Ο ρωσικός στρατός κατέλαβε το Khram Svyatoho βόρεια της Ποπάσναγια και την Tetyanivka βόρεια του Σλοβιάνσκ καταφέρνοντας έτσι να περάσει επιτυχώς το υδάτινο κώλυμα του ποταμού Ντονέτς.
Αυτό σημαίνει πως η μάχη του Σλοβιάνσκ, εκεί που βρίσκεται το ουκρανικό αρχηγείο, ξεκινά.
Την ίδια στιγμή ρεπορτάζ του βρετανικού Independent δείχνει μία τραγική κατάσταση για τον ουκρανικό Στρατό ο οποίος διαλύεται κυριολεκτικά από το πανίσχυρο ρωσικό πυροβολικό.
Οι Βρετανοί αναφέρουν συντριπτικές απώλειες για τους Ουκρανούς και λένε χαρακτηριστικά ότι το ρωσικό πυροβολικό έχει 20 φορές μεγαλύτερη ισχύ από το ουκρανικό.
Το ηθικό των Ουκρανών έχει πέσει κατακόρυφα και πλέον όλο και περισσότεροι λιποτακτούν και μένουν ελάχιστοι μαζί με δυτικούς μισθοφόρους!
The loss of Svyatogorsk will be the beginning of the end for the Armed Forces of #Ukraine: #Russian troops have 15km left to Slavyansk
— Middle East Update (@islamicworldupd) June 7, 2022
After the capture of Svyatogorsk, Russian troops actually Will control the rear of the Ukrainian army in #Donbas pic.twitter.com/kVcHZTzINk
British newspaper Independent reported that the Ukrainian Forces were suffering enormous losses in Donbass. The report states that the Ukrainian are 20 times inferior to the Russian in artillery and 40 times in armament in general. This has a depressing effect on all staff.. pic.twitter.com/8Qv8kKBdgZ
— Geo_monitor (@colonelhomsi) June 9, 2022









