• Αρχική
  • Άρθρα
  • Πόσα θα συμβούν ακόμα;;; Θάνατος και ένα σοβαρό καρδιακό επεισόδιο μετά από εμβόλια της Pfizer στην Ελλάδα (vid)

Πόσα θα συμβούν ακόμα;;; Θάνατος και ένα σοβαρό καρδιακό επεισόδιο μετά από εμβόλια της Pfizer στην Ελλάδα (vid)

Σε συναγερμό οι πολίτες...

Οι νέες περιπτώσεις ενός 52χρονου που έχασε τη ζωή του και ενός ακόμη άνδρα που εμφάνισε κολπική μαρμαρυγή μετά τον εμβολιασμό τους με το σκεύασμα της Pfizer, θέτει πάλι σε συναγερμό τους πολίτες που σκέφτονται τον εμβολιασμό.

Σύμφωνα με τηλεοπτικό μέσο ενημέρωσης, ο 52χρονος από την Ιεράπετρα της Κρήτης έπαθε ανακοπή καρδιάς μία ημέρα μετά τον εμβολιασμό του με το εμβόλιο της Pfizer και άφησε την τελευταία του πνοή μέσα στο ξενοδοχείο που εργαζόταν.

Ακόμα ένας άνδρας 60 ετών από την Ξάνθη, που αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας, υπέστη σήμερα επεισόδιο κοιλιακής μαρμαρυγής, είδηση που είχε μεταδώσει νωρίτερα το el.gr.

Όπως υποστηρίζουν οι αρμόδιες Αρχές, δεν φαίνεται ότι τα δύο περιστατικά συνδέονται με τα εμβόλια, ωστόσο, όπως προβλέπεται σε αυτές τις περιπτώσεις, θα γίνει ο απαραίτητος έλεγχος για να διαπιστώσουν αν σχετίζονται τα περιστατικά.

photo vid screenshot

Tο el.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο κάτω από  το άρθρο, μόνο από όσους και όσες έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία DISQUS. Ο καθένας και η κάθε μία έχουν το δικαίωμα να εκφράζουν ελεύθερα τις απόψεις τους. Αυτό όμως  δεν σημαίνει ότι το el.gr υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Επίσης ξεκάθαρα θα διαγράφουμε  συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια αμέσως μόλις τα εντοπίσουμε  ή αμέσως μόλις μας καταγγελθούν. Ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το el.gr δεν φέρει καμία νομική ή άλλη ευθύνη, αφού στο διαδίκτυο ανωνυμία δεν υπάρχει.