Βομβαρδισμός στο χημικό εργοστάσιο Αζότ στην πόλη Σεβεροντονέτσκ, πάνω στη γραμμή του μετώπου στην ανατολική Ουκρανία, προκάλεσε ισχυρή πυρκαγιά μετά τη διαρροή τόνων πετρελαίου, δήλωσε σήμερα Σάββατο ο περιφερειακός κυβερνήτης Σέρχι Γκαϊντάι.
Μιλώντας στο εθνικό τηλεοπτικό δίκτυο, ο Γκαϊντάι δεν διευκρίνισε αν κατασβέστηκε η φωτιά στο εργοστάσιο.
Δήλωσε ότι οι μάχες είναι αδιάκοπες στο Σεβεροντονέτσκ, μια μικρή πόλη στην επαρχία Λουχάνσκ, που έχει γίνει το επίκεντρο της ρωσικής προώθησης στην ανατολική Ουκρανία.
The video about the explosion at the Azot plant in Severodonetsk, which is now being published by many channels, is actually an explosion of the warehouses of the Donetsk chemical products plant in 09/19/2014. pic.twitter.com/GEcfeGO1Dx
— Levi (@Levi_godman) June 11, 2022
photo vid scr









