Φράουλες: Τα οφέλη του αγαπημένου, δροσερού ανοιξιάτικου φρούτου

Φράουλα: Το μικρό, ζουμερό και γλυκό φρούτο που αγαπούν μικροί και μεγάλοι, προσφέρει πολλά οφέλη στην υγεία μας ενώ ταυτόχρονα είναι τόσο γευστικό για τον ουρανίσκο μας

Ποια είναι τα οφέλη της φράουλας

1. Περιέχει αντιοξειδωτικά
Οι φράουλες είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, όπως βιταμίνη C, ανθοκυανίνες και φλαβονοειδή. Αυτές οι ενώσεις μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του οξειδωτικού στρες και της φλεγμονής.

2. Πλούσια σε φυτικές ίνες
Η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε φυτικές ίνες υποστηρίζει την πέψη και βοηθά στον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, κάτι που ωφελεί ιδιαίτερα τα άτομα με διαβήτη. Παράλληλα, μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Clinical Kidney Journal διαπίστωσε ότι μια διατροφή πλούσια σε διαιτητικές ίνες μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της εξέλιξης της χρόνιας νεφρικής νόσου.

3. Προάγει την υγεία της καρδιάς
Οι φράουλες θεωρείται ότι μειώνουν την αρτηριακή πίεση και τα επίπεδα χοληστερόλης, τα οποία και τα δύο μπορούν να βελτιώσουν την υγεία της καρδιάς.

4. Πρόληψη καρκίνου
Κάποιες μελέτες έχουν δείξει ότι τα φρούτα, τα οποία ανήκουν στην κατηγορία των μούρων, όπως το βατόμουρο και η φράουλα, μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη αρκετών τύπων καρκίνου, μέσω των ιδιοτήτων τους να καταπολεμούν το οξειδωτικό στρες και τη φλεγμονή.

Διατροφικά στοιχεία σε 100 γραμμάρια φράουλες
Θερμίδες: 32
Νερό: 91%
Σάκχαρα: 4,9 g
Ίνες: 2 g
Πρωτεΐνες: 0,7 g
Λίπη: 0,3g
Κορεσμένα: 0,02g
Μονοακόρεστα: 0,04g
Πολυακόρεστα: 0,16g
Ωμέγα-3: 0,07g
Ωμέγα-6: 0,09g

(με πληροφορίες από healthstories. gr / photo: pixabay)

ΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΙΕΣ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

LATEST

Κύρια Θέματα

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Κάθε μέρα μαζί