένες υπηρεσίες φροντίδας και προστασίας των παιδιών, των ηλικιωμένων, των ΑμΕΑ, των ατόμων με αναπηρία. Γιατί όλα αυτά αποτελούν “κόστος” για το κράτος και το κεφάλαιο.

Είδαμε τη δήθεν ευαισθησία σας, κύριοι και κυρίες της κυβέρνησης, απέναντι στα δικαιώματα της αναπληρώτριας εκπαιδευτικού στο Ηράκλειο Κρήτης, η οποία βρίσκεται σε δίδυμη κύηση και δικαιούται μόλις 15 ημέρες αναρρωτική άδεια! Έφτασε η Υφυπουργός Παιδείας να ισχυριστεί ότι “δεν αλλάζει η νομοθεσία και θα μπορούσε να τελειώσει εκεί” η συζήτηση. Ούτε λίγο, ούτε πολύ προκλητικά λέτε ότι δεν έπρεπε να μείνει έγκυος ως αναπληρώτρια εκπαιδευτικός. Έτσι αντιμετωπίζετε και το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας; Ή μήπως με αυτά που λένε οι επιχειρηματικοί κολοσσοί σε νέες εργαζόμενες, προτείνοντας μάλιστα να βάλουν στην “κρυοσυντήρηση” τη δημιουργία οικογένειας;» είπε.

«Στο βωμό του καπιταλιστικού κέρδους υποτάσσετε κάθε κοινωνική ανάγκη της γυναίκας, ακόμα και την ολόπλευρη προστασία από την πολύμορφη βία, κυρίως την εργοδοτική και την κρατική. Όσες ευρωπαϊκές οδηγίες και αν ψηφιστούν, δεν ανατρέπεται η αντιλαϊκή πολιτική που εμποδίζει μια γυναίκα να στέκεται στα πόδια της οικονομικά και κοινωνικά ανεξάρτητη, για να απεγκλωβιστεί από μια βίαιη, παθογόνα διαπροσωπική σχέση.

Με την αντιλαϊκή πολιτική όλων σας -made in EE- έχετε οδηγήσει στην τραγική υποστελέχωση και υποχρηματοδότηση της γραμμής SOS, των συμβουλευτικών κέντρων, των ξενώνων για κακοποιημένες γυναίκες και τα παιδιά τους. Έχετε φτάσει εσείς της κυβέρνησης να αφήνετε απλήρωτους από το Νοέμβρη 2023 τους εργαζόμενους κι εργαζόμενες σε δομές της Γραμματείας Ισότητας. Τώρα να καταβληθούν τα δεδουλευμένα τους» ανέφερε ακόμα ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ και κατέληξε στην ομιλία του:

«Γι’ αυτό καλούμε κάθε γυναίκα να δυναμώσει τον αγώνα για να ανατραπούν οι οικονομικοί-κοινωνικοί-πολιτιστικοί παράγοντες που γεννούν τους δράστες- “τέρατα” που φτάνουν μάλιστα μέχρι και σε γυναικοκτονίες και αφήνουν τις γυναίκες ευάλωτες.

Ένα πιο δυνατό ΚΚΕ μπορεί να γίνει ουσιαστικό στήριγμα στον αγώνα για να ξεριζώσουμε τη γενεσιουργό μορφή βίας, δηλαδή αυτό το σύστημα της εκμετάλλευσης, που έχει στο dna του τη γυναικεία ανισοτιμία και καταπίεση.

Σε αυτό το δρόμο κάθε γυναίκα μπορεί να βρει το θάρρος, την αντοχή να αλλάξει μαχητικά τη ζωή της».

eurokinissi

Τρομερή καταγγελία από Έλληνα βουλευτή! Τι αποκάλυψε για Ουκρανία; vid

Καταγγελία η οποία πέρασε τα «ψιλά» με φόντο τη χθεσινή δήλωση Κουτσούμπα για φοιτήτριες που στο εξωτερικό ψάχνουν για «sugar daddies».

Η συζήτηση γύρω από τις δηλώσεις Κουτσούμπα για τα μη κρατικά πανεπιστήμια μαίνεται, με τον Κοινοβουλευτικό Εκπρόσωπο του ΚΚΕ, Νίκο Καραθανασόπουλο, μιλώντας στο OPEN, να προβαίνει σε μία τρομερή καταγγελία για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια στις ΗΠΑ.

Υπερασπιζόμενος τα λεγόμενα Κουτσούμπα, έφερε ως παράδειγμα…αφίσες που στις ΗΠΑ καλούν χρεωμένους σπουδαστές να…ενταχθούν στη λεγεώνα των μισθοφόρων που πολεμάει στην Ουκρανία!!

«Υπάρχει αφίσα στα αμερικανικά πανεπιστήμια που καλεί τους σπουδαστές να καταταχθούν στη λεγεώνα στην Ουκρανία για να πληρώσουν τα χρέη τους».

Φυσικά αυτή η σοβαρότατη αποκάλυψη «θάφτηκε» με συνοπτικές διαδικασίες:

απεμπε-EPA photo

Μία «διαδικτυακή αποκάλυψη» φοβούνται οι επιστήμονες λόγω του Ήλιου!!

«Δεν είμαστε προετοιμασμένοι».

Για το πόσο καταστροφικές μπορούν να αποβούν οι ηλιακές καταιγίδες και εκλάμψεις ανησυχούν οι επιστήμονες που ασχολούνται με τον διαστημικό καιρό και τις τεχνολογίες.

Ο όρος «διαδικτυακή αποκάλυψη» κυκλοφορεί εδώ και λίγους μήνες και χρησιμοποιείται για να προειδοποιήσει για τις συνέπειες μίας πραγματικά ισχυρής ηλιακής καταιγίδας.

Ήδη ορισμένες ισχυρές ηλιακές εκλάμψεις στα τέλη του 2023 και στις αρχές του 2024 έχουν…«κατηγορηθεί» από μερικούς για προσωρινά μεν αλλά εκτεταμένα προβλήματα στις τηλεπικοινωνίες ανά την υψήλιο.


«Οι συνέπειες θα ήταν τραγικές. Χωρίς το ρεύμα και το διαδίκτυο, η κοινωνία θα βρισκόταν σε αδιέξοδο. Ορισμένα μοντέλα προβλέπουν ότι ένα τέτοιο γεγονός θα μπορούσε να συμβεί το 2025, κατά τη φάση του ηλιακού μέγιστου», μεταδίδουν διεθνή πρακτορεία.

Η Sangeetha Abdu Jyothi, καθηγήτρια πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, στο Irvine, επινόησε τον όρο «διαδικτυακή αποκάλυψη» στην εργασία της για τις ηλιακές υπερκαταιγίδες.

Τόνισε πώς η υποδομή μας δεν είναι προετοιμασμένη για τέτοια ακραία σενάρια.

«Δεν έχουμε βιώσει ποτέ ένα από τα ακραία περιστατικά και δεν ξέρουμε πώς θα ανταποκρινόταν η τεχνολογική μας υποδομή σε αυτά», δήλωσε στην Washington Post και πρόσθεσε:

«Ta τεστ που κάνουν οι επιστήμονές μας δεν περιλαμβάνουν καν τέτοια σενάρια».

«Ακόμη και τα υποθαλάσσια καλώδια επικοινωνίας, κρίσιμα για συνδεσιμότητα των ηπείρων θα μπορούσαν να επηρεαστούν από ηλιακές καταιγίδες».

freepik photo

Ρομποτικός στόλος στους ωκεανούς! Ξεπερνά και την επιστημονική φαντασία, vid

Δείτε...

Το σχέδιο για εξερεύνηση των ωκεανών ξεπερνά και την επιστημονική φαντασία!

Ένας στόλος ρομποτικών πλοίων χωρίς πλήρωμα, θα εξαπολυθεί σε παράκτιες περιοχές για να επιθεωρεί αιολικές φάρμες και υποθαλάσσιες υποδομές!!!!!

20 “γέφυρες” υφίστανται για τον έλεγχο των πλοίων! Έχουν οθόνες αφής και χειριστήρια που παραπέμπουν σε gaming.

Οι χειριστές θα έχουν γύρω τους οθόνες που θα μεταδίδουν σε ζωντανή ροή από τις κάμερες του σκάφους!

Παράλληλα, θα έχουν διαθέσιμα δεδομένα από ένα σωρό αισθητήρες.

Δείτε ΕΔΩ και ΕΔΩ σχετικά βίντεο!

photo freepik

ΣΟΚ! 11χρονο αγόρι πέθανε ξαφνικά ενώ έκανε challenge στο ιντερνέτ! Ο λόγος θα σας αφήσει άφωνους

Ένα 11χρονο αγόρι από την Βρετανία πέθανε ξαφνικά!

Εισέπνευσε τοξικές χημικές ουσίες κατά την διάρκεια ενός challenge στο TikTok που είναι γνωστό ως «chroming».

Η οικογένειά του θέλει να κλείσει η εταιρεία social media και να μην επιτρέπεται η πρόσβαση σε παιδιά κάτω των 16 ετών.

Ο Tommie-Lee Gracie Billington, 11 ετών, υπέστη καρδιακή ανακοπή στο σπίτι ενός φίλου του στο Λάνκαστερ το Σάββατο!

Chroming είναι η νέα επικίνδυνη τάση στα social media ανάμεσα στους εφήβους που έχει ήδη αρχίζει να κοστίζει ανθρώπινες ζωές.

Ένα έφηβο κορίτσι στην Αυστραλία πέθανε πρόσφατα αφού εισέπνευσε τοξικές χημικές ουσίες από ένα κουτί.

freepik

Μεντβέντεφ για Μπάιντεν: «Διανοητικά ανάπηρος, σέρνει την ανθρωπότητα στην κόλαση»

«Προσπαθούν επίμονα να ξεκινήσει ένας Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος».

Την χθεσινή ομιλία του Τζο Μπάιντεν ενώπιον της πολιτικής ηγεσίας των ΗΠΑ και άλλων αξιωματούχων σχολίασε με καυστικό τρόπο ο Ντμίτρι Μεντβέντεφ, που έχει μάθει να μην…«μασάει» τα λόγια του.

Χαρακτήρισε «διανοητικά ανάπηρο άτομο» τον γερο-Μπάιντεν, που «σέρνει την ανθρωπότητα στην κόλαση», δηλαδή σε έναν Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο.

Τα παρακάτω ανήρτησε ο πρώην πρόεδρος της Ρωσίας:

«Στο διάγγελμα για την κατάσταση της Ένωσης, ο Μπάιντεν συνέκρινε τον εαυτό του με τον Φράνκλιν Ντελάνο Ρούσβελτ. Αυτή είναι μία έτσι κι έτσι σύγκριση. Προφανώς, δεν είναι υπέρ του.

Πρώτον, παρόλο που ο Ρούσβελτ ήταν ένας ανάπηρος άνδρας σε αναπηρικό καροτσάκι, ανύψωσε την Αμερική από την Ύφεση.

Ο Μπάιντεν, από την άλλη πλευρά, είναι ένα τρελό, διανοητικά ανάπηρο άτομο που είχε το μυαλό του να σέρνει την ανθρωπότητα στην κόλαση.


Δεύτερον, ο Ρούσβελτ μαζί με τους συμμάχους, συμπεριλαμβανομένης της ΕΣΣΔ, πολεμούσε για την ειρήνη. Ωστόσο, ο Μπάιντεν προσπαθεί ενεργά και επίμονα να ξεκινήσει τον Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο.


Τρίτον, ο Ρούσβελτ πολεμούσε ενάντια στους φασίστες, αλλά ο Μπάιντεν παλεύει για αυτούς.
Είναι η ντροπή των Ηνωμένων Πολιτειών!
».

freepik photo

Μουσουλμάνοι προσεύχονται ΜΕΣΑ σε γερμανικό πανεπιστήμιο – ΒΙΝΤΕΟ

Τι αναφέρει δημοσιογράφος....

Ένα βίντεο κυκλοφορεί αυτήν τη στιγμή στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης X (πρώην Twitter), που φέρεται να δείχνει μουσουλμάνους στην Γερμανία να χρησιμοποιούν την βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου του Έσσεν ως χώρο προσευχής. 

Μεταξύ εκείνων που το κοινοποίησαν είναι η δημοσιογράφος Joelle Rautenberg, η οποία ασκεί έντονη κριτική στο βίντεο». 

Σε ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει:

«Αυτό το βίντεο προέρχεται από το Πανεπιστήμιο του Έσσεν. Εκεί, οι μουσουλμάνοι χρησιμοποιούν την πανεπιστημιακή βιβλιοθήκη ως αίθουσα προσευχής, σαν κάτι το αυτονόητο και χωρίς ντροπή! Τόσο πολύ που είναι δύσκολο να το πιστέψει κανείς»!

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Βρετανία: Η πρώην πρωθυπουργός Τερέζα Μέι δεν θα είναι υποψήφια στις επόμενες εκλογές

Η πρώην πρωθυπουργός του Ηνωμένου Βασιλείου Τερέζα Μέι δεν θα είναι υποψήφια για την επανεκλογή της στο κοινοβούλιο,

ανακοίνωσε η ίδια σήμερα, ενώ είναι το πιο πρόσφατο μέλος του κυβερνώντος Συντηρητικού Κόμματος που δηλώνει ότι δεν θα θέσει υποψηφιότητα στις βουλευτικές εκλογές που αναμένεται να διεξαχθούν αργότερα φέτος στη Βρετανία.

“Από τότε που παραιτήθηκα από την πρωθυπουργία, απολαμβάνω ξανά το βουλευτικό μου αξίωμα και το να έχω περισσότερο χρόνο να εργαστώ για τους ψηφοφόρους μου και σημαντικούς σκοπούς που έχω στην καρδιά μου, μεταξύ των οποίων πιο πρόσφατα την καθιέρωση Παγκόσμιας Επιτροπής για την Σύγχρονη Δουλεία και την Εμπορία Ανθρώπων”, αναφέρει η Μέι σε δήλωσή της στην τοπική εφημερίδα Maidenhead Advertiser.

“Αυτοί οι στόχοι παίρνουν ολοένα και περισσότερο από τον χρόνο μου. Λόγω αυτού, έπειτα από πολλή προσεκτική σκέψη και εξέταση, συνειδητοποίησα ότι κοιτώντας μπροστά δεν θα μπορούσα πλέον να κάνω τη δουλειά μου ως μέλος του κοινοβουλίου με τον τρόπο που πιστεύω ότι είναι ο σωστός και αξίζει στους ψηφοφόρους μου”, σημειώνει η πρώην πρωθυπουργός των Συντηρητικών.

(απεμπε – φωτο:pexels)

Βαθμολογία UEFA: Απίθανη πλέον η 15η θέση 

Δείτε...

Πολύ αρνητικό βράδυ ήταν αυτό της Πέμπτης (08/03) για την Ελλάδα, αφού ο Ολυμπιακός ηττήθηκε εντός έδρας με σκορ 4-1 από τη Μακάμπι Τελ Αβίβ, ενώ ο ΠΑΟΚ έχασε με σκορ 2-0 από την Ντινάμο στην Κροατία!

Η βαθμολογία της UEFA:

15. Δανία 31,450 0/4
16. Ισραήλ 30,875 2/4
17. Ελλάδα 28,725 2/5
18. Ουκρανία 28,000 0/5
19. Σερβία 27,775 0/5
20. Κροατία 25,375 1/4

eurokinissi

Κασσελάκης: Να παραδώσουμε έναν κόσμο όπου κάθε θηλυκότητα θα αισθάνεται ασφάλεια

«Σήμερα δεν είναι μια ημέρα γιορτής, όσο ζούμε σε μια κοινωνία που η βαναυσότητα της έμφυλης βίας είναι παρούσα και οι ανισότητες κυριαρχούν», υπογραμμίζει σε ανάρτησή του ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης.

«Όσο ο αριθμός βγαίνει μικρότερος στο μέτρημα και η Πολιτεία δεν αναλαμβάνει ουσιαστικές πρωτοβουλίες. Δεν αρκεί να πενθούμε και να καταδικάζουμε. Είναι υποχρέωση της Πολιτείας η θεσμική αναγνώριση του όρου «γυναικοκτονία» και οι δράσεις της για ορατότητα, κοινωνική πρόνοια και ουσιαστική αλληλεγγύη», σημειώνει.

«Έχουμε χρέος απέναντι σε όσες έσπασαν τη σιωπή τους και τάχθηκαν στην πρώτη γραμμή του κινήματος του metoo, χρέος σε όσες καθημερινά δίνουν τη μάχη απέναντι στην πατριαρχία και τον σεξισμό στους χώρους εργασίας τους, στους δρόμους, στο ίδιο τους το σπίτι, χρέος στις γενιές που αγωνίστηκαν αλλά και σε αυτές που έρχονται, να παραδώσουμε έναν διαφορετικό κόσμο», τονίζει ο κ. Κασσελάκης και καταλήγει:

«Έναν κόσμο όπου κάθε θηλυκότητα θα αισθάνεται ασφάλεια. Έναν κόσμο συμπερίληψης και ισότητας. Έναν δίκαιο κόσμο».

ΑΠΕΜΠΕ – φωτο eurokinissi

Υβριστικό μήνυμα για την Βασίλισσα Ελισάβετ σε ποδοσφαιρικό αγώνα! Τι έγραφε το πανό

Χαμός στα ΜΜΕ

Ένα υβριστικό πανό για την βασίλισσα Ελισάβετ σήκωσαν οι οπαδοί της Ρόμα στη χθεσινή αναμέτρηση με την Μπράιτον για τους «16» του Europa League.

«The queen gave blo@@@@» (μτφ: η βασίλισσα έκανε π@@ες), ανέφερε το μήνυμα που πάντως δεν παρέμεινε πολλή ώρα σηκωμένο στην κερκίδα.

pixabay

Παγώνη: «Είναι σε έξαρση όλα – Πρέπει να γίνουν εμβολιασμοί»

Λοιμωξιολόγοι και ειδικοί της υγείας αναφέρθηκαν στους κινδύνους και τις επιλογές πρόληψης από το βήμα του 23ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Λοιμώξεων, το οποίο ξεκίνησε εχθές.

«Στο συνέδριο τα μηνύματα ήταν ότι πρέπει να προσέξουμε τους εμβολιασμούς, πρέπει να γίνουν οι εμβολιασμοί, αυτό ήταν το μήνυμα», λέει, μιλώντας στο MEGA, η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ, Ματίνα Παγώνη.

«Είναι σε έξαρση όλα και το θέμα με τη μηνιγγίτιδα προκαλεί ανησυχία γιατί έχουμε και το καρναβάλι στην Πάτρα. Τη μηνιγγίτιδα την γνωρίζουμε, τη διαχειριζόμαστε. Πρέπει να ξέρουμε ότι με τα βασικά συμπτώματα δηλαδή την έντονη κεφαλαλγία, πυρετό, εξανθήματα, αμέσως να πάμε στον γιατρό. Η αντιμετώπιση είναι ιατρική, υπάρχουν τα πρωτόκολλα, αυτό που φοβόμαστε είναι οι επιπλοκές γιατί έχουμε και θανάτους».

Σχετικά με την έλλειψη που παρατηρείται σε ορισμένα φάρμακα, λέει:

«Υπάρχει ένα πρόβλημα τελευταία. Πρώτον, ότι δεν κάνουμε εξαγωγή στο εξωτερικό αν δεν έχουμε εξασφαλίσει για όλη την Ελλάδα τα φάρμακα που σημαίνει ότι πρέπει να υπάρχει επιτροπή και να ελέγχει τις φαρμακαποθήκες. Για να έχουμε ελλείψεις σημαίνει ότι δεν έχουν γίνει οι έλεγχοι.

Επιπλέον, ο ΙΦΕΤ θα πρέπει να φροντίσει να υπάρχουν οι πρώτες ύλες. Υπάρχουν φάρμακα, μπορεί να δανειστεί ένα νοσοκομείο αλλά θα σε καλύψουν. Απλώς το κάθε νοσοκομείο θα πρέπει να έχει τις ποσότητες που πρέπει, το ίδιο και οι φαρμακαποθήκες».

(megatv – intime photo)