Άρθρα

Μικροαντικείμενα που πρέπει οπωσδήποτε να έχετε σπίτι σε περίπτωση…ανάγκης

Πολλά από τα σενάρια για την ασφάλεια του σπιτιού μας και της οικογένειάς μας, μπορεί να φαίνονται ακραία και απίθανα.

Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να συμβούν. Ανεξάρτητα από το αν είμαστε… αισιόδοξοι ή απαισιόδοξοι, δεν βλάπτει να προνοήσουμε, πολύ περισσότερο όταν αυτή η πρόνοια αφορά μικρά αντικείμενα που μπορούμε να έχουμε στο σπίτι μας και να αποδειχθούν κάτι παραπάνω από χρήσιμα σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

  • Κουτί πρώτων βοηθειών: Η ύπαρξη κουτιού πρώτων βοηθειών στο σπίτι φαίνεται αυτονόητη, αλλά δεν είναι. Οι περισσότεροι έχουμε ένα ντουλάπι με σκόρπια παυσίπονα, τσιρότα κ.λπ. -αλλά σε ώρα ανάγκης αυτό δεν είναι καθόλου πρακτικό. Το πρώτο βήμα, λοιπόν, είναι να έχουμε ένα πλήρες κουτί πρώτων βοηθειών. Και το δεύτερο βήμα είναι να το επιθεωρούμε συχνά, να το συμπληρώνουμε, να πετάμε ληγμένα ή πολυκαιρισμένα προϊόντα, να ελέγχουμε για τυχόν φθορές.
  • Σκάλα: Και αυτό φαίνεται αυτονόητο, αλλά επίσης δεν είναι – οι περισσότεροι επιλέγουν μικρές σκάλες με 3-4 σκαλιά, για να κάνουν τις δουλειές του σπιτιού. Εδώ εννοούμε για… κανονική σκάλα, αφενός για να κάνουμε ασφαλέστερα τις δουλειές του σπιτιού (λ.χ. να φτάσουμε σε ψηλά ντουλάπια ή να κρεμάσουμε κουρτίνες), αφετέρου γιατί μπορεί να αποδειχθεί πολύ χρήσιμη σε περίπτωση πυρκαγιάς (ιδίως για όσους μένουν σε χαμηλούς ορόφους).
  • Φώτα με αισθητήρα κίνησης: Αφενός είναι μέτρο ασφαλείας ενάντια σε επίδοξους διαρρήκτες -κανείς δεν θα… ψαχουλέψει την κλειδαριά της εξώπορτάς σας λουσμένος στο φως. Αφετέρου ανάβουν αυτόματα όταν πλησιάζετε και εσείς στην πόρτα – δεν θα χρειαστεί να σταθείτε στο σκοτάδι ψάχνοντας τα κλειδιά σας, με κίνδυνο να παραπατήσετε ή να σκοντάψετε κάπου.
  • Ραδιοφωνάκι: Ακούγεται πρόταση… παλαιολιθικής εποχής, αλλά είναι πρόταση για… παλαιολιθικές καταστάσεις. Σε ένα γενικό black out δεν είναι πολύ σίγουρο ότι δεν θα επηρεαστεί και η κινητή τηλεφωνία. Εσείς, όμως, θα χρειάζεστε πληροφορίες από το ραδιόφωνο ή απλώς να περνάτε την ώρα σας. Ένα ταπεινό ραδιοφωνάκι μπορεί να βοηθήσει πολύ σε τέτοιες περιστάσεις.
  • Πυροσβεστήρας: Βασικό στοιχείο για την πυρασφάλειά μας – πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ένας πυροσβεστήρας στο σπίτι μας. Το καλύτερο μέρος για να τον τοποθετήσετε είναι η κουζίνα (το σημείο του σπιτιού όπου υπάρχει ο μεγαλύτερος κίνδυνος πυρκαγιάς), σε μέρος με εύκολη πρόσβαση. Μάθετε πώς να τον χρησιμοποιείτε σωστά.
  • Φακοί: Όταν το ρεύμα κόβεται και είναι βράδυ, απλώς είναι υπεραπαραίτητοι. Φροντίστε να έχετε αρκετούς, σε διάφορους χώρους του σπιτιού. Μην επαναπαύεστε στον φακό του κινητού σας – σίγουρα δεν θέλετε να εξαντλήσετε έτσι την μπαταρία του, σε περίπτωση που η διακοπή ρεύματος διαρκέσει πολύ. Η εναλλακτική πρόταση για σπίρτα και κεριά είναι εξίσου χρήσιμη σε μια τέτοια περίπτωση, αλλά εδώ υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος να προκληθεί ακούσια πυρκαγιά.
  • Power bank: Το κινητό μας τηλέφωνο είναι υπεραπαραίτητο σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Όχι μόνο το χρειαζόμαστε για κλήσεις, αλλά και για να ενημερωνόμαστε, να χρησιμοποιήσουμε εφαρμογές και εργαλεία όπως ο φακός. Και ασφαλώς δεν θέλουμε να ξεμείνουμε από μπαταρία. Τη λύση στο ενδεχόμενο αυτό τη δίνει μια power bank -πάντοτε φορτισμένη και πάντοτε σε σημείο με εύκολη πρόσβαση.
  • Ανιχνευτής μονοξειδίου του άνθρακα: Αν το σπίτι σας έχει τζάκι και το χρησιμοποιείτε, είναι απαραίτητο να έχετε και έναν ανιχνευτή μονοξειδίου του άνθρακα. Έτσι, θα μπορείτε να ελέγχετε την ποιότητα του αέρα και να αποφύγετε έστω και την υποψία κινδύνου για δηλητηρίαση από ατελή καύση. Είναι απλή συσκευή και μπορεί να συνδεθεί σε οποιαδήποτε πρίζα του σπιτιού, προσφέροντάς σας την απαραίτητη ασφάλεια στο θέμα.

(newsbeast – freepik)

Στη Βουλή για συζήτηση και ψήφιση, το νομοσχέδιο για τη Δικαστική Αστυνομία

Στην Ολομέλεια εισάγεται σήμερα Τετάρτη το νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης για την επιτάχυνση των διαδικασιών στελέχωσης και λειτουργίας της Δικαστικής Αστυνομίας.

Οι τιθέμενες διατάξεις εισάγονται στην ολομέλεια με τις ψήφους της ΝΔ. Η αντιπολίτευση έχει δηλώσει επιφύλαξη για την τελική της θέση στην Ολομέλεια, με εξαίρεση το ΚΚΕ που έχει δηλώσει ότι καταψηφίζει το νομοσχέδιο, από την εισαγωγή του στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή.

Αντικείμενο του νομοσχεδίου αποτελεί η τροποποίηση επί μέρους ρυθμίσεων του ν. 4963/2022 με τον οποίο ιδρύθηκε η Δικαστική Αστυνομία, κυρίως εκείνων που αφορούν τη διαδικασία πρόσληψης του προσωπικού της.

Προβλέφθηκε το 1836, ψηφίζεται σήμερα

Στην Ελλάδα η άσκηση καθηκόντων δικαστικής αστυνομίας από ιδιαίτερη υπηρεσία προβλεπόταν στο Βασιλικό Διάταγμα (β.δ) της 31ης Δεκεμβρίου 1836, εγκαταλείφθηκε, όμως, γρήγορα.

Το ζήτημα της σύστασης δικαστικής αστυνομίας έθεσε η Ένωση Εισαγγελέων το 1987 με υπόμνημά της προς το Υπουργείο Δικαιοσύνης.

Τρία χρόνια αργότερα, η Εταιρεία Δικαστικών Μελετών δημοσίευσε Εισήγηση και Πόρισμα με θέμα «Δικαστική Αστυνομία». Στο πόρισμα γινόταν λόγος για «αδυναμίες του ανακριτικού έργου» και «δυσλειτουργία της ποινικής δικαιοσύνης εξαιτίας της ελλείψεως δικαστικής αστυνομίας οργανικά συναρθρωμένης με τη δικαστική λειτουργία της Πολιτείας».

Με το άρθρο 36 του ν. 2145/1993, προβλέφθηκε η δυνατότητα ίδρυσης, με προεδρικό διάταγμα, υπηρεσίας Δικαστικής Αστυνομίας «υπό την άμεση διεύθυνση του οικείου εισαγγελέα πρωτοδικών». Σκοπός της Δικαστικής Αστυνομίας ήταν η «υποβοήθηση του εισαγγελέα πρωτοδικών στα καθήκοντά του με τη διενέργεια: α. Προανακριτικών πράξεων, β. Προανακριτικών εξετάσεων, γ. Συλλογής αναγκαίων αποδεικτικών στοιχείων για να βεβαιωθεί η τέλεση εγκλήματος και να ανακαλυφθεί ο δράστης, και δ. Εκτελέσεως ποινικών δικαστικών αποφάσεων, ενταλμάτων συλλήψεως, προσωρινής κρατήσεως και βίαιης προσαγωγής, καθώς και κάθε άλλης διαδικαστικής πράξεως της ποινικής διαδικασίας κατά την κρίση του αρμόδιου εισαγγελέα». Πλην όμως, το προεδρικό διάταγμα δεν εκδόθηκε.

Τον Δεκέμβριο 2002, η Ολομέλεια της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου αναφέρθηκε στην ανάγκη σύστασης Δικαστικής Αστυνομίας. Το ζήτημα συζητήθηκε, επίσης, σε ειδική εκδήλωση του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, της Εταιρείας Δικαστικών Μελετών και του Τμήματος Νομικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, στις 27 Ιανουαρίου 2010, με θέμα «Δικαστική Αστυνομία».

Κατά καιρούς, είχαν συσταθεί νομοπαρασκευαστικές επιτροπές και ομάδες εργασίας με αντικείμενο την ίδρυση δικαστικής αστυνομίας, χωρίς, όμως, αποτέλεσμα. Τα τελευταία 25 χρόνια η Δικαστική Αστυνομία έχει ανακοινωθεί από τους εκάστοτε υπουργούς Δικαιοσύνης τουλάχιστον πέντε φορές. Μια προσπάθεια έγινε το 2017-2018 επί υπουργίας Σταύρου Κοντονή, αλλά το νομοσχέδιο έμεινε στη διαβούλευση.

Με τον ν. 4963/2022 προβλέφθηκε η σύσταση δικαστικής αστυνομίας στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, η οποία περιλαμβάνει πολιτικό και αστυνομικό τομέα. Σύμφωνα με το άρθρο 1 του ν. 4963/2022, η σύσταση της Δικαστικής Αστυνομίας έχει ως σκοπό την «υποβοήθηση του έργου των δικαστικών και εισαγγελικών αρχών και τη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας των δικαστικών υπηρεσιών με την ανάθεση σε εξειδικευμένο προσωπικό του Υπουργείου Δικαιοσύνης αστυνομικών καθηκόντων, καθώς και καθηκόντων που απαιτούν ειδικές επιστημονικές γνώσεις.

Με το νομοσχέδιο που συζητείται σήμερα στην ολομέλεια, εισάγεται, μεταξύ άλλων, νέα διαδικασία πρόσληψης και στελέχωσης της Δικαστικής Αστυνομίας, δοθέντος ότι, σύμφωνα με την Αιτιολογική Έκθεση, «η πραγματική λειτουργία της Δικαστικής Αστυνομίας παραμένει μέχρι και σήμερα γράμμα κενό».

Τα κόμματα

Στη φάση επεξεργασίας του νομοσχεδίου στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή, ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ, το ΚΚΕ, η Ελληνική Λύση, οι Σπαρτιάτες, η Νίκη και η Πλεύση Ελευθερίας δεν αρνήθηκαν την αναγκαιότητα να λειτουργήσει Δικαστική Αστυνομία. Δήλωσαν όμως επιφύλαξη για την τελική τους στάση, προβάλλοντας επιφυλάξεις και αντιρρήσεις σε επιμέρους διατάξεις. Το ΚΚΕ έχει δηλώσει εξ αρχής ότι καταψηφίζει το νομοσχέδιο.

«Η Δικαστική Αστυνομία έχει θεσμοθετηθεί με προηγούμενο νόμο. Με το νομοσχέδιο παίρνει σάρκα και οστά αυτός ο θεσμός», είπε ο εισηγητής της ΝΔ Δημήτρης Κούβελας. Στόχος, είπε ο βουλευτής της ΝΔ, είναι στις αρχές του επόμενου έτους να βρεθούν στις οργανικές τους θέσεις τα στελέχη του πολιτικού τομέα και του αστυνομικού τομέα της Δικαστικής Αστυνομίας. Αναφερόμενος στις αλλαγές που επέρχονται στις διαδικασίες πρόσληψης για το αστυνομικό και πολιτικό προσωπικό, ο Δημήτρης Κούβελας είπε ότι στόχος είναι η επιτάχυνση της όλης διαδικασίας με τρόπο που δεν αποβαίνει σε βάρος της αντικειμενικότητας, της αξιοκρατίας και της διαφάνειας, δηλαδή προσλήψεις μέσω του ΑΣΕΠ.

«Δεν νομίζω ότι με τον γενικό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ μπορεί να καλυφθούν οι θέσεις των μελών της δικαστικής εξουσίας. Όλες οι προηγούμενες αναφορές μιλούν για ξεχωριστό, για ad hoc διαγωνισμό και αυτό πρέπει να μας καταστήσει εξαιρετικά υποψιασμένους και προσεκτικούς για να μην πάμε σε μια διαδικασία ατελέσφορη», είπε ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Θεόφιλος Ξανθόπουλος και επισήμανε: «Από την ιδρυτική της πράξη αυτή η υπηρεσία επρόκειτο να συνεπικουρήσει όλη τη δικαιοσύνη, την ποινική, τη διοικητική και την πολιτική. Με το νομοσχέδιο γίνεται παρακολούθημα αποκλειστικά των εισαγγελιών και των εισαγγελέων και είναι πολύ σοβαρό ερώτημα εάν οι άνθρωποι αυτοί θα μπορέσουν να συνεπικουρήσουν, να βοηθήσουν δικαστές άλλων κλάδων και πώς θα γίνεται αυτό».

Και ο κ. Ξανθόπουλος και οι άλλοι εκπρόσωποι των κομμάτων της αντιπολίτευσης αναφέρθηκαν στις προβλέψεις του νομοσχεδίου για τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούν οι υποψήφιοι και επισήμαναν ότι εισάγονται κριτήρια που ουσιαστικά αποκλείουν τη συμμετοχή των γυναικών στο αστυνομικό προσωπικό της Δικαστικής Αστυνομίας. Έθεσαν επίσης θέμα για το πρόσωπο που θα τεθεί επικεφαλής της Δικαστικής Αστυνομίας και αν θα είναι συνταξιούχος δικαστικός λειτουργός.

«Με τις προϋποθέσεις τις οποίες βάζετε, οι γυναίκες αποκλείονται από την κάλυψη πλήρωσης των θέσεων της Δικαστικής Αστυνομίας», επισήμανε η ειδική αγορήτρια του ΠΑΣΟΚ Νάντια Γιαννακοπούλου.

«Με το νομοσχέδιο δίνεται έμφαση στο αστυνομικό τμήμα την ίδια ώρα που σε τίποτα δεν διασφαλίζονται τα ζητήματα της παροχής επιστημονικής και τεχνικής συνδρομής στους δικαστικούς και εισαγγελικούς λειτουργούς για τα οποία πράγματι υπάρχει σήμερα ανάγκη», έχει δηλώσει η ειδική αγορήτρια του ΚΚΕ Μαρία Κομνηνάκα.

«Η Δικαστική Αστυνομία πρέπει να λειτουργήσει στα πρότυπα της Αμερικανικής Δικαστικής Αστυνομίας, τη γνωστή ως FBI. Να έχει δηλαδή και επιχειρησιακό βραχίονα, για την αντιμετώπιση του οργανωμένου εγκλήματος και για να εξιχνιάζει υποθέσεις μείζονος σημασίας», ανέφερε ο ειδικός αγορητής της Ελληνικής Λύσης ,Παύλος Σαράκης. Ο βουλευτής κάλεσε επίσης την κυβέρνηση να απαντήσει αν «προορίζει» για τη θέση του επικεφαλής της Δικαστικής Αστυνομίας «τον προσφάτως συνταξιοδοτηθέντα Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Ισίδωρο Ντογιάκο».

«Δεν μπορούμε να κατανοήσουμε με ποια επιστημονική τεκμηρίωση κατέληξε το υπουργείο σε αυτή την αναλογία αστυνομικού και πολιτικού προσωπικού», είπε και ο ειδικός αγορητής των Σπαρτιατών Ιωάννης Κόντης και πρόσθεσε ότι πρέπει να εξαλειφθεί η μοριοδότηση με την προηγούμενη στρατιωτική θητεία, γιατί είναι σίγουρα εις βάρος της επιλογής των γυναικών.

Την εκτίμηση ότι τα κριτήρια για την στρατιωτική προϋπηρεσία θα οδηγήσουν στον αποκλεισμό των γυναικών από τη Δικαστική Αστυνομία διατύπωσε και ο ειδικός αγορητής της Νίκης, Γιώργος Αποστολάκης. Όπως και τα άλλα κόμματα της αντιπολίτευσης και η Νίκη θέτει ζήτημα για τον επικεφαλής της Δικαστικής Αστυνομίας και διατυπώνει αντίρρηση να προΐσταται συνταξιούχος ανώτατος ή ανώτερος δικαστικός λειτουργός της Διεύθυνσης της Δικαστικής Αστυνομίας.

«Πάρα πολλά σημεία διατάξεων κινούνται σε παλαιοκομματικό πνεύμα και αποτυπώνουν μια προσπάθεια της δεκαετίας του 1950 να πριμοδοτηθούν με μόρια, με διακρίσεις οι καθαροί και οι επίλεκτοι», παρατήρησε η Ελένη Καραγεωργοπούλου, ειδική αγορήτρια της Πλεύσης Ελευθερίας. «Οι γυναίκες που δεν υπηρετούν στις Ένοπλες Δυνάμεις χάνουν τη δυνατότητα μοριοδότησης και ως εκ τούτου βγαίνουν εκτός διαγωνισμού», επισήμανε η κ. Καραγεωργοπούλου.

Στη συζήτηση παρενέβη και πρόεδρος της ΚΟ της Πλεύσης Ελευθερίας Ζωή Κωνσταντοπούλου. «Οι προβλέψεις για το ύψος είναι μια απαρχαιωμένη μέθοδος διάκρισης σε βάρος των γυναικών. Υπάρχει σταθερή νομολογία των ελληνικών δικαστηρίων και του Συμβουλίου της Επικρατείας. Δεν επιτρέπεται να έρχεται εν έτει 2023 μία διάταξη περί ύψους, και περί κατώτατου ύψους, που τελικά σημαίνει λιγότερες γυναίκες. Δεν επιτρέπεται να έρχεται μία διάταξη με υπερμοριοδότηση της στρατιωτικής θητείας, την οποία εξ ορισμού δεν έχουν υπηρετήσει γυναίκες. Δεν επιτρέπεται να έρχεται διάκριση περί απαγόρευσης της δερματοστιξίας, του τατουάζ. Με το νομοσχέδιο δεν επιτρέπεται να υπάρχουν εμφανή τατουάζ σε έναν υποψήφιο για να προσληφθεί στη Δικαστική Αστυνομία εάν κριθεί ότι αντιτίθενται στο σκοπό και στη φιλοσοφία», επισήμανε η Ζωή Κωνσταντοπούλου.

Διαφανείς και αδιάβλητες διαδικασίες

«Εάν υπήρχαν προθέσεις άνισης μεταχείρισης ανδρών και γυναικών, δεν θα είχαμε στους επανειλημμένους διαγωνισμούς που έγιναν, για τις προσλήψεις ειδικών φρουρών, πολλές προσλήψεις γυναικών. Έχουν περάσει πάρα πολλές γυναίκες στα σώματα αυτά. Δεν είναι προνόμιο των ανδρών», απάντησε ο υπουργός Δικαιοσύνης Γιώργος Φλωρίδης και πρόσθεσε: «Το ύψος είναι για το αστυνομικό προσωπικό, δεν είναι για το προσωπικό του πολιτικού τομέα. Το αστυνομικό προσωπικό είναι για τη φύλαξη ή την προσπάθεια να διεξάγονται ομαλά οι δίκες. Ξέρετε, πολλές φορές, τι εντάσεις δημιουργούνται εκεί, όπου πρέπει να παρέμβουν οι αστυνομικοί. Εκεί, λοιπόν, χρειάζεσαι κανονικό αστυνομικό. Γι’ αυτό τίθενται αυτά».

Ο υφυπουργός Δικαιοσύνης Ιωάννης Μπούγας, αναφέρθηκε στις αρμοδιότητες και τα καθήκοντα του προσωπικού της Δικαστικής Αστυνομίας. «Στόχος του αστυνομικού τομέα της Δικαστικής Αστυνομίας είναι να αποδεσμεύσουμε σταδιακά, μέχρι την 30η Ιουνίου του 2024, την Ελληνική Αστυνομία από τα καθήκοντα τα οποία επιτελεί σήμερα προς υποβοήθηση του έργου της δικαιοσύνης, έτσι ώστε οι αστυνομικοί, 2.000 έως 2.500 από την Ελληνική Αστυνομία, να μπορούν στο εξής να επιτελούν αμιγώς αστυνομικά καθήκοντα», είπε ο υφυπουργός Δικαιοσύνης. Σε σχέση με τον πολιτικό τομέα της Δικαστικής Αστυνομίας, ο Ιωάννης Μπούγας είπε ότι θα επιφορτιστεί με τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης και την παροχή επιστημονικής και τεχνικής συνδρομής στους δικαστικούς και εισαγγελικούς λειτουργούς επί θεμάτων των οποίων η ανάλυση και η μελέτη απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις επιστήμης.

Ο υφυπουργός Δικαιοσύνης ανέφερε εξάλλου ότι «η επιπλέον μοριοδότηση όσων έχουν υπηρετήσει στις Ειδικές Δυνάμεις ή ως Έφεδροι Αξιωματικοί, προβλέπεται επειδή οι άνθρωποι αυτοί έχουν αποκτήσει δεξιότητες, έχουν την σωματική ρώμη, αλλά έχουν και τα ψυχικά εφόδια, τα οποία είναι ωφέλιμα στην άσκηση των καθηκόντων τους».

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Φορούσε μία…σακούλα σκουπιδιών και όλοι νόμιζαν ότι είναι «μοντέλο μόδας», vid

Μόνο όταν επενέβη ο σεκιούριτι κατάλαβαν περί τίνος επρόκειτο:

freepik photo

e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ: Ο χάρτης των πληρωμών έως τις 15 Σεπτεμβρίου

Από τις 11 έως  τις 15 Σεπτεμβρίου καταβάλλονται 60.548.616 ευρώ σε 55.208 δικαιούχους, στο πλαίσιο των προγραμματισμένων καταβολών του e-ΕΦΚΑ και της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ).

Ειδικότερα:

1.Από τον e-ΕΦΚΑ θα γίνουν την περίοδο 11 έως 15 Σεπτεμβρίου οι εξής καταβολές, στο πλαίσιο των τακτικών πληρωμών του Φορέα:

  • Από τις 11 έως τις 15 Σεπτεμβρίου θα καταβληθούν 22,8 εκατ. ευρώ σε 980 δικαιούχους σε συνέχεια έκδοσης αποφάσεων για εφάπαξ
  • Στις 14 Σεπτεμβρίου θα καταβληθούν 248.616 ευρώ σε 228 δικαιούχους για παροχές σε χρήμα (επιδόματα μητρότητας, κυοφορίας, ασθενείας, ατυχήματος, έξοδα κηδείας)

2. Από τη ΔΥΠΑ θα γίνουν οι εξής καταβολές:

  • 15 εκατ. ευρώ σε 26.000 δικαιούχους για καταβολή επιδομάτων ανεργίας και λοιπών επιδομάτων
  • 15 εκατ. ευρώ σε 16.000 δικαιούχους στο πλαίσιο επιδοτούμενων προγραμμάτων απασχόλησης
  • 1,5 εκατ. ευρώ σε 2.000 μητέρες για επιδοτούμενη άδεια μητρότητας
  • 6 εκατ. ευρώ σε 10.000 δικαιούχους για Προγράμματα Κοινωφελούς Χαρακτήρα

INTIME

Λεηλατεί το μαγαζί και αυτοί απλά τον…βιντεοσκοπούν!! – vid

Θαυμάστε εικόνες “νέας κανονικότητας” στην Ευρώπη, vid

«Αποκάλυψη» στην Ιταλία!!! Δείτε ορδές αλλοδαπών που έχουν φτάσει εκεί, vid

Λαμπεντούζα, νησί στην Ιταλία! Χωρίς λόγια:
https://twitter.com/i/status/1701818663236497715

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Στα τουρκικά ΜΜΕ «φιγουράρει» η εκτέλεση Τούρκων στην Αττική, vid

Και πιο συγκεκριμένα στη Λούτσα:

eurokinissi photo

ΣΟΚ!!! Φόλα σε σκύλο μέσα σε σχολείο της Λέσβου

Μάρτυρες ενός απάνθρωπου θεάματος έγιναν μαθητές του Δημοτικού Σχολείου στα Κεραμειά της Λέσβου καθώς την πρώτη μέρα της νέας σχολικής χρονιάς αντίκρισαν ένα σκυλί να παλεύει για να κρατηθεί στη ζωή μπροστά στα μάτια τους στο προαύλιο.


Η Σόφη όπως ήταν το όνομα της ημίαιμης σκυλίτσας που ακολουθούσε κάθε πρωί την μαθήτρια «ιδιοκτήτρια» της και επέστρεφε στο σπίτι, έπεσε νεκρή από φόλα που έριξαν άγνωστοι ίσως και μέσα στο σχολείο!

Η σκυλίτσα μεταφέρθηκε στον κτηνίατρο ο οποίος όμως δεν κατάφερε να την σώσει.


Ας σημειωθεί ότι είναι η δεύτερη θανάτωση σκύλου στα Κεραμειά που μάλιστα συνδέεται με το σχολείο του χωριού! Μάλιστα η θανάτωση της «Μπίνγκο» όπως ήταν το όνομα της σκυλίτσας που φρόντιζαν τα παιδιά του σχολείου, είχε θανατωθεί πριν μήνες από άγνωστο που την είχε πυροβολήσει, προκάλεσε αντιδράσεις και διαδηλώσεις στις οποίες συμμετείχε και… η Σόφη. Η οποία βρήκε το θάνατο με ομοίως αποτρόπαιο τρόπο που είχε θανατωθεί η Μπίνγκο, πράξη εναντίον της οποίας «διαδήλωνε».

Πηγή: stonisi. gr / freepik

Οίκο-ζόμπι, όνομα και πράμα – ΒΙΝΤΕΟ

Χωρίς λόγια...

FREEPIK

Γυναικοκτονία-Καλαμαριά: Ορφανά δύο μικρά παιδιά – Ο εισαγγελέας θα αποφασίσει για την επιμέλεια, vid

Τραγικές φιγούρες τα δύο παιδιά που την ώρα της δολοφονίας της μητέρας τους από τον ίδιο τον πατέρας τους ήταν στο σχολείο:

freepik photo

ΣΥΡΙΖΑ για Θεσσαλία: «Προαναγγελθείσα τραγωδία και έγκλημα»

Ευθύνες στον Κυριάκο Μητσοτάκη και την κυβέρνηση της ΝΔ καταλόγισαν για τις φονικές πλημμύρες οι γραμματείς της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. Ράνια Σβίγκου και Γιώργος Βασιλειάδης, στο πλαίσιο της επίσκεψής τους στο Βόλο, το Κιλελέρ και τη Λάρισα.

Στην δήλωσή της η γραμματέας της ΚΕ Ράνια Σβίγκου δήλωσε: «Πρόκειται για μια καταστροφή άνευ προηγουμένου, για μια εθνική τραγωδία, για την οποία υπεύθυνοι είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης, η κυβέρνηση της Ν.Δ., ο επί 12 χρόνια περιφερειάρχης. Γιατί είχαν όλες τις προειδοποιήσεις από τους επιστήμονες και δεν έκαναν τίποτα, γιατί η βοήθεια άργησε να έρθει. Γιατί δεν έκαναν όλα όσα έπρεπε να είχαν κάνει όλα τα προηγούμενα χρόνια. Να μην νομίζει ο Κυριάκος Μητσοτάκης ότι θα κρυφτεί από τις ευθύνες του. Πρόκειται για μια προαναγγελθείσα τραγωδία. Πρόκειται για ένα έγκλημα. Ένοχος είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης».

Ο αναπληρωτής γραμματέας Γιώργος Βασιλειάδης ανέφερε: «Η κλιματική αλλαγή δεν μπορεί να είναι η μοναδική απάντηση της κυβέρνησης σε αυτή την ανείπωτη τραγωδία. Η ανυπαρξία του κράτους, η ανυπαρξία των υποδομών, τα μεγάλα ερωτηματικά πλανώνται πάνω από συνολικά τη Θεσσαλία. Τι έγινε από το 21 και μετά, τι έγιναν τα αντιπλημμυρικά; Γιατί απεντάχθηκαν έργα, γιατί στο Ταμείο Ανάκαμψης δεν υπάρχει ούτε ένα ευρώ για να μπορέσουμε να θωρακίσουμε τη χώρα και να κάνουμε την Ελλάδα ένα κανονικό ευρωπαϊκό κράτος; Αυτές είναι οι μεγάλες απαντήσεις που θέλει ο ελληνικός λαός.

Και η κυβέρνηση Μητσοτάκη η οποία είναι υπεύθυνη για κάθε τι που ζούμε αυτές τις δύσκολες μέρες για το λαό της Θεσσαλίας πρέπει να απαντήσει και να έχει την ευθιξία να αναλάβει τις ευθύνες της».

«Θέλουμε με την παρουσία μας να στηρίξουμε την περιοχή, να στηρίξουμε την Θεσσαλία. Γιατί υπάρχει πολύ μεγάλη αγωνία και δεν θέλουμε αυτή η αγωνία να γίνει θυμός και αδιέξοδο. Έχουμε αγωνία να γίνει ξανά προκοπή γιατί η χώρα μας έχει δυνατότητα να προκόψει. Θα πάρουμε πρωτοβουλία για να γίνει συζήτηση για την επόμενη ημέρα της Θεσσαλίας στην Βουλή σε κεντρικό επίπεδο» είπε ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Σωκράτης Φάμελλος από την Λάρισα κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που έδωσε στα πλαίσια της περιοδείας που πραγματοποίησε στην θεσσαλική πόλη με αφορμή τις πλημμύρες και τις καταστροφές.

Ο κ. Φάμελλος τόνισε ότι η καταστροφή δεν έχει τελειώσει και ότι υπάρχει ακόμη εξελισσόμενος κίνδυνος που δημιουργεί θέμα πολιτικής προστασίας, για να τονίσει πως «πρώτο κίνδυνος είναι η δημόσια υγεία και η πρόσβαση στις βασικές υποδομές της ζωής».

Μεταξύ άλλων τόνισε πως υπάρχει πρόβλημα σε αρκετές περιοχές με τα νεκρά ζώα, τα λιμνάζοντα ύδατα, και τα απόβλητα σημειώνοντας πως απαιτούνται μέτρα δημόσιας υγείας. Ψεκασμοί, απομάκρυνση των αποβλήτων, των νεκρών ζώων κ.α.

Επίσης τόνισε ότι υπάρχει ανάγκη για αποκατάσταση των υγειονομικών υποδομών, αλλά και το πρόβλημα με την σίτιση και την στέγαση, ενώ αναφέρθηκε στους εθελοντές που συμμετέχουν και βοηθούν τους πολίτες.

Παράλληλα κατηγόρησε την κυβέρνηση για ανεπάρκεια και για τις πυρκαγιές και για τις πλημμύρες, λέγοντας πως «η πολιτεία δεν κατάφερε να προστατεύσει, να εκκενώσει και να συντονίσει κρατικές υπηρεσίες».

Μεταξύ άλλων είπε ότι αυτό το καλοκαίρι υπήρξε διάψευση και της αριστείας και της επιτελικότητας του κ. Μητσοτάκη, σημειώνοντας ότι δεν θα μας απασχολούσε αν δεν είχε καταστροφικές επιπτώσεις για την χώρα και για την οικονομία και για την κοινωνία. Επίσης είπε ότι ο κ. Μητσοτάκης μας γυρίζει βήματα πίσω.

« Δεν είναι αριστεία να μην προχωράνε οι θεσμικές υποχρεώσεις της χώρας, όπως και να μην έχει τελειώσει το σχέδιο προσαρμογής στην κλιματική κρίση στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, ούτε αριστεία είναι να μην έχει το υπουργείο Πολιτικής Προστασίας οργανόγραμμα» τόνισε.

Ο κ. Φάμελλος επιτέθηκε επίσης στην κυβέρνηση αναφορικά με το επιτελικό κράτος, λέγοντας ότι «δεν είναι επιτελικότητα όταν δεν υπήρχε συντονισμός, αλλά και όταν διαφωνεί η Πολιτεία με την επιστήμη». Κατηγόρησε την κυβέρνηση για ευθύνες, λέγοντας ότι «θέλουμε η χώρα να πάει καλύτερα».

Ο κ. Φάμελλος είπε ότι πρέπει να υπάρχει ένα σχέδιο για την ανάκαμψη της Θεσσαλίας και πως στην Θεσσαλία εξαρτάται ένα πολύ μεγάλο τμήμα της πρωτογενούς παραγωγής της χώρας μας. «Γι αυτό θα πρέπει να υπάρχει μαζί με τα άμεσα μέτρα της επιβίωσης και μια παρέμβαση στο θέμα των αποζημιώσεων και του εισοδήματος των αγροτών και του αγροτικού κεφαλαίου», σημείωσε.

Μίλησε τέλος για πλήρη απόδοση του ελλείμματος που έχει δημιουργηθεί από την καταστροφή, λέγοντας πως «έχει σημασία να ξεφύγουμε από το παλιό μοντέλο πολιτικής προστασίας που δεν έχει στελέχη, αλλά και να προχωρήσουμε σε ένα επιστημονικό σχεδιασμό της πολιτικής προστασίας, αλλά και σε ένα σχέδιο ανάκαμψης της κοινωνίας της Θεσσαλίας».

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Έτσι σχολίασαν το ταξίδι Κασσελάκη-Αποστολάκη στην Μακρόνησο

Δείτε...

Μία guest εμφάνιση «έκπληξη» είχε το βίντεο του υποψήφιου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανου Κασσελάκη από τη Μακρόνησο, καθώς σε αυτό εμφανίστηκε ο ναύαρχος εν αποστρατεία, επίτιμος αρχηγός ΓΕΕΘΑ και βουλευτής Επικρατείας του κόμματος, Ευάγγελος Αποστολάκης.

eurokinissi

«Πνιγμένη» στα δάνεια η Θεσσαλία: «Υπάρχει σοβαρό θέμα», vid

Κίνδυνος για μία νέα γενιά υπερχρεωμένων νοικοκυριών και επιχειρήσεων:

FREEPIK PHOTO

Η φωτογραφία με τον πεζοναύτη στις πλημμύρες που συγκίνησε όλη την Ελλάδα

Μία εξαιρετικά "δυνατή" φωτογραφία έγινε viral και ξεχώρισε ανάμεσα στα εκατοντάδες χθεσινά στιγμιότυπα από τις πλημμυρισμένες περιοχές.

Αφορά έναν πεζοναύτη ο οποίος με αυταπάρνηση ξαπλώνει ο ίδιος στις λάσπες δημιουργώντας μία ανθρώπινη γέφυρα για να περάσουν οι ηλικιωμένοι πλημμυροπαθείς.

Την φωτογραφία δημοσιοποίησε μέσω των social media ο ίδιος ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ.

Σε ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα ο Στρατηγός Κωνσταντίνος Φλώρος θέλησε να ευχαριστήσει τον ελληνικό στρατό που αγωνίζεται καθημερινά στις πληγείσες περιοχές.

«Ένα τεράστιο “Εύγε”, ένα τεράστιο “Ευχαριστώ” και απεριόριστος, βαθύς σεβασμός στον κόπο, στο μόχθο, στον ιδρώτα σας και στην απόλυτη αφοσίωση σας στον Σκοπό….

Συνεχίστε με ΕΜΜΟΝΗ να σώζετε ανθρώπινες ζωές, να απαλύνετε τον ανθρώπινο πόνο και να βοηθάτε τους συνανθρώπους μας!

Οι Ένοπλες Δυνάμεις της Πατρίδας ακόμα μια φορά στο πλευρό της κοινωνίας, για όσο χρειάζεται, όπου χρειάζεται και με όλα τα μέσα που διαθέτουν.

Σας έχω απόλυτη εμπιστοσύνη!
Είμαστε όπου μας χρειάζεται η ΕΛΛΑΔΑ και συνεχίζουμε!!».

(αρχική φωτο: eurokinissi)

Κακοκαιρία Daniel: Νοσεί η Θεσσαλία, τι θα γίνει με τα τρόφιμα

Η κακοκαιρία Daniel, εκτός από τα ισχυρά πλήγματα που έκανε στην αγροτική παραγωγή, «χτύπησε» και το πορτοφόλι των καταναλωτών.

Μία εβδομάδα έχει περάσει από την ημέρα που η κακοκαιρία «Daniel» χτύπησε τη χώρα μας  και οι καταναλωτές έχουν αρχίσει ήδη να αντιλαμβάνονται τον αντίκτυπό της στις τσέπες τους, καθώς οι τιμές σε βασικά προϊόντα που πωλούνται στη λαϊκή έχουν διπλασιαστεί ή και τριπλασιαστεί.

Αύξηση τιμών στα προϊόντα

Οι παραγωγοί κάνουν λόγο για τιμές που διαμορφώνονται λόγω των ελλείψεων. Μιλώντας στο MEGA  ένας παραγωγός από τον Κοσκινά που πήγε στη λαϊκή και του οποίου η παραγωγή καταστράφηκε, είπε πως αναγκάστηκε να γίνει …. έμπορος.

Το MEGA κάνοντας ρεπορτάζ στη λαϊκή της Καρδίτσας, διαπίστωσε πως οι παραγωγοί δεν βρίσκονται εκεί αλλά μόνο οι έμποροι. Ο λόγος είναι πως η καταστροφή που έχουν υποστεί είναι μεγάλη.

Το μαρούλι έχει φτάσει 3 ευρώ το κιλό, 2,5 οι ντομάτες, 2,5 οι πιπεριές Φλωρίνης. Όπως είπε ο κ. Βασίλης, πριν τις πλημμύρες οι ντομάτες ήταν 1,5 ευρώ και το μαρούλι στα 2,5 ευρώ.

«Τώρα θα ανέβουν οι τιμές γιατί όλα τα προϊόντα έχουν χαλάσει. Πέρα από τα προϊόντα έχουν χαλάσει και το τρακτέρ. Υπάρχουν ελλείψεις σε πολλά προϊόντα. Και δεν θα υπάρχουν γιατί ο θεσσαλικός κάμπος έβγαζε πολλά προϊόντα».

«Η Θεσσαλία νοσεί και πεθάνει»

Ο αγρότης από τα Φάρσαλα, Γιώργος Δρόσος, είπε η Θεσσαλία νοσεί και πεθάνει.

«Μαζί πεθαίνουμε και εμείς. Σε λίγο θα πεθάνει και η εθνική ελληνική οικονομία. 750.000 στρέμματα βρίσκονται κάτω από το νερό κα δεν έχει απομείνει τίποτα. Δεν θα υπάρχει παραγωγή από τη Θεσσαλία. Ακόμα και τα σιτηρά. Δεν υπάρχει τίποτα. Η ντομάτα ίσως έχει πάθει τη μικρότερη καταστροφή. Ακούσαμε χτες ο υπουργός πως εξασφάλισε 2.2 δις για τη σωτηρία της Θεσσαλίας. Τώρα χρειάζονται τουλάχιστον 20 δις. Το 80% των χωραφιών δεν θα μπορέσουν να καλλιεργηθούν άμεσα. Πρέπει το κράτος να είναι αρωγός. Έχουν συμβεί τρομακτικά πράγματα. Ο τόπος είναι αγνώριστος».

Ο κτηνοτρόφος, Γιώργος Διδάγγελος, ο οποίος έχασε 6.000 χοίρους από την κακοκαιρία Daniel, είπε δεν υπάρχει ακόμα δυνατότητα προσέγγισης στη μονάδα και πως τα ζώα είναι εκεί πνιγμένα.

«Κάποια τα έχει παρασυρθεί το ρέμα. Μόλις υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης στη μονάδα θα έρθει συνεργείο με κατάλληλα μηχανήματα ώστε είτε να γίνει καύση ή υγειονομική ταφή», είπε αρχικά.

«Θα πρέπει να γίνουν ενεργείς για να παρακάμψουμε την υγειονομική βόμβα και αφού γίνει γ Πολιτεία έρθει με πραγματική διάθεση συμπαράστασης στη κτηνοτροφία και από την ώρα που θα έρθει η αποζημίωση, θα χρειαστούμε τουλάχιστον 18 μήνες έως 2,5 χρόνια για να βγουν τα πρώτα γουρουνάκια .Στη Θεσσαλία είναι το 10% του χοιρινού κρέατος ενώ πανελλαδικά καλύπτουμε περίπου το 30%. Εάν δεν γίνει άμεση παρέμβαση, ίσως έχουμε ανατίμηση. Ελπίζω τα φαινόμενα αισχροκέρδειας να μην παρατηρηθούν και στην αγορά του γουρουνιού».

Τέλος, ο κ. Δρόσος είπε πως για τη Θεσσαλία δεν υπήρξε κανένα σοβαρό σχέδιο υποδομής για συγκράτηση των νερών πλην του φράγματος.

«Η ευθύνη διαχρονικά ανήκει σε όλους όσους κυβέρνησαν και ιδιαίτερα η ευθύνη όσοι εκλέχτηκαν υπουργοί από τη Θεσσαλία».

ΠΗΓΗ: MEGA / scr

Πλημμυροπαθείς: Βήμα-βήμα η διαδικασία αίτησης αποζημίωσης, vid

Τι πρέπει να ξέρετε:

Λάρισα: Ξύλο και χημικά – ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε...

Η αστυνομία έκανε εκτεταμένη χρήση δακρυγόνων με φυσούνα απέναντι σε πλήθος αριστεριστών και πολιτών που συγκεντρώθηκε για να διαμαρτυρηθεί για την κατάσταση στην Λάρισα!

photo intime

Γάτα υδραυλικός! ΕΠΟΣ!!!!

Απλά δείτε...

scr

Απεργία από την ΠΝΟ – Δεμένα τα πλοία στα λιμάνια μέχρι τα μεσάνυχτα

Δεμένα θα μείνουν σήμερα, Τετάρτη, τα πλοία στα λιμάνια της χώρας μετά την 24ωρη απεργία που προκήρυξε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία με αφορμή τα αποτρόπαια γεγονότα στο πλοίο «Blue Horizon» που είχαν ως αποτέλεσμα τον τραγικό θάνατο του 36χρονου Αντώνη Καργιώτη.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΝΟ:

«Με αφορμή τα αποτρόπαια γεγονότα στο πλοίο «Blue Horizon» τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα τον τραγικό θάνατο του επιβάτη Αντώνη Καρυώτη, συγκλήθηκε σήμερα εκτάκτως η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας και εξέτασε όλα τα σχετικά ζητήματα που αναδείχθηκαν από τα πιο πάνω γεγονότα.

Δυστυχώς, διαπίστωσε για άλλη μια φορά, ότι η μη ορθή εφαρμογή των Νόμων και των Κανονισμών που αναφέρονται στην ασφάλεια της ναυτιλίας και των λιμανιών μπορούν να οδηγήσουν και οδηγούν σε ολέθρια αποτελέσματα.

Το πάγιο καθεστώς της υπερεργασίας των Ναυτικών μας και η παραβίαση των ορίων και ωρών απασχόλησης και ανάπαυσης, από τον μη εξορθολογισμό των δρομολογίων, οδηγούν μαθηματικά στην διακινδύνευση της ασφάλειας των ίδιων των πλοίων, των επιβατών και των δρομολογίων.

Οι σχετικές διατάξεις και μάλιστα από τις Διεθνείς Συμβάσεις, είναι σαφείς και δεν πρέπει να εφαρμόζονται ευκαιριακά και με χαλαρότητα, ώστε να διαιωνίζεται το πρόβλημα της μη ορθής και μη ασφαλούς εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού.

Δυστυχώς, η όλη κατάσταση επιβαρύνεται περισσότερο και από τις πραγματικές ελλείψεις και ιδιαιτερότητες των λιμανιών, τις οποίες έχουμε επισημάνει πλείστες όσες φορές και παρόλα αυτά εξακολουθούν να διαιωνίζονται, ειδικά δε στα νησιωτικά λιμάνια όπου οι υποδομές είναι υποτυπώδεις και έχουν παραμείνει κυριολεκτικά στην δεκαετία του ’60. Όμως οι σημερινές πραγματικές ανάγκες, το μέγεθος των πλοίων, ο αριθμός των διακινούμενων επιβατών και αυτοκινήτων και οι καιρικές συνθήκες δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα που κάνει τον Έλληνα Πλοίαρχο και το πλήρωμα να παίζουν το κεφάλι τους καθημερινά, κορώνα γράμματα.

Χάρη λοιπόν στις προσπάθειες και στην αυτοθυσία των Ναυτικών μας, που καλύπτουν ουσιαστικά τις τραγικές ελλείψεις στις υποδομές των λιμανιών και την ανεπάρκεια της Πολιτείας στον συγκεκριμένο τομέα, αποφεύγονται οι πλέον δυσάρεστες καταστάσεις και σε ετήσια βάση χωρίς ανθρώπινες απώλειες.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, όπως αναφέρουμε και παραπάνω, οι δρομολογήσεις όπως αποφασίζονται από το Σ.Α.Σ. και εγκρίνονται από τον εκάστοτε Υπουργό, ακόμη και στα χαρτιά – και χωρίς να υπολογίζουμε τις έκτακτες δρομολογήσεις – παραβιάζουν με τον πιο εμφατικό τρόπο και στην πράξη όλα τα παραπάνω.

Η Πολιτεία οφείλει και πρέπει να λάβει άμεσα και χωρίς καμία αναβολή όλα τα απαραίτητα μέτρα που σκοπό έχουν την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα.

Οι Έλληνες Ναυτικοί, τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους διεθνείς πλόες είναι παραδείγματα προς μίμηση για την ναυτοσύνη τους και για τον καθημερινό αγώνα που δίνουν για την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα. Αυτός είναι διαχρονικά ο Έλληνας Ναυτικός και δεν είναι ανεκτό με αφορμή το τραγικό αυτό συμβάν και την επιλογή που έκαναν οι εμπλεκόμενοι σε αυτό, να κατηγορούνται και να στοχοποιούνται συλλήβδην όλοι οι Έλληνες Ναυτικοί.

Η Διοίκηση της Ομοσπονδίας αφού έλαβε υπόψη της όλα τα παραπάνω, αποφάσισε ομόφωνα, σε ένδειξη διαμαρτυρίας την πραγματοποίηση 24ωρης Πανελλαδικής απεργίας σε όλες τις κατηγορίες πλοίων την Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2023 από ώρα 00.01 π.μ. μέχρι 23.59 μ.μ. της ίδιας ημέρας και ταυτόχρονα αποφάσισε και την έμπρακτη στήριξη της οικογένειας του εκλιπόντος».

(Eurokinissi photo)