• Αρχική
  • Άρθρα
  • Και τώρα τρέχουν! Επικεφαλής εμβολιασμών του EMA: Υπάρχει σύνδεση του εμβολίου AZ με τις θρομβώσεις

Και τώρα τρέχουν! Επικεφαλής εμβολιασμών του EMA: Υπάρχει σύνδεση του εμβολίου AZ με τις θρομβώσεις

Τι θα πουν οι «ειδικοί» στην Ελλάδα;;; «Πειραματόζωα» οι πολίτες...

Tο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων μετέδωσε πριν από λίγα λεπτά ότι σύμφωνα με ανώτατο αξιωματούχο του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων υπάρχει σύνδεση ανάμεσα στο εμβόλιο της AstraZeneca και τις θρομβώσεις αλλά η αιτία δεν είναι ξεκάθαρη.

Συγκεκριμένα, για σύνδεση του εμβολίου της AstraZeneca με τα περιστατικά θρομβόσεων κάνει λόγω ο επικεφαλής εμβολιασμών της ΕΜΑ Μάρκο Καβαλέρι σε συνέντευξή του στην ιταλική Il Messangero.

Το AFP σε tweet του αναφέρει: «Κορυφαίος αξιωματούχους του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων ΕΜΑ, είπε ότι υπάρχει σύνδεση μεταξύ του εμβολίου της AstraZeneca και των θρομβώσεων, αλλά η αιτία δεν είναι ξεκάθαρη».


Υπενθυμίζεται ότι πριν από μια εβδομάδα ο ΕΜΑ είχε ανακοινώσει, αντίθετα, ότι δεν είχαν βρεθεί παράγοντες ειδικού κινδύνου, περιλαμβανομένης της ηλικίας, για ενδεχόμενη σχέση του εν λόγω εμβολίου με θρόμβους στο αίμα.

Το εμβόλιο της AstraZeneca έχει βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα εδώ και αρκετές εβδομάδες με πολλές χώρες σε όλη την Ευρώπη να παγώνουν τους εμβολιασμούς, ενώ στην Ελλάδα είχαμε ακόμα και θάνατο, με τον ΕΟΦ να βιάζεται να βγάλει πόρισμα πως δεν συνδέεται με το εμβόλιο, όπως είχε καταγγείλει ιατροδικαστής, ο οποίος μάλιστα είχε συμβουλεύσει να μην βιαστεί κάποιος να πάει να κάνει το εμβόλιο!

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων αναμένεται να επικαιροποιήσει τις συστάσεις του σχετικά με το εμβόλιο της AstraZeneca και τις παρενέργειές του μέχρι τις 9 Απριλίου, ενώ όπως τόνιζαν κυβερνητικές πηγές η ελληνική πολιτεία θα αναμείνει την απόφαση του ΕΜΑ, την προσεχή Πέμπτη και μέχρι τότε θα ΕΜΒΟΛΙΑΖΕΙ!!!

Πάντως, φουντώνει η δυσπιστία των Ελλήνων πολίτων απέναντι, μεταξύ των άλλων, στο εμβόλιο της Astrazeneca, σύμφωνα με τους φαρμακοποιούς, οι οποίοι δέχονται απανωτά αιτήματα είτε για ακύρωση, είτε για αλλαγή του εμβολίου.