Άρθρα

Ξεκινούν δρομολόγια σε Μετρό, Τραμ και Ηλεκτρικό, αλλά…

Κρίθηκε παράνομη η απεργία...

Την αναστολή της απεργίας στο Μετρό, στο Τραμ και στον Ηλεκτρικό ανακοίνωσε η ΣΤΑΣΥ.

Η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ: 

Αφού η  Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ προσέφυγε χθες στη δικαιοσύνη  κατά της απεργίας μας χωρίς αποδεικτικά  στοιχεία,  αναγκάστηκε να προσφύγει εκ νέου σήμερα με νέα αγωγή.

Έτσι μετά την απόφαση του δικαστηρίου που εκδίκασε την σημερινή νέα αγωγή και μας επιδόθηκε τώρα  σας ενημερώνουμε ότι η 24ωρη απεργία  για σήμερα Πέμπτη 21  Σεπτεμβρίου αναστέλλεται. 

Ωστόσο η ΣΤΑΣΥ σε νέα δική της ενημέρωση αναφέρει πως δεν πρόκειται να κινηθούν απόψε συρμοί ή να εκτελεστούν δρομολόγια: «Το Μονομελές Πρωτοδικείο έκρινε παράνομη την απεργία που προκήρυξαν τα 2 σωματεία, ωστόσο τα χρονικα περιθώρια λειτουργίας των δικτύων του Μετρό είναι περιορισμένα», ανέφεραν πηγές της εταιρίας.

photo intime

Κουτσούμπας: Δρομολογούνται επικίνδυνες εξελίξεις για τα κυριαρχικά μας δικαιώματα στο όνομα των «αναγκαίων» υποχωρήσεων

Ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, ολοκληρώνοντας την ομιλία του στη Βουλή επί του νομοσχεδίου του υπουργείου Εργασίας,

είπε ότι «μιας και είμαστε μια μέρα μετά τη συνάντηση του πρωθυπουργού με τον Τούρκο Πρόεδρο θα ήθελα να τονίσω πως είμαστε ιδιαίτερα ανήσυχοι. Όπως φαίνεται δρομολογούνται επικίνδυνες εξελίξεις για τα κυριαρχικά μας δικαιώματα στο όνομα των “αναγκαίων” υποχωρήσεων».

Απευθυνόμενος στην κυβέρνηση είπε: «Φυσικά και δεν μας εφησυχάζουν καθόλου τα περί “καλού κλίματος”, “ήρεμων νερών” που διαδίδετε. Σας διεύψευσε άλλωστε ο ίδιος ο Ερντογάν με το αίτημα αναγνώρισης του ψευδοκράτους που κατέθεσε στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, επιβεβαιώνοντας ότι η ατζέντα έχει ανοίξει πολύ και θα ανοίξει περισσότερο το επόμενο διάστημα. Οφείλετε να ενημερώσετε υπεύθυνα για το περιεχόμενο αυτών των συνομιλιών, κανονικού παζαριού, λέμε εμείς, που έχετε στήσει με την Τουρκία κάτω φυσικά από την ομπρέλα των ΗΠΑ, του ΝΑΤΟ».

«Γιατί όταν λέγονται λίγα στα φανερά, μάλλον λέγονται πάρα πολλά στα κρυφά και πίσω από τις κάμερες» ανέφερε, χαρακτηριστικά, καταλήγοντας ο Δ. Κουτσούμπας.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/eurokinissi

Μία απίστευτη πατέντα όταν μαγειρεύετε αυγά

Αρμενία: Πεινασμένοι και εκτοπισμένοι από το Ναγκόρνο Καραμπάχ πλημμυρίζουν τους δρόμους του Στεπανακέρτ

Οι δρόμοι του Στεπανακέρτ, πρωτεύουσας του Ναγκόρνο Καραμπάχ, είναι "γεμάτοι πεινασμένους και τρομαγμένους εκτοπισμένους", δήλωσε σήμερα τοπικός αξιωματούχος, την επομένη της παράδοσης στο Αζερμπαϊτζάν, έπειτα από μάχες 24 ωρών, αυτής της αποσχισθείσας περιφέρειας που κατοικείται από Αρμένιους.

“Οι άνθρωποι αναζητούν απεγνωσμένα ο ένας τον άλλον και κάνουν έκκληση (…) για νέα σχετικά με τους συγγενείς τους”, πρόσθεσε στην πλατφόρμα Χ, πρώην Twitter, ο Γκεγκάμ Στεπανιάν, αξιωματούχος της αρχής για την προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Στο Καραμπάχ, πολλοί Αρμένιοι έφυγαν από τα σπίτια τους τις τελευταίες τρεις ημέρες, ορισμένοι καταφεύγοντας στο αεροδρόμιο της κύριας πόλης και άλλοι στη ρωσική ειρηνευτική δύναμη.

Στην αρμενική πλευρά των συνόρων με το Αζερμπαϊτζάν, σε μια απομακρυσμένη πλαγιά κοντά στο χωριό Κορνιντζόρ, Αρμένιοι άνδρες σε μια φάλαγγα 20 αυτοκινήτων περιμένουν φίλους και μέλη της οικογένειάς τους που έχουν εγκλωβιστεί στο Καραμπάχ, στην περίπτωση που τους επιτραπεί να φύγουν, σημειώνει το Reuters.

Ένας άνδρας που έδωσε μόνο το μικρό του όνομα, Χαΐκ, είπε πως πέρασε μέρες στα σύνορα ελπίζοντας πως θα βρει τον πατέρα του, που είχε πάει στο Καραμπάχ για δουλειές όταν επιβλήθηκε ο αποκλεισμός τον περασμένο Δεκέμβριο και έχει εγκλωβιστεί εκεί από τότε.

Κάτοικοι του Στεπανακέρτ δήλωσαν πως δεν έχουν ηλεκτρικό ρεύμα, τα καταστήματα είναι άδεια και οι άνθρωποι ανάβουν φωτιές στο ύπαιθρο για να μαγειρέψουν ό,τι μπορούν να βρουν για φαγητό.

“Υπάρχουν πολλοί εκτοπισμένοι από τα χωριά, μόλις ήρθαν στην πόλη και δεν είχαν πουθενά να περάσουν τη νύχτα”, δήλωσε η Γκαγιάν Σαργκισιάν, που είναι επικεφαλής μιας επιχείρησης ευεξίας στην πόλη.

Σε ηχητικό μήνυμα, είπε στο Reuters πως κυκλοφορούν διάφορες φήμες για το τι μπορεί να συμβεί και πως ο κόσμος είναι σε “χάος και σύγχυση”.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων TASS, ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ δήλωσε σήμερα πως δεν έχει καθοριστεί κάτι απτό όσον αφορά το άνοιγμα μεταφορικών διαδρόμων προς το Ναγκόρνο Καραμπάχ.

Οι Αρμένιοι στο Ναγκόρνο Καραμπάχ θέλουν εγγυήσεις ασφαλείας προτού παραδώσουν τα όπλα τους, δήλωσε σήμερα σύμβουλος του ηγέτη τους, μία ημέρα αφότου το Αζερμπαϊτζάν προκάλεσε συντριπτική ήττα στις αμυντικές δυνάμεις της αποσχισθείσας περιφέρειας.

Το Αζερμπαϊτζάν μπλοκάρει ουσιαστικά εδώ και εννέα μήνες τον δρόμο πρόσβασης από την Αρμενία στο Καραμπάχ από τον οποίο το τελευταίο εξαρτάτο για τρεις δεκαετίες προκειμένου να διατηρήσει την ντε φάκτο αυτονομία του.

Την ίδια ώρα, οι Αρμένιοι του Καραμπάχ αρνήθηκαν να ανοίξουν τον άλλο κύριο δρόμο πρόσβασης προς τον ορεινό τους θύλακο, που φθάνει εκεί από την αζερική πόλη Αγκντάμ.

Η Ρωσία διατηρεί ειρηνευτική δύναμη στο Ναγκόρνο Καραμπάχ.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/freepik

Τι είχε πει ο Κασσελάκης για τους νέους που φεύγουν από την Ελλάδα;;; Θα εκπλαγείτε (video)

Παλαιότερη ομιλία του:

scr

«Ζώον, πρέπει να βγω»! Χάος στα λεωφορεία: Οι οδηγοί κατεβάζουν κόσμο! Απίστευτο ΒΙΝΤΕΟ

Χαμός!!!

Μποτιλιάρισμα στους δρόμους του Λεκανοπεδίου και μεγάλη ταλαιπωρία τόσο για οδηγούς όσο και για εργαζόμενους, είναι η εικόνα που επικρατεί από το πρωί της Πέμπτης στην Αθήνα.

Δείτε τι συμβαίνει στα λεωφορεία:

photo eurokinissi

Ήθελε να κάνει έκπληξη στον άντρα της!!! Δεν έκανε καλύτερα τίποτα άλλο – ΒΙΝΤΕΟ

Χωρίς λόγια...

scr

Η Ε.Ε. ζητά από τον Αζέρο πρόεδρο Αλίεφ για την επίλυση της κρίσης στο Ναγκόρνο Καραμπάχ

Την έντονη απογοήτευσή του για τη χρήση βίας και την ανάγκη να τηρηθεί η κατάπαυση του πυρός στην Αρμενία, εξέφρασε ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Σαρλ Μισέλ, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε στις 20 Σεπτεμβρίου, με τον Πρόεδρο του Αζερμπαϊτζάν Ιλχάμ Αλίεφ .

Σύμφωνα με ανώτερο αξιωματούχο της ΕΕ, στην τηλεφωνική συνομιλία με τον Αζέρο Πρόεδρο, ο Σαρλ Μισέλ, ο οποίος βρίσκεται στη Νέα Υόρκη, τόνισε την ανάγκη το Αζερμπαϊτζάν να παράσχει επειγόντως αξιόπιστες εγγυήσεις για τα δικαιώματα και την ασφάλεια των Αρμενίων του Ναγκόρνο Καραμπάχ και να αντιμετωπιστούν οι ανθρωπιστικές τους ανάγκες.

Επιπλέον, επισήμανε ότι θα πρέπει να υπάρξει αμνηστία για τους Αρμένιους του Ναγκόρνο Καραμπάχ και ότι για όσους εξ’ αυτών επιθυμούν να φύγουν από εκεί, θα πρέπει να δημιουργηθούν προϋποθέσεις για «ασφαλή, αξιοπρεπή και οικειοθελή έξοδο». Υπογράμμισε επίσης την ανάγκη να υπάρξουν διαβουλεύσεις με τους διεθνείς εταίρους ως προς το μέλλον των Αρμενίων κατοίκων του Ναγκόρνο Καραμπάχ.

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος Αλίεφ επανέλαβε ότι η στρατιωτική επιχείρηση ήταν δικαιολογημένη, θα επιδιώξει την επανένταξη των κατοίκων του Ναγκόρνο Καραμπάχ στο Αζερμπαϊτζάν, ενώ αρνήθηκε κάθε διεθνή διαμεσολάβηση. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ο Πρόεδρος του Αζερμπαϊτζάν ανέφερε στον Σαρλ Μισέλ ότι θα εξετάσει το ενδεχόμενο αμνηστίας για όσους κατέθεσαν τα όπλα και ότι η χώρα του επιθυμεί να προχωρήσει στην ευρύτερη ομαλοποίηση των σχέσεων μεταξύ Αρμενίας και Αζερμπαϊτζάν.

Ο Πρόεδρος Μισέλ για ακόμη μια φορά εξέφρασε τη βαθιά του απογοήτευση, λέγοντας ότι «τα μέσα που χρησιμοποιεί το Μπακού είναι απαράδεκτα» και πρόσθεσε ότι «τώρα η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη» και υπάρχει αρνητική απήχηση σε διεθνές επίπεδο, συμπεριλαμβανομένης της ΕΕ, η οποία συζήτησε για τις «διάφορες επιλογές» που θα μπορούσε να δώσει ως απάντηση. Ο Σαρλ Μισέλ επανέλαβε ότι είναι σημαντικό να επικεντρωθούμε στην ανθρωπιστική κατάσταση και ότι απαιτείται ένας ρόλος της διεθνούς κοινότητας για την ασφάλεια στην περιοχή. Κάλεσε, επίσης, τον Πρόεδρο Αλίεφ να διασφαλίσει ότι οι Αρμένιοι θα τύχουν σεβασμού και ότι υπάρχει μέλλον γι’ αυτούς στο Αζερμπαϊτζάν.

Επιπλέον, ο Σαρλ Μισέλ υπενθύμισε στο συνομιλητή του τα σχέδια για συνάντηση μεταξύ των του Μπακού και των Αρμενίων Καραμπάχ, προσθέτοντας ότι «οποιαδήποτε πρόθεση για χρήση βίας κατά της ίδιας της Αρμενίας θα ήταν απαράδεκτη». Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος Αλίεφ δεσμεύτηκε πως η συνάντηση με εκπροσώπους του Ναγκόρνο Καραμπάχ θα πραγματοποιηθεί πράγματι στο Γιεβλάκ στις 22 Σεπτεμβρίου.

Στη συνέχεια, ο Σαρλ Μισέλ είπε ότι ο Πρόεδρος του Αζερμπαϊτζάν έχει προσωπικό ρόλο να διαδραματίσει καθιστώντας σαφές ότι θα υπάρχει πλήρης σεβασμός όλων των πολιτών και του διεθνούς δικαίου. Ο Μισέλ πρόσθεσε ότι η προσωπική επικοινωνία του Αζέρου Προέδρου Αλίεφ, μπορεί να κάνει τη διαφορά, καθώς και ο ρόλος της διεθνούς κοινότητας.

Όσον αφορά την ευρύτερη διαδικασία, ο Πρόεδρος Μισέλ τόνισε την ανάγκη το Αζερμπαϊτζάν να επιβεβαιώσει εκ νέου το σεβασμό του για την εδαφική ακεραιότητα της Αρμενίας. Ο Αλίεφ επιβεβαίωσε την προηγούμενη συμφωνία, λέγοντας ότι δεν υπήρχε ποτέ εδαφική αξίωση επί της Αρμενίας. Όσον αφορά την οριοθέτηση των συνόρων, ο Ιλχάν Αλίεφ είπε ότι ανέκαθεν ήταν οι Αρμένιοι αυτοί που εμπόδιζαν τη διαδικασία και πρόσθεσε ότι η Αρμενία και το Αζερμπαϊτζάν χρειάζονται υποστήριξη για να διεκπεραιωθεί γρήγορα.

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Πέτρος Παππάς: Ήταν λάθος ο περιορισμός για 4 τηλεοπτικές άδειες – Το πλήρωσε ακριβά αυτό ο ΣΥΡΙΖΑ

Δείτε τι δήλωσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ

photo eurokinissi

Έφτασε στον Βόσπορο το πρώτο πλοίο με σιτάρι που απέπλευσε από ουκρανικό λιμάνι

Το πρώτο πλοίο που μεταφέρει ουκρανικό σιτάρι και απέπλευσε από ουκρανικό λιμάνι αφού τερματίστηκε η συμφωνία της Μαύρης Θάλασσας, έφτασε σήμερα στην Κωνσταντινούπολη,

σύμφωνα με τον εξειδικευμένο ιστότοπο Marine Traffic που παρακολουθεί την πορεία των εμπορικών σκαφών.

Το Resilient Africa, ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου, μήκους 76 μέτρων, που φέρει σημαία του Παλάου και μεταφέρει τρεις χιλιάδες τόνους σιταριού με προορισμό το Ισραήλ, αγκυροβόλησε στον Βόσπορο λίγα λεπτά πριν από τις 16.00 (τοπική ώρα και ώρα Ελλάδας).

Είχε αποπλεύσει την Τρίτη από το λιμάνι του Τσορνομόρσκ, όπως ανακοίνωσε ο Ουκρανός υπουργός Υποδομών Ολεξάντρ Κουμπρακόφ.

Στα μέσα Ιουλίου η Μόσχα αποχώρησε από τη συμφωνία της Μαύρης Θάλασσας που επέτρεπε την ασφαλή εξαγωγή αγροτικών προϊόντων από την Ουκρανία. Το Κίεβο προσπαθεί να ανοίξει νέους θαλάσσιους διαδρόμους, κατά μήκος των ακτών των συμμαχικών χωρών της Ουκρανίας, μέχρι τον Βόσπορο, αψηφώντας τις ρωσικές απειλές ότι θα βυθιστούν τα πλοία που μπαίνουν ή βγαίνουν από τα ουκρανικά λιμάνια. Μετά τη λήξη της συμφωνίας, η Ρωσία βομβαρδίζει τις λιμενικές υποδομές της Ουκρανίας ούτως ώστε να εμποδίσει τις εξαγωγές, όπως υποστηρίζει το Κίεβο. Η Μόσχα επιμένει ότι πλήττει μόνο στρατιωτικούς στόχους.

Ένα δεύτερο πλοίο, το Aroyat, βρίσκεται στο λιμάνι του Τσορνομόρσκ και σήμερα ήταν στη διαδικασία της φόρτωσης σιταριού που θα εξαχθεί στην Αίγυπτο.

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:pexels)

Ορίστηκαν διαιτητές σε όλα τα ματς πλην Παναθηναϊκού-ΑΕΚ

Αναλυτικά οι διαιτητές της αγωνιστικής:

Σάββατο 23/09
17:30 ΟΦΗ-Ατρόμητος

Διαιτητής: Αλέξανδρος Τσακαλίδης
Βοηθοί: Γιώργος Χριστάκογλου, Γιώργος Στεφανής
4ος Διαιτητής: Κωνσταντίνος Ανδριανός
VAR: Ιωάννης Παπαδόπουλος, AVAR: Κωνσταντίνος Νικολαΐδης
Παρατηρητής: Θεόδωρος Γκαΐτάτζης

20:00 Πανσερραϊκός-Λαμία
Διαιτητής: Αριστείδης Βάτσιος
Βοηθοί: Ιορδάνης Απτόσογλου, Παντελής Σπυρόπουλος
4ος Διαιτητής: Φώτης Πολυχρόνης
VAR: Χρήστος Βεργέτης, AVAR: Θεόφυλος Μωυσιάδης
Παρατηρητής: Χρήστος Δαγκλής

Κυριακή 24/09
17:00 Ολυμπιακός-Κηφισιά

Διαιτητής: Κωνσταντίνος Κατοίκος
Βοηθοί: Ανδρέας Φωτόπουλος, Αντώνιος Σινιοράκης
4ος Διαιτητής: Κωνσταντίνος Τσετσίλας
VAR: Ανδρέας Γκάμαρης, AVAR: Ηλίας Κωνσταντίνου
Παρατηρητής: Δημήτριος Κύρκος

17:30 Άρης-Παναιτωλικός
Διαιτητής: Αριστοτέλης Διαμαντόπουλος
Βοηθοί: Αθανάσιος Κόλλιας, Λάμπρος Διαμαντής
4ος Διαιτητής: Φώτιος Πολυχρόνης
VAR: Κωνσταντίνος Περράκης, AVAR: Μιχαλής Νινδριώτης
Παρατηρητής: Ευάγγελος Κιοτζένης

20:00 Βόλος-Αστέρας Τρίπολης
Διαιτητής: Αθανάσιος Τζήλος
Βοηθοί: Κωνσταντίνος Στάικος, Αλέξανδρος Μπαλιάκας
4ος Διαιτητής: Κωνσταντίνος Πουλικίδης
VAR: Στέφανος Κουμπαράκης, AVAR: Βασίλης Νικολακάκης
Παρατηρητής: Αθανάσιος Νικολακόπουλος

20:30 ΠΑΣ Γιάννινα-ΠΑΟΚ
Διαιτητής: Άγγελος Ευαγγέλου
Βοηθοί: Ανδρέας Μεϊντάνας, Ιωάννης Καραγκιζόπουλος
4ος Διαιτητής: Σταύρος Τσιμεντερίδης
VAR: Βασίλειος Φωτιάς, AVAR: Μιχαήλ Παπαδάκης
Παρατηρητής: Δημήτρης Γκάγκας

freepik

Ο Ρούπερτ Μέρντοχ αποχωρεί από την προεδρία της Fox

Ο μεγιστάνας των μέσων ενημέρωσης Ρούπερτ Μέρντοχ, 92 ετών, ανακοίνωσε ότι θα αποχωρήσει από την προεδρία της Fox Corporation, μητρικής εταιρείας του αμερικανικού δικτύου Fox News, και της News Corp, και θα δώσει τη σκυτάλη στον γιο του, Λάχλαν.

Σε επιστολή του προς εργαζομένους της Fox Corp και της News Corp, γνωστοποιώντας την παραίτησή του, ο ίδιος τόνισε πως οι εταιρείες έχουν «ακμαία υγεία, όπως και εγώ».

«Οι ευκαιρίες μας υπερβαίνουν κατά πολύ τις εμπορικές μας προκλήσεις», δήλωσε ο Ρούπερτ Μέρντοχ στην επιστολή που περιήλθε σε γνώση του Reuters.

«Έχουμε κάθε λόγο να είμαστε αισιόδοξοι για τα επόμενα χρόνια – εγώ σίγουρα είμαι, και σκοπεύω να είμαι εδώ για να συμμετέχω σε όσα έρχονται. Αλλά η μάχη για την ελευθερία του λόγου και, εν τέλει, την ελευθερία της σκέψης, δεν ήταν ποτέ πιο έντονη», ανέφερε.

Η αποχώρηση του Ρούπερτ Μέρντοχ θα τεθεί σε ισχύ στην επόμενη γενική συνέλευση των μετόχων των δύο εταιρειών στα μέσα Νοεμβρίου, αναφέρεται στην ανακοίνωση των Fox News και News Corp. Ο Ρούπερτ Μέρντοχ θα γίνει τότε επίτιμος πρόεδρος των δύο ομίλων.

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:freepik)

Και εδώ βλέπετε ένα “φυσικό” φαινόμενο, vid

Και όποιος λέει το αντίθετο είναι..."ψεκασμένος":

freepik photo

Το ΒΙΝΤΕΟ-απάτη μέσα από τα Ηνωμένα Έθνη!! «Βούιξε» το διαδίκτυο, vid

Μάστερ της προπαγάνδας!!

Viral έγιναν τα πλάνα που φέρεται να «έπαιξε» η ουκρανική τηλεόραση στο πλαίσιο της ομιλίας του Ουκρανού προέδρου, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, στην έδρα των Ηνωμένων Εθνών στη Νέα Υόρκη.

Χρήστες του διαδικτύου παρατήρησαν ότι…κάτι δεν πήγαινε καλά στα όσα μετέδωσε ουκρανικό κανάλι.

Έχουν επιλεχθεί να «παίξουν» πλάνα τα οποία δείχνουν την αίθουσα να είναι…ασφυκτικά γεμάτη, ενώ στην πραγματικότητα υπήρχαν πολλές άδειες θέσεις, κάτι που μπορεί κανείς να δει στο τέλος της πραγματικής ομιλίας (δείτε το βίντεο με ολόκληρη την ομιλία παρακάτω).

Αυτό που προξένησε γέλια είναι η…επιλογή των Ουκρανών να προσθέσουν ένα συγκεκριμένο πλάνο που δείχνουν τον…Ζελένσκι να….παρακολουθεί την ίδια του την ομιλία!!!

Απίστευτο κάζο:

Δείτε το καταπληκτικό βίντεο που συγκρίνει όσα μετέδωσαν οι Ουκρανοί με όσα…συνέβησαν πράγματι:

Και τώρα την ομιλία Ζελένσκι έτσι όπως μεταδόθηκε από τα ξένα ΜΜΕ:

Freepik photo

Ώρες κοινής ησυχίας: Ποινή φυλάκισης στους παραβάτες – Πότε αλλάζουν;

Ο Ποινικός Κώδικας έχει αλλάξει στα επίμαχα σημεία.

Από την 01 Οκτωβρίου 2022 αρχίζει η χειμερινή περίοδος για τις ώρες κοινής ησυχίας και αλλάζουν οι ώρες της μεσημβρινής και νυκτερινής ησυχίας

Υπενθυμίζεται ότι με τις αλλαγές στον Ποινικό Κώδικα η διατάραξη της κοινής ησυχίας τιμωρείται με φυλάκιση έως πέντε μηνών

Οι ώρες της μεσημβρινής και νυκτερινής ησυχίας καθορίζονται κατά τη χειμερινή περίοδο

από 15.30 έως 17.30 (μεσημβρινή)

και

από 22.00 έως 07.30 (νυχτερινή)

Ως χειμερινή περίοδος 2023-2024 λογίζεται το χρονικό διάστημα από την 1 Οκτωβρίου 2023 έως την 31 Μαρτίου 2024.

freepik photo

Το έπος με Άδωνι: «Κόλλησε το skype…», vid

Δείτε:

eurokinissi

«Όχι άλλη σιωπή»: Γονείς ξεσηκώνονται στον Καναδά, vid

Στην Οτάβα, χθες Τετάρτη, αρκετοί δρόμοι έκλεισαν λόγω των κινητοποιήσεων από γονείς που αντιδρούν στην εισαγωγή μαθημάτων σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία:

scr

Γεωργιάδης για Κασσελάκη: «Ζούσε σε ένα παλάτι στην Εκάλη», vid

«Το 2008 με το 2014 ήταν trader στην Goldman Sachs»:

intime photo

Οι «βασίλισσες» της μπίρας, vid

Σερβιτόρες σαν και την παρακάτω σηκώνουν δεκάδες μπίρες πολλές φορές με το ένα μόνο χέρι!

scr

Νέα «βόμβα» με την υποχρεωτική ασφάλιση περιουσιών!! Μάθετε τι έρχεται…

Σε «μπελάδες» έχουν μπει οι ιδιοκτήτες στην Ευρώπη.

«Αυτοκίνητο, υγεία, σπίτι… Δεν θα υπάρξουν καλές εκπλήξεις για τις ασφαλιστικές σας τιμές το 2024. Η αύξηση των φυσικών καταστροφών οδηγεί σε αυξήσεις στα ασφάλιστρα».

Τα παραπάνω μεταδίδουν μεταξύ άλλων τα γαλλικά ΜΜΕ τις τελευταίες ημέρες, με φόντο πρόσφατες πλημμύρες στη Γαλλία.

Στη χώρα ανοίγει ένα μεγάλο ζήτημα σχετικά με τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα περιουσιών για φυσικές καταστροφές.

Τι μεταδίδεται αναλυτικά:

«Το κόστος των φυσικών καταστροφών είναι όλο και πιο υψηλό για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Το 2022 ανήλθε σε 10,6 δισ. ευρώ. Και ο λογαριασμός θα μπορούσε να αυξηθεί ακόμη περισσότερο, γιατί από τον Ιανουάριο του 2023 έχουν καταγραφεί 51 σφοδρές καταιγίδες, έναντι 47 πέρυσι την ίδια περίοδο.

Η ασφάλιση κατοικίας θα αυξηθεί κατά 5% το 2024, ή κατά μέσο όρο 238 ευρώ, έντεκα ευρώ περισσότερα από το 2023

Πριν από λίγες εβδομάδες, η κυβέρνηση ωστόσο κάλεσε τους ασφαλιστές να περιορίσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τις αυξήσεις των τιμών».

Στη Γαλλία επομένως οι ασφαλιστικές εταιρείες με…δικαιολογία την «κλιματική κρίση» αυξάνουν τα ασφάλιστρα, ιδίως εκείνα που έχουν να κάνουν με τη στέγαση!

Θυμίζουμε πως εδώ και χρόνια ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Γαλλία, έχουν καταστήσει υποχρεωτική την ασφάλιση κτιρίων!!

Ό,τι δηλαδή θέλει να κάνει σήμερα η διεθνιστική κυβέρνηση Μητσοτάκη, αρχίζοντας από τις επιχειρήσεις και προχωρώντας προοδευτικά στην υποχρεωτική ασφάλιση ΚΑΘΕ περιουσίας!

Αντίθετα λοιπόν με όσα λένε στα κανάλια αρκετοί “ειδήμονες”, οι τιμές στα ασφάλιστρα είναι πολύ πιθανόν να ανέβουν και μάλιστα πολύ, καθιστώντας ασύμφορη την ασφάλιση σπιτιών ή αγροκτημάτων, ιδίως εκείνων που βρίσκονται σε…”επικίνδυνες κλιματικά” περιοχές!!!

Κι όλα αυτά με αφορμή την «κλιματική αλλαγή». Συμβαίνει ήδη στο εξωτερικό…

freepik photo