Άρθρα

«Πέφτει» η Νέα Υόρκη! Σημεία των καιρών στην Αμερική – ΒΙΝΤΕΟ

Μαζί και η Καλιφόρνια! Θα τεθεί «χοντρό» ζήτημα στις ΗΠΑ

Ο Terrence Thomas Kevin O’Leary, γνωστός και ως Mr. Wonderful και Maple Man, είναι Καναδός επιχειρηματίας, επενδυτής, δημοσιογράφος και τηλεοπτική προσωπικότητα. 

Μίλησε για την παρακμή που ζει πλέον η, πάλι ποτέ, μητρόπολη των ΗΠΑ και ολόκληρου του πλανήτη, Νέα Υόρκη, καθώς πλέον δεν επενδύουν σε αυτήν, όπως και στην Καλιφόρνια, σοβαροί επενδυτές!

Η διεθνιστική πολιτική Μπάιντεν έχει οδηγήσει σημαντικές Πολιτείες των ΗΠΑ στην παρακμή και ίσως εκείνες που ακόμα έχουν γλυτώσει να επιλέξου ντον δρόμο της ανεξαρτησίας!

Όπως αναφέρει ο O’ Leary:

«Η Νέα Υόρκη είναι ήδη μια χαμένη πολιτεία, όπως η Καλιφόρνια!

Υπάρχουν πολλές χαμένες Πολιτείες λόγω της πολιτικής, υψηλών φόρων και μη ανταγωνιστικών κανονισμών.

Δεν θα επένδυα ποτέ στην Νέα Υόρκη τώρα και δεν είμαι ο μόνος που το αναφέρει αυτό!

Πιστεύετε ότι κάποιο ξένο ίδρυμα ή, κάποια ιδιωτική μετοχική εταιρεία ή, οποιοδήποτε συνταξιοδοτικό ταμείο θα προσέγγιζε τη Νέα Υόρκη; Όχι! Και αυτός είναι ο λόγος τον οποίο  οι Νεοϋορκέζοι θα πρέπει να ανησυχούν!

Οι καλοί άνθρωποι της Νέας Υόρκης, θα πρέπει να αναρωτηθούν: “για ποιο λόγο είμαστε μια χαμένη Πολιτεία”! Πώς θα προσελκύσουμε επιχειρήσεις; Δεν είναι απλώς μόνο οι υπάρχουσες επιχειρήσεις που φεύγουν στο Τέξας και την Φλόριντα».

photo freepik

Είχε στενοχωρηθεί και δεν μαντεύετε ποιοι την κύκλωσαν για να την παρηγορήσουν! (video)

Αυγενάκης: Η ανασυγκρότηση της Θεσσαλίας παραμένει πρώτη προτεραιότητα για την κυβέρνηση

Το πλαίσιο των 19 προτάσεων για την αναθεώρηση της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής 2023-2027 ανέλυσε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρης Αυγενάκης, κατά τη διάρκεια της πολύωρης διυπουργικής σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στο ΥΠΑΑΤ, για την ανασυγκρότηση της Θεσσαλίας.

 Σε αυτή συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θεόδωρος Σκυλακάκης, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο υφυπουργός Κλιματικής Αλλαγής και Πολιτικής Προστασίας, Χρήστος Τριαντόπουλος, ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, ο υφυπουργός Οικονομικών, Θάνος Πετραλιάς, ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Σταύρος Κελέτσης, ο γγ του ΥΠΑΑΤ, Γιώργος Στρατάκος, ο πρόεδρος του ΕΛΓΑ, Ανδρέας Λυκουρέντζος, ο πρόεδρος του ΟΠΕΚΕΠΕ, Κυριάκος Μπαμπασίδης κά, ενώ μήνυμα απέστειλε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Κώστας Σκρέκας.

 Επίσης, μετείχαν ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Δημήτρης Κουρέτας και Στερεάς Ελλάδας, Φάνης Σπανός (μέσω τηλεδιάσκεψης), ο δήμαρχος Βόλου, Αχιλλέας Μπέος, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Λάρισας, Ρίζος Μαρούδας, ο πρόεδρος της Ενωτικής Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Καρδίτσας, Κώστας Τζέλλας, εκπρόσωποι της Αυτοδιοίκησης από τις παρακάρλιες περιοχές και δήμων που έχουν πληγεί και εκπρόσωποι των ΤΟΕΒ, κτηνοτροφικών, γεωργικών, μελισσοκομικών οργανώσεων και γενικά παραγωγικών και θεσμικών φορέων της περιοχής, όπως επίσης και οι Θεσσαλοί-μέλη του Συντονιστικού της Πανελλαδικής των Μπλόκων.

 «Η Θεσσαλία παραμένει πρώτη προτεραιότητα για την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη και με βάση την επιλογή μας αυτή προχωρούμε με ταχύτητα στην ανασυγκρότηση της Θεσσαλίας» είπε μεταξύ άλλων ο κ. Αυγενάκης.

 Σύμφωνα με τον κ. Αυγενάκη, οι αποζημιώσεις από τον ΕΛΓΑ, οι οποίες προέρχονται από τον κρατικό προϋπολογισμό, αναμένεται να ξεπεράσουν το αρχικώς υπολογισθέν ποσό των 260 εκατ. ευρώ.

 Όπως τόνισε, την ερχόμενη Δευτέρα θα ανοίξει η πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων για ένταξη στο Μέτρο που αφορά τους πληγέντες κτηνοτρόφους και μελισσοκόμους της Θεσσαλίας, της Βόρειας Φθιώτιδας και του Έβρου, ύψους 45 εκατ. ευρώ, για την δωρεάν αντικατάσταση ζωικού κεφαλαίου και ανακατασκευή στάβλων.

 Επίσης, ανέφερε ότι εντάχθηκαν στα Σχέδια Βελτίωσης, όλοι οι επιλαχόντες στις πληγείσες περιοχές της Ρόδου, Βόρειας Εύβοιας και της Βόρειας Φθιώτιδας.

 Όπως σημείωσε ο κ. Αυγενάκης, εντός Απριλίου θα δημοσιευθεί η νέα πρόσκληση για την «Απονιτροποίηση», τονίζοντας ότι οι περιοχές εφαρμογής του μέτρου είναι αυτές που είναι χαρακτηρισμένες ως ευαίσθητες στα νιτρικά, σύμφωνα με τους χάρτες του υπουργείου Περιβάλλοντος.

 Σχετικά με τις παρακάρλιες περιοχές, ο κ. Αυγενάκης είπε ότι μέσα σε σύντομο διάστημα αναμένεται να εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή το αίτημα για την ενεργοποίηση του Μέτρου και αμέσως μετά θα εκδοθεί η απαιτούμενη Υπουργική Απόφαση και η σχετική πρόσκληση, το αργότερο έως 31 Μαρτίου με 15 Απριλίου 2024. Το εν λόγω μέτρο είναι ύψους άνω των 40 εκατ. ευρώ για καθένα από τα δύο χρόνια εφαρμογής του.

 Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων παρουσίασε επίσης τους βασικούς στόχους των ελληνικών προτάσεων αναφορικά με τις αλλαγές στην ΚΑΠ. Μεταξύ αυτών βρίσκεται η απλοποίηση, διευκόλυνση και επιτάχυνση των διαδικασιών των ελέγχων, αλλά και η ευελιξία εφαρμογής των λεγόμενων οικολογικών σχημάτων.

 Αναφέρθηκε στους ελέγχους που γίνονται για την αντιμετώπιση των ελληνοποιήσεων σε γάλα και στα ΠΟΠ προϊόντα, στις ετικέτες των προϊόντων, αλλά και στο αν η σήμανση που έχουν πληροί την εθνική και ενωσιακή νομοθεσία κά.

 Μέσα στις επόμενες ημέρες θα δημοσιευθεί η Υπουργική Απόφαση για τις ρυθμίσεις για το αγροτικό ρεύμα, όπως ανέφερε στην τοποθέτησή του ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θεόδωρος Σκυλακάκης.

 Σχετικά με το Οργανισμό Διαχείρισης Υδάτων Θεσσαλίας (ΟΔΥΘ), το πολυνομοσχέδιο βρίσκεται για παρατηρήσεις στα υπουργεία και θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση μέσα στις επόμενες μέρες.

 Μεταξύ άλλων ο κ. Σκυλακάκης στάθηκε στο πρόγραμμα «ΑΠΟΛΛΩΝ» υπογραμμίζοντας ότι θα «δίνει φθηνότερο ρεύμα στους δήμους, στις ΔΕΥΑ, στους ΓΟΕΒ και στους ΤΟΕΒ, στην περίπτωση της Θεσσαλίας στον ΟΔΥΘ, καθώς και στα ευάλωτα νοικοκυριά».

 «Σχεδιάζουμε σε συνεργασία με ΥΠΑΑΝ και ΥΠΟΙΚ αναπτυξιακό καθεστώς που θα είναι επιλέξιμες οι πληγείσες επιχειρήσεις για επενδύσεις εκσυγχρονισμού, αλλά και μέτρων προστασίας και προσαρμογής από συνέπειες Κλιματικής Κρίσης» ανέφερε στο μήνυμά του ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Κώστας Σκρέκας.

 Ο υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Θάνος Πετραλιάς ανέφερε ότι τη Δευτέρα, 1 Απριλίου θα καταβληθεί η προκαταβολή των 41 εκατ. ευρώ για τον ΕΦΚ στο αγροτικό πετρέλαιο, βάσει δηλώσεων ΟΣΔΕ.

Σημείωσε ότι από το 2025 η καταβολή της επιστροφής του ΕΦΚ στο αγροτικό πετρέλαιο θα γίνει μόνιμη και θα ακολουθηθεί νέα μέθοδος όπου το 50% δεν θα δίνεται αλλά το ποσό της επιστροφής θα συνδέεται με τη κατανάλωση κάθε αγρότη.

οριζόντια και το υπόλοιπο ποσό θα συνδέεται με το ποσοστό κατανάλωσης κάθε αγρότη.

 Τόνισε ότι η καταστροφή που προκλήθηκε από τις θεομηνίες «Daniel» και «Elias» εκτιμώνται πάνω από 3 δισ. ευρώ, εκ των οποίων πάνω από 2 δισ. αφορούν τις υποδομές και πάνω από ένα δισ. φτάνουν οι αποζημιώσεις.

 Στα 43 εκατ. ευρώ ανέρχονται μέχρι στιγμής τα χρήματα που έχουν διατεθεί από την πρώτη αρωγή και αφορά περίπου 20.000 αγρότες και κτηνοτρόφους, επισήμανε στην τοποθέτησή του ο υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Χρήστος Τριαντόπουλος.

 «Αυτές τις μέρες ολοκληρώνεται η καταβολή του 50% για τους κτηνοτρόφους που έχουν χάσει τις εγκαταστάσεις τους από τις πυρκαγιές του καλοκαιριού στη Μαγνησία» είπε και προανήγγειλε ότι την επόμενη περίοδο θα ξεκινήσει η καταβολή της προκαταβολής για το φυτικό κεφάλαιο και δη για τις δενδρώδεις καλλιέργειες.

 Τη διάθεση 900.000.000 ευρώ για οδικά έργα και 450.000.000 ευρώ για σιδηροδρομικά έργα, από το Ταμείο Ανάκαμψης και το ΕΣΠΑ, ανακοίνωσε ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος, επισημαίνοντας ότι είναι σε εξέλιξη η διαδικασία για τον αριθμό των συμβάσεων που θα προχωρήσουν.

 Τόνισε, επίσης, ότι μέχρι 18 Μαΐου θα εκδοθεί η Συλλογική Απόφαση Ένταξης (ΣΑΕ) μέσα από την οποία θα γίνει η δέσμευση των πιστώσεων, διαδικασία που είναι απαραίτητη καθώς το 50% των χρημάτων προέρχονται από τον Κρατικό Προϋπολογισμό.

 Είπε, ακόμη, ότι στο τέλος της επόμενης εβδομάδας θα επισκεφθεί όλες τις πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας, όπου ξεχωριστά σε κάθε δήμο θα εξεταστούν οι παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν και δήλωσε ότι όπου χρειαστεί θα υπάρξουν διορθώσεις.

 Από την πλευρά του ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Δημήτρης Κουρέτας, τόνισε ότι από την ημέρα που ανέλαβε μέχρι σήμερα έχουν επταπλασιασθεί τα αιτήματα και οι αντίστοιχοι φάκελοι που έχουν καταθέσει οι πληγέντες.

 Σύμφωνα με έγγραφο που κατέθεσε, σημείωσε ότι μέχρι στιγμής στην περιφέρεια έχουν υλοποιηθεί έργα προσωρινών αποκαταστάσεων συνολικού ύψους 61.550.000 ευρώ και για τη συνέχισή τους ζήτησε επιπλέον 15.000.000 ευρώ.

 Τέλος, σε ό,τι αφορά τις μόνιμες αποκαταστάσεις των αναχωμάτων και τους καθαρισμούς των κοιτών των ποταμών, είπε ότι «έχουμε ήδη γνωστοποιήσει την ανάγκη χρηματοδότησης ύψους 533.150.000 ευρώ. Το ποσό αυτό απαιτείται για την επαναφορά των ποταμών, ώστε να περιέλθουν στην προτέρα τους κατάσταση», είπε σχετικά.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/eurokinissi

Σοκ στην Πολωνία: Αυτοκίνητο παρέσυρε 17 ανθρώπους σε διάβαση πεζών! Το συγκλονιστικό video

Δεκαεπτά άνθρωποι τραυματίστηκαν σήμερα από ένα αυτοκίνητο που τους παρέσυρε ενώ βρίσκονταν σε μια διάβαση πεζών στο Στσέτιν της βορειοδυτικής Πολωνίας, σύμφωνα με ανακοίνωση των τοπικών αρχών.


Υπάρχει ένα «συμβάν» με «17 τραυματίες, εκ των οποίων οι τρεις είναι ανήλικοι» είπε στους δημοσιογράφους ο περιφερειάρχης Άνταμ Ρουντάφσκι. Σε video που έχουν κυκλοφορήσει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φαίνονται χτυπημένοι άνθρωποι ξαπλωμένοι στο οδόστρωμα.

Όπως αναφέρεται οι δύο από τους τραυματίες νοσηλεύονται σε κρίσιμη κατάσταση.

Εντωμεταξύ το τρομακτικό τροχαίο καταγράφηκε από κάμερες ασφαλείας. Σε βίντεο που δημοσιεύτηκε στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης διακρίνεται η διάβαση πεζών στην οποία περπατούν δεκάδες άνθρωπους και λίγα δευτερόλεπτα μετά το αυτοκίνητο να πέφτει πάνω τους με ιλλιγυώδη ταχύτητα.

Προσοχή σκληρές εικόνες

(με πληροφορίες από ethnos. gr / photo: pixabay)

Αντώνης Σαμαράς: «Αισθάνομαι ότι στις Πρέσπες προδώσαμε γενιές και γενιές αγώνων»

Όπως αναφέρεται σε Δελτίο Τύπου:

Το μεσημέρι της Παρασκευής πραγματοποιήθηκε –σε ένα κατάμεστο αμφιθέατρο– μια εκ βαθέων συζήτηση του Πρώην Πρωθυπουργού της Ελλάδας Αντώνη Σαμαρά με τον Αλέξη Παπαχελά, Διευθυντή της εφημερίδας «Καθημερινή», στο πλαίσιο του συνεδρίου «ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ: 50 Χρόνια Μετά», το οποίο συνδιοργανώνουν η «Καθημερινή», το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης (ΜΙΕΤ), το Οικονομικό Φόρουμ Δελφών και το Ελληνικό Παρατηρητήριο του London School of Economics και διεξάγεται από τις 29 Φεβρουαρίου έως τις 2 Μαρτίου στην Εθνική Πινακοθήκη.

Ο κ. Σαμαράς τοποθετήθηκε για τα ελληνοτουρκικά λέγοντας πως ο διάλογος είναι πάντα γόνιμος και θετικός. Ωστόσο, συμπλήρωσε ότι «η λέξη συναίνεση και με τα τρία κόμματα και μέσα στην κυβέρνηση μυρίζει διάθεση συνθηκολόγησης και όχι συναίνεσης για τα εθνικά ζητήματα». «Γιατί ζητάς τη συναίνεση των άλλων εφόσον είσαι κυβέρνηση;» διερωτήθηκε σε διευκρινιστική ερώτηση του κ. Παπαχελά για την αναφορά του, σε σχέση με τα όσα είχε πει σε προηγούμενο πάνελ η κ. Ντόρα Μπακογιάννη.

Ανέλυσε επίσης τις διαχρονικές του θέσεις για το Μακεδονικό, από το 1991 έως σήμερα, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι το ζήτημα δεν έχει λυθεί με τη Συμφωνία των Πρεσπών και καταλήγοντας στη δήλωση: «Αισθάνομαι ότι στις Πρέσπες προδώσαμε γενιές και γενιές αγώνων».

«Υπήρχε ένα όνειρο στον καθένα από εμάς», ανέφερε πηγαίνοντας πίσω, στα πρώτα χρόνια της Μεταπολίτευσης. «Το δικό μου όνειρο ήταν να μπορέσω να βοηθήσω την πατρίδα σε αυτά τα οποία ζητούσε ο Καραμανλής, δηλαδή ενότητα και σταθερότητα». Ο κ. Σαμαράς εκφράστηκε μέσα από προσωπικές ιστορίες για τον Κωνσταντίνο Καραμανλή και τον Ανδρέα Παπανδρέου, ενώ μοιράστηκε στιγμές από τη δική του διαδρομή ως βουλευτή από το 1977, χαρακτηρίζοντας «κορυφαία στιγμή της Μεταπολίτευσης όταν μπήκαμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση».

Στη συνέχεια ο Αντώνης Σαμαράς, αφού ερωτήθηκε για τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, ζήτησε νερό, με τον Αλέξη Παπαχελά να σχολιάζει με χιούμορ: «Μόλις είπα Μητσοτάκης ζητήσατε νερό, κ. Πρόεδρε». Ο κ. Σαμαράς αποκρίθηκε: «Δεν το σκεφτήκατε καλά, ίσως για να τα πω καλύτερα». Επί της ουσίας, στη συνέχεια σχολίασε: «Με τίμησε και έγινα από μικρή ηλικία υπουργός Οικονομικών και μετά υπουργός Εξωτερικών. Δεν είχα κανένα πρόβλημα μαζί του και καμία διαφωνία. Η διαφωνία μας ήταν μόνο για το θέμα των Σκοπίων». Για τον Κωνσταντίνο Καραμανλή σημείωσε, επικαλούμενος Ελύτη, πως ήταν «του ολίγου και του ακριβούς». Για τον Ανδρέα Παπανδρέου ανέφερε ότι «είχε την ευκολία της προσαρμογής σε αυτό που πολιτικά του ήταν χρήσιμο.

Κατά τη διάρκεια των τοποθετήσεών του αναφέρθηκε επίσης εκτενώς στη διάρκεια της πρωθυπουργίας του, τονίζοντας ότι «δεν υπήρχε ούτε μια εύκολη μέρα στο Μαξίμου. Με τον Ευάγγελο Βενιζέλο δεν υπήρχε μέρα που να τελειώνουμε πριν τα μεσάνυχτα. Τα μεσάνυχτα ήταν νωρίς. Νιώθαμε πάντα την απειλή “Πέφτετε έξω, δεν θα σας πληρώσουμε τα ομόλογα”». Επανέλαβε τη διατυπωμένη του άποψη ότι κατά τη διάρκεια των ημερών του ήταν σίγουρη η έξοδος από το μνημόνιο, αλλά οι δανειστές «κλότσησαν» για 900 εκατομμύρια ευρώ. Αναφερόμενος στο κρίσιμο πρώτο εξάμηνο του 2015, εξέφρασε την άποψη ότι «ήταν ευτύχημα ότι έγινε στροφή 180 μοιρών».

Παράλληλα, μνημόνευσε τη συνάντηση που είχε με την Άγκελα Μέρκελ κατά την οποία η τότε καγκελάριος επικαλέστηκε της βαριές αδυναμίες της ελληνικής οικονομίας και του πρότεινε να βγει η Ελλάδα από την Ευρωζώνη. «Της είπα: δεν πρόκειται να κάνω αυτήν την κουβέντα», τόνισε ο κ. Σαμαράς.

Ο ίδιος εξέφρασε τον προβληματισμό του για την πορεία της Ευρώπης: «Έπρεπε να ακουστεί ο θόρυβος των τρακτέρ ώστε να ξυπνήσουν οι Βρυξέλλες για τους αγρότες; Το να μιλάς για τις αδυναμίες δεν σημαίνει ότι είσαι λαϊκιστής».

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: intime)

Ινδία: Ποιος προσκάλεσε Ριάνα, Ζάκερμπεργκ, Ιβάνκα Τραμπ και Bill Gates στον γάμο του γιου του

Η διάσημη τραγουδίστρια Ριάνα, ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ και η Ιβάνκα Τραμπ, μεταξύ των πιο επιδραστικών προσωπικοτήτων στον κόσμο, βρίσκονται σήμερα στην Ινδία προσκεκλημένοι στις χλιδάτες εορταστικές εκδηλώσεις που οργάνωσε ο Μουκές Αμπάνι, ο επιχειρηματίας με τη μεγαλύτερη περιουσία στην Ασία, προκειμένου να γιορτάσει τον επικείμενο γάμο του γιου του.

Φωτογραφίες που δημοσίευσαν ινδικά ΜΜΕ επιβεβαίωσαν την άφιξη της Ριάνας, του Μαρκ Ζάκερμπεργκ και της συζύγου του Πρισίλα Τσαν, όπως και της Ιβάνκας Τραμπ, της μεγαλύτερης κόρης του πρώην προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ στο Τζαμναγκάρ, στην πολιτεία Γκουτζαράτ, στη δυτική Ινδία.

Η Rihanna, η οποία γέννησε το δεύτερο παιδί της τον Αύγουστο, αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στις εκδηλώσεις, καθώς θα τραγουδήσει δημοσίως για πρώτη φορά από το Superbowl τον περασμένο χρόνο, γράφουν ινδικά ΜΜΕ.

Σύμφωνα με την India Today, στην τραγουδίστρια της R&B προσφέρθηκε αμοιβή ύψους 9 εκατομμυρίων δολαρίων προκειμένου να συμμετάσχει στις εκδηλώσεις.

Ιδιοκτήτες πολυεθνικών, αστέρες του Χόλιγουντ και πολιτικοί αξιωματούχοι αναμένεται επίσης να δώσουν το «παρών» στην πολυτελή γιορτή, που οργάνωσε ο Αμπάνι.

Ο μάγος Ντέιβιντ Μπλέιν και ο πρωταγωνιστής του Μπόλιγουντ Ντιλτζίτ Ντοσάντζ θα προσφέρουν θέαμα στους προσκεκλημένους του δισεκατομμυριούχου.

Ο 66χρονος Αμπάνι, πρόεδρος κολοσσού του πετρελαίου και των τηλεπικοινωνιών, είναι ο πλουσιότερος επιχειρηματίας της Ασίας και 10ος κατά σειρά παγκοσμίως, σύμφωνα με τον κατάλογο του Forbes με τους δισεκατομμυριούχους, με περιουσία άνω των 116 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Επίδειξη πλούτου

Ο Μουκές Αμπάνι κληρονόμησε από τον πατέρα του μια ήδη επιτυχημένη βιομηχανική επιχείρηση, που κάλυπτε τους τομείς του πετρελαίου, του φυσικού αερίου και της πετροχημείας και την εξέλιξε σε μια επικερδή κοινοπραξία που επεκτάθηκε στο λιανεμπόριο, τις τηλεπικοινωνίες και σε μια ομάδα κρίκετ στο πρωτάθλημα της Ινδίας.

Οι συμπράξεις της με άλλες μεγάλες εταιρείες της επέτρεψαν να ανταποκριθεί στην ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα πολυτελείας στην Ινδία.

Η Antilia, η κατοικία της οικογένειας του Αμπάνι, είναι ένας ουρανοξύστης 27 ορόφων, η κατασκευή του οποίου στοίχισε πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια, μετρά 600 μόνιμους υπαλλήλους και αποτελεί σημείο αναφοράς στο Μουμπάι.

Μόλις ολοκληρώθηκε το κτίριο το 2010, ο μεγιστάνας βρέθηκε στο επίκεντρο επικρίσεων από τη συγγραφέα Αρουντάτι Ρόι, μεταξύ άλλων, κατηγορώντας τον για επίδειξη της τεράστιας περιουσίας του στην πλειονότητα των συμπατριωτών του που ζουν σε συνθήκες βαθιάς φτώχειας.

Ο Αμπάνι οργάνωσε τον ακριβότερο γάμο στην Ινδία για την κόρη του το 2018, με κόστος 100 εκατομμύρια δολάρια, στον οποίο τραγούδησε το αστέρι της αμερικανικής ποπ Μπιγιονσέ.

Την Τετάρτη το βράδυ, ο Αμπάνι και η σύζυγός του Νίτα, με τη συνοδεία του γιου τους Ανάντ και της αρραβωνιαστικιάς του Ραντίκα Μερσάντ, έδωσαν το εναρκτήριο λάκτισμα για τις εκδηλώσεις, προσφέροντας ένα δείπνο στους 50.000 κατοίκους του Τζαμναγκάρ, έδρα της εταιρίας.

Ο Ανάντ Αμπανί, ηλικίας 28 ετών, θα παντρευτεί την 29χρονη Ραντίκα Μερσάντ, κόρη ενός Ινδού βιομηχάνου, αργότερα αυτόν τον χρόνο.

Η οικογένεια Αμπάνι χτίζει αυτή τη στιγμή ένα τεράστιο συγκρότημα ινδουιστικών ναών στο Τζαμναγκάρ, προκειμένου να γιορτάσουν την ένωσή τους και να διατηρήσουν «την πλούσια πολιτιστική και πνευματική κουλτούρα της Ινδίας στην καρδιά των εορταστικών εκδηλώσεων του γάμου», αναφέρεται μεταξύ άλλων.

Ο Μπιλ Γκέιτς, η κόρη του πρώην προέδρου των ΗΠΑ Ιβάνκα Τραμπ, οι πρώην πρωθυπουργοί της Σουηδίας Καρλ Μπιλντ και του Καναδά Στίβεν Χάρπερ, ο βασιλιάς του Μπουτάν, οι αστέρες του Μπόλιγουντ Αμιτάμπ Μπατσάν και Σαρούκ Καν είναι μεταξύ των προσωπικοτήτων που προσκλήθηκαν στις εκδηλώσεις.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Έτρεχαν με ταχύτητα μέχρι και 292 χιλιόμετρα! Δύο συλλήψεις

Από την Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση σε βάρος δύο οδηγών, ηλικίας 62 και 29 ετών.

Όπως έγινε γνωστό από την Αστυνομία, η ταυτοποίηση των δύο οδηγών κατέστη δυνατή καθώς είχαν αναρτήσει σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης βίντεο στο οποίο, ως οδηγοί οχημάτων, ανέπτυσσαν μεγάλη ταχύτητα σε οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου Αττικής, εγκυμονώντας κατά τον τρόπο αυτό κίνδυνο πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος και επαυξάνοντας τον κίνδυνο για τους λοιπούς οδηγούς.

Συγκεκριμένα, οι δύο οδηγοί διαπιστώθηκε από το ανηρτημένο βιντεοληπτικό υλικό, κατά περίπτωση, ότι:

*Κινούνταν καθ’ υπέρβαση των ανωτάτων επιτρεπομένων ορίων, με ταχύτητες μεταξύ εκατό (100) και εκατόν εβδομήντα οχτώ (178) χιλιομέτρων ανά ώρα, επί της ΕΟ Αθηνών-Σουνίου, από το ύψος της Βάρης Αττικής έως το ύψος της περιοχής Αγίας Μαρίνας Αττικής, ενώ προέβαιναν στην τέλεση αυτοσχέδιων αγώνων, διενεργώντας ταυτόχρονα συνεχείς, επαναλαμβανόμενους και επικίνδυνους ελιγμούς, χωρίς τη χρήση δεικτών αλλαγής κατεύθυνσης και προβαίνοντας σε αντικανονικό προσπέρασμα λοιπών οχημάτων.

*Κινούνταν καθ’ υπέρβαση των ανωτάτων επιτρεπομένων ορίων, με ταχύτητες μεταξύ εκατόν είκοσι (120) και διακοσίων δεκαπέντε (215) χιλιόμετρων ανά ώρα, επί της λεωφόρου Σχιστού, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κερατσίνι.

*Κινούνταν καθ’ υπέρβαση των ανωτάτων επιτρεπομένων ορίων, με ταχύτητες μεταξύ εκατόν εξήντα (160) και διακοσίων είκοσι (220) χιλιομέτρων ανά ώρα, επί της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών-Κορίνθου, στο ύψος της περιοχής των Μεγάρων.

*Κινούνταν καθ’ υπέρβαση των ανωτάτων επιτρεπομένων ορίων, με ταχύτητες μεταξύ διακοσίων είκοσι τριών (223) και διακοσίων ενενήντα δύο (292) χιλιομέτρων ανά ώρα, επί μη προσδιοριζόμενου εθνικού οδικού άξονα.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, θα συνεχιστούν από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής οι εξειδικευμένες τροχονομικές δράσεις και οι επισταμένες έρευνες, με στόχο την προστασία των οδηγών και την επαύξηση της οδικής ασφάλειας, επιβάλλοντας τις προβλεπόμενες κυρώσεις σε όσους παραβιάζουν τους κανόνες της οδικής κυκλοφορίας, ενώ ταυτόχρονα θα ενταθούν οι προσπάθειες για την ευαισθητοποίηση των οδηγών για τους κινδύνους της επικίνδυνης οδήγησης.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Θεσσαλονίκη: Απροσπέλαστοι δρόμοι λόγω πλημμυρών στην Παραλία Κατερίνης

Πλημμύρισε η Παραλία Κατερίνης. Από τις 10 το πρωί οι δρόμοι Ρήγα Φερραίου, λεωφόρος Στρατού και Βασιλέως Παύλου έχουν μετατραπεί σε ποτάμια με αποτέλεσμα να παραμένουν απροσπέλαστοι. Κάτοικοι και επιχειρηματίες του οικισμού παρακολουθούν με αγωνία το καιρικό φαινόμενο ελπίζοντας να μην υπάρξει επιδείνωση.

Η Τροχαία έχει απαγορεύσει την κίνηση των οχημάτων στους δρόμους που έχουν πλημμυρίσει.

Στην Ημαθία σε δύο αγροτικούς δρόμους έχει κλείσει η ιρλανδική διάβαση και από τις 9 το πρωί είναι απροσπέλαστοι. Η ιρλανδική διάβαση στον αγροτικό δρόμο Βέροιας – Λαζοχώρι και η διάβαση Μακροχώρι – Ταγαροχώρι καθώς έχει ανέβει επικίνδυνα η στάθμη του Τριπόταμου.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)

Νέο ΒΙΝΤΕΟ ντοκουμέντο: Ο Ιρακινός που μαχαίρωσε την γυναίκα στην Ερμού σε κοντινό πλάνο

Δείτε

Η στιγμή που αστυνομικοί φτάνουν στην Ερμού και συλλαμβάνουν τον αλλοδαπό που λίγα λεπτά νωρίτερα είχε επιτεθεί και τραυματίσει με μαχαίρι νεαρή γυναίκα.

Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, ο δράστης, αφού μαχαίρωσε την κοπέλα, έμεινε απαθής στο σημείο και δεν έκανε καμία κίνηση για να διαφύγει.

Μάλιστα, όταν έφτασαν οι αστυνομικοί, κρατούσε ακόμα το μαχαίρι στο χέρι του.

Δείτε ΕΔΩ νέο βίντεο!

photo eurokinissi

Έτσι πανηγύρισαν οι μικροί του Ολυμπιακού την μεγάλη πρόκριση στους 8 της Ευρώπης, vid

Δείτε την παρακάμερα από τη μεγάλη πρόκριση του Ολυμπιακού Κ19 στα προημιτελικά του UEFA Youth League επί της Λανς.

eurokinissi

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθηνών-Κορίνθου και Αθηνών – Λαμίας λόγω μεταφορών ανεμογεννήτριων

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα πραγματοποιηθούν στην εθνική οδό Αθηνών-Κορίνθου και Αθηνών-Λαμίας λόγω μεταφοράς τμημάτων ανεμογεννήτριων.

Ειδικότερα κατά τις ημερομηνίες από 4 έως 7-3-2024 και τις 11-12/3, 14, 20-21/3/2024 (με εναλλακτικές ημερομηνίες 13, 18-19/3, 27-28/3 και 2-4-2024) θα πραγματοποιηθούν οι παρακάτω κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ως εξής:

-Σταδιακή απαγόρευση της κυκλοφορίας των οχημάτων στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας της Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Λαμίας, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λαμία, στο τμήμα της από το 15,570 χλμ έως το 57,300 χλμ κατά τις ώρες 03.00΄-16.00΄.

-Ολιγόωρος προσωρινός αποκλεισμός της μεσαίας και της δεξιάς λωρίδας κυκλοφορίας, καθώς και της Λ.Ε.Α., της Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Κορίνθου από το 25,600 χλμ έως το 26,100 χλμ στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κόρινθο, κατά τις ώρες 22.00΄ της προηγούμενης έως την 06.00΄ της ημέρας μεταφοράς.

-Ολιγόλεπτος ολικός αποκλεισμός και των δυο κατευθύνσεων κυκλοφορίας και της εισόδου της νότιας παράπλευρης οδού στο ρεύμα προς Αθήνα της Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Κορίνθου από το 26,100 χλμ έως το 26,500 (Διόδια Ελευσίνας) χλμ , κατά τις ώρες 02.00΄ έως 05.00΄ της ημέρας μεταφοράς.

Η Αστυνομία απευθύνει έκκληση στους οδηγούς των οχημάτων, για την αποτροπή πρόσθετων κυκλοφοριακών προβλημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευσή τους από τα παραπάνω σημεία και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση και τις υποδείξεις των τροχονόμων.

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

«Κεραυνός» Ζαχάροβα: Τα όπλα που στέλνει η Ελλάδα στην Ουκρανία απειλούν τους Έλληνες ομογενείς

Τι ανέφερε η Ρωσίδα εκπρόσωπος του ΥΠΕΞ

«Η Ρωσία έχει επανειλημμένως επιστήσει την προσοχή της ελληνικής Κυβέρνησης στο θέμα της απειλής για τον άμαχο πληθυσμό, επομένως και για την ελληνική Ομογένεια στο Ντονμπάς της Ουκρανίας, από την αποστολή οπλικών συστημάτων και πολεμοφοδίων».

Αυτό δήλωσε η επίσημη εκπρόσωπος του ρωσικού Υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα, σύμφωνα με το ΚΥΠΕ και συνέχισε:

«Έχουμε πει ότι η έμμεση συμμετοχή στην ουκρανική σύγκρουση, δηλαδή μέσω της αποστολής εξοπλισμού και πολεμικών μέσων στο καθεστώς του Κιέβου, δημιουργεί απειλή για τον άμαχο πληθυσμό. Καταλαβαίνετε βέβαια ότι τα όπλα αυτά και οι οβίδες δεν ρωτούν εθνικότητα και δεν ζητούν να δείξεις ταυτότητα. Σκοτώνουν απλώς τους ανθρώπους και τέλος. Από όλες τις εθνικότητες. Αυτό αφορά το Ντονμπάς, την Αζοφική και άλλες περιοχές, όπου ιστορικά διαμένει πολυάριθμη ελληνική κοινότητα. Υπεύθυνη για αυτό είναι η ελληνική ηγεσία, η οποία θα χρειαστεί να λογοδοτήσει ενώπιον του λαού της».

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

«Καρφιά» Σαμαρά σε κυβέρνηση για Τουρκία: «Μυρίζει συνθηκολόγηση»

Ο Αντώνης Σαμαράς, μιλώντας στο συνέδριο με τίτλο «Μεταπολίτευση: 50 χρόνια μετά», ρωτήθηκε αρχικά για την τοποθέτηση της Ντόρας Μπακογιάννη,

που είχε μιλήσει σε προηγούμενη συζήτηση σχετικά το ενδεχόμενο συναίνεσης για την επίτευξη λύσης στα ελληνοτουρκικά των τριών κομμάτων της Βουλής που έχουν κυβερνήσει.

«Αν υπάρχει διάλογος, σε όλα τα επίπεδα, είναι πάντα κάτι γόνιμο και θετικό. Όταν όμως ακούω τη λέξη “συναίνεση” και με τα τρία κόμματα και μέσα στην κυβέρνηση, αυτό μυρίζει διάθεση συνθηκολόγησης και όχι συναίνεσης» απάντησε. Σε άλλη σχετική ερώτηση είπε πως όταν μιλάς για συναίνεση, ζητάς να κάνεις βήματα παραπάνω, δηλαδή «βήματα υποχώρησης».

Ερωτηθείς για το θέμα των Σκοπίων, ο πρώην πρωθυπουργός υπενθύμισε τη συζήτηση των 12 υπουργών Εξωτερικών το Δεκέβριο του 1991, όπου μπήκαν τρεις όροι οι οποίοι έγιναν δεκτοί από το υπουργικό και το συμβούλιο των πολιτικών αρχηγών, και ότι ο ίδιος έλαβε συγχαρητήρια και από τον Ανδρέα Παπανδρέου.

«Αυτό που έγινε από όλους δεκτό, τελικά κατέρρευσε. Εγώ είπα ότι δεν μπορεί να υπάρξει λύση για έναν λόγο που τον βλέπουμε και σήμερα ως προς τη μακεδονικότητα για τους βούλγαρους της γλώσσας τους. Αυτό τιθεται ως προϋπόθεση εισόδου στην ΕΕ από τους Βούλγαρους, και άρα το θέμα αυτό δεν έχει λήξει», ανέφερε μεταξύ άλλων.

Ο κ. Σαμαράς αναφέρθηκε στα πρώτα χρόνια μετά την αποκατάσταση της Δημοκρατίας και πώς τα έζησε ως νέος βουλευτής. Εξιστόρησε και την ομιλία του στη Βουλή ως υφυπουργός Οικονομικών το 1978 όταν ήταν 27 ετών, και ο Κωνσταντίνος Καραμανλής του είπε ότι τα πήγε περίφημα.

Ο Αντώνης Σαμαράς αποκάλυψε και μία συζήτηση που είχε με τη Μέρκελ κατά την οποία η τότε καγκελάριος τού παρουσίασε αναλυτικά τα στοιχεία της ελληνικής οικονομίας και του πρότεινε να βγει η Ελλάδα από την ευρωζώνη γιατί θα ήταν πολύ δύσκολο να τα βγάλουμε πέρα. «Νωρίτερα τα είχε ζήσει ο Βαγγέλης Βενιζέλος. Μου το είπε στα ίσα. Τη σταμάτησα στα ίσα. Είπα δεν θέλω να ακούσω κουβέντα. Θα μείνουμε και θα κάνουμε αυτό που πρέπει. Αυτές είναι τραυματικές εμπειρίες, αλλά διεγερτικές να κάνεις αυτό που πρέπει. Μπαίνει μπροστά σου ένα μεγάλο “πρέπει”», συνέχισε.

Είπε, επίσης, ότι ο αντιαμερικανισμός που ζήσαμε έχει αρχίσει σιγά σιγά να σβήνει και τη θέση του έχουν πάρει οι Βρυξέλλες που δίνουν την αίσθηση κράτους εν κράτη μακριά από τα εθνικά θέλω. «Είναι λαϊκιστής να πει κανείς αυτά τα πράγματα για την Ευρώπη και τις Βρυξέλλες;», αναρωτήθηκε.

Ως κορυφαία στιγμή της μεταπολίτευσης ανέφερε πως ήταν η είσοδος της χώρας στην ΕΕ, ενώ ως αντίθετες στιγμές ανέφερε τα Ίμια και τις Πρέσπες όπου είπε ότι «εγώ αισθάνομαι ότι προδώσαμε γενιές και γενιές αγώνων, και το εννοώ».

Για το μνημόνιο είπε ότι «είχαμε δει ότι οι πολλαπλασιαστές ήταν λάθος και τα μέτρα πιο σκληρά από αυτά που έπρεπε». «Διορθώθηκε αυτό, αλλά δεν σας κρύβω ότι ήταν κάποια στιγμή που φοβήθηκα ότι δεν έβγαινε η Ελλάδα», πρόσθεσε.

«Η δεύτερη φορά που φοβήθηκα ήταν όταν ήξερα ότι ένα κόμματι του ευρωκατεστημένου, η παρέα Σόιμπλε, χαιρότανε που στο α’ εξάμηνο Τσίπρα-Βαρουφάκη είχαν πέσει στην παγίδα. Ήταν ευτύχημα που μετά έκαναν στροφή 180 μοιρών. Τα μνημόνια ήταν πολύ δύσκολα. Εγώ έχασα το μάτι μου, δεν με ενδιαφέρει. Σημασία έχει ότι με το Βαγγέλη Βενιζέλο παραδώσαμε μια Ελλάδα καλύτερη από αυτή που παραλάβαμε», συνέχισε.

Ο Αντώνης Σαμαράς αναφέρθηκε και στο τηλεφώνημα του Γιώργου Παπανδρέου να συμπράξουν κυβερνητικά, αλλά μετά δεν πήρε εκ νέου τηλέφωνο, όπως είπε. «Πιθανώς ναι», απάντησε σε ερώτηση αν το θεωρεί αυτό χαμένη ευκαιρία. Μάλιστα επικαλέστηκε ως μάρτυρα τον τότε διευθυντή των «Νέων» Χρήστο Μεμή, ο οποίος ήταν παρών κατά τη συνομιλία.

Ερωτηθείς αν οι δανειστές του τράβηξαν την πρίζα, είπε ότι «κλοτσήσανε για 900 εκατ. ευρώ» γιατί «είχαν αντιληφθεί ότι ο Φώτης Κουβέλης δεν θα ψήφιζε για Πρόεδρο της Δημοκρατίας και άρα θα ερχόταν ο Τσίπρας και δεν ήθελαν από πριν να δώσουν απελευθέρωση από τα μνημόνια για να μην μπορέσει ο Τσίπρας μετά να τους κάνει κουμάντο, το λέω ωμά, αυτή είναι η αλήθεια».

Σε άλλη ερώτηση για τη δυσκολότερη μέρα του ως πρωθυπουργός στο Μαξίμου απάντησε πως «δεν υπήρξε ούτε μια μέρα εύκολη» και πως όταν διαφωνούσε με την τρόικα, δεν είχε μετά ποιου την πόρτα να χτυπήσει.

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Αλλοδαπός φτύνει και απειλεί γυναίκες! Έχει ξεφύγει η κατάσταση – ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε

Λένε πως είναι από την Ελβετία:

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Ομπράντοβιτς: «Ή θα μείνω στην Παρτίζαν, ή θα σταματήσω την προπονητική»

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς με δηλώσεις του ανέφερε πως μοναδικός του στόχος είναι να μείνει στην Παρτιζάν, με τον Σέρβο τεχνικό να μην σκέφτεται να αποχωρήσει από την ομάδα.

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς ήταν ιδιαίτερα συγκινημένος από την στήριξη των οπαδών της Παρτιζάν προς το πρόσωπο του, με τον ίδιο να αναφέρει πως θα παραμείνει στην τεχνική ηγεσία του συλλόγου, καθώς σε αντίθετη περίπτωση θα αποχωρήσει από την προπονητική.

«Είμαι υπερήφανος και χαρούμενος που οι οπαδοί ανάρτησαν το πανό που ανέφερε ότι είμαι ένας από αυτούς. Δεν έχω καμία αμφιβολία για το μέλλον μου. Είναι πολύ ωραίο να ζεις κάτι τέτοιο.

Η στήριξη του κόσμου, ακόμη και μετά την απώλεια του Κυπέλλου, σημαίνει πολλά για μένα. Πρέπει να συνεχίσει η παράδοση. Η καρδιά μου γεμίζει όταν βλέπω το γήπεδο γεμάτο από παιδιά. Είμαι πολύ υπερήφανος γι’ αυτό, καθώς υπάρχει μία νέα γενιά οπαδών της Παρτίζαν. Δεν βλέπω τον εαυτό μου πουθενά εκτός από την Παρτίζαν.

Είτε θα μείνω εδώ, είτε θα σταματήσω την προπονητική!» ήταν τα λόγια του Ζέλικο Ομπράντοβιτς.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο «Ζοτς» ανέλαβε τις τύχες της ομάδας το καλοκαίρι του 2021, με τον ίδιο να έχει συμβόλαιο το οποίο λήγει το ερχόμενο καλοκαίρι.

(newsit – eurokinissi)

Μεντβέντεφ κατά Γερμανών: «Θάνατος στους φασίστες»

Δείτε τι έγραψε στα social media, σχολιάζοντας τις γερμανικές...βλέψεις για χτύπημα στην Κριμαία:

«Σχετικά με την τηλεφωνική συνομιλία των αξιωματικών της Bundeswehr για προγραμματισμένες επιθέσεις κατά της χώρας μας:

Οι ιστορικοί μας αντίπαλοι, οι Γερμανοί, μετατράπηκαν για άλλη μια φορά σε αρχιεχθρούς μας. Απλώς ρίξτε μια ματιά στο πόσο διεξοδικά και με ποια λεπτομέρεια συζητούν για επιθέσεις πυραύλων μεγάλου βεληνεκούς στο έδαφος της Ρωσίας και επιλέγουν στόχους και τους πιο λειτουργικούς τρόπους για να βλάψουν την πατρίδα μας και τον λαό μας.

Και το κάνουν χωρίς να αφήνουν έξω την παραπλανητική ρητορική σχετικά με τη μη ανάμειξη της Γερμανίας στη σύγκρουση.
Λίγο πριν, θα μπορούσε κανείς να το φανταστεί αυτό;
Και πώς να αντιδράσεις σε αυτό με διπλωματικό τρόπο;
Δεν γνωρίζω…

Αλλά ξέρω αυτό το ένα πράγμα. Το κάλεσμα της εποχής του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου έγινε και πάλι επίκαιρο: ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ!».

απεμπε-EPA-Sputnik pool photo

Ευρωβουλευτής ΝΔ: «Ο Πούτιν είναι σε αδύναμη θέση», vid

«Ζούμε σε έναν κόσμο που αλλάζει. Δεν έχουμε φτάσει στο σημείο να δούμε αν θα πάνε στρατιώτες στην Ουκρανία ή όχι»:

scr

«Βοήθεια»: Τρόμος στην Αθήνα με τυφλή επίθεση Ιρακινού σε κοπέλα! Σοκαριστικά ΒΙΝΤΕΟ

Έμεινε απαθής στο σημείο περιμένοντας τους αστυνομικούς να τον πιάσουν!

Μπροστά στα έντρομα μάτια κατοίκων, επαγγελματιών και τουριστών ένας αλλοδαπός άνδρας μαχαίρωσε με σκοπό να σκοτώσει μία νεαρή κοπέλα στον εμπορικότερο δρόμο της Αθήνας, την Ερμού!

Σύμφωνα με ΜΜΕ, ο άνδρας είναι ιρακινής καταγωγής, ενώ τρόμο προκαλούν οι λεπτομέρειες τις επίθεσης που ώρα με την ώρα βγαίνουν στο φως.

Ο ίδιος αφότου μαχαίρωσε με άγριο τρόπο την 22χρονη αφήνοντάς την ημιλιπόθυμη σε κοινή θέα στο έδαφος, άρχισε να ισχυρίζεται πως το θύμα ήταν…ξένος πράκτορας και τρομοκράτης!!!

Η κοπέλα, σύμφωνα με πληροφορίες, δίνει μάχη για τη ζωή της σε κοντινό νοσοκομείο. Ήταν πωλήτρια σε κατάστημα και δεν φαίνεται να γνώριζε τον δράστη.

Σοκαριστικά είναι επίσης τα πλάνα που κάνουν την τελευταία ώρα τον γύρο του διαδικτύου, με τον ένοπλο δράστη να μένει ατάραχος μπροστά στο θύμα του περιμένοντας τους αστυνομικούς να τον συλλάβουν.

Ο ίδιος παρακολουθούσε ατάραχος τη νεαρή κοπέλα να τρέχει μαχαιρωμένη προς το κατάστημα που εργάζεται.

Κι όλα αυτά μέσα στο πλήθος στο κεντρικότερο σημείο της Αθήνας!!!

«”Βοήθεια, βοήθεια” φώναζε η κοπέλα», λέει μία κυρία στην κάμερα.

Οι μαρτυρίες πολιτών «παγώνουν» το αίμα! Όλα δείχνουν πως επρόκειται για “τυφλή επίθεση” σε έναν δρόμο από τον οποίο περνούν καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες:

eurokinissi αρχείου

Φαγητό μόνο για μερακλήδες, vid

Όχι κι ό,τι πιο υγιεινό βέβαια...

freepik photo

Οι Ρώσοι εκτόξευσαν πυρηνικό διηπειρωτικό πύραυλο! Τρόμαξαν δυτικά ΜΜΕ, vid

Το υπουργείο Άμυνας της Ρωσίας ανακοίνωσε πως διενήργησε πετυχημένη δοκιμή πυρηνικού διηπειρωτικού βαλλιστικού πυραύλου, μεταδίδει το κρατικό πρακτορείο Tass.

«Οι Ρώσοι δοκιμάζουν έναν νέο τρομακτικό πύραυλο», «Παγκόσμιος συναγερμός: Οι Ρώσοι έκαναν δοκιμή πυρηνικού πυραύλου», είναι μερικοί από τους ενδεικτικούς τίτλους που κυκλοφορούν την τελευταία ώρα στα δυτικά ΜΜΕ.

Η δοκιμή αυτή έρχεται μόλις λίγες ώρες από την πυρηνική προειδοποίηση του «Τσαρ Βλαντ» (Δείτε ΕΔΩ).

Τι ανακοίνωσε το μεσημέρι της Παρασκευής το ρωσικό ΥΠΑΜ:

«Στο κοσμοδρόμιο Plesetsk, μια μονάδα του σχηματισμού πυραύλων Yoshkar-Ola εκτόξευσε δοκιμαστικά τον διηπειρωτικό βαλλιστικό πύραυλο στερεού καυσίμου Yars εξοπλισμένο με πολλαπλή κεφαλή.

Τα εκπαιδευτικά οχήματα επανεισόδου έφτασαν στην καθορισμένη περιοχή στο πεδίο εκπαίδευσης Kura στη χερσόνησο Καμτσάτκα (ρωσική Άπω Ανατολή).

Ο σκοπός της δοκιμαστικής εκτόξευσης ήταν να επιβεβαιώσει τα τακτικά, τεχνικά και πτητικά χαρακτηριστικά του σύγχρονου πυραυλικού συστήματος.

Κατά την προετοιμασία για αυτό το γεγονός, οι Στρατηγικές Δυνάμεις Πυραύλων εξασκήθηκαν στη διαδικασία μετακίνησης της μονάδας εκτόξευσης Yars σε μια απομακρυσμένη περιοχή, προετοιμάζοντας και πραγματοποιώντας την εκτόξευση.

Όλες οι καθορισμένες εργασίες έχουν εκπληρωθεί».

ΑΠΕΜΠΕ-EPA-RUSSIAN DEFENCE MINISTRY PRESS SERVICE photo