Ο υπουργός Άμυνας της Ουκρανίας δήλωσε ότι δεν είναι ικανοποιημένος με την ταχύτητα ή την ποσότητα των όπλων που έρχονται στην χώρα, παρότι επαίνεσε τη γενναιοδωρία των δυτικών συμμάχων.
«Έχουμε ήδη παραλάβει και παραδώσει στις Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας σημαντικό αριθμό όπλων», δήλωσε ο Ολεξέι Ρεζνίκοβ και πρόσθεσε: «Αυτοί οι αριθμοί θα ήταν αρκετοί για μια νικηφόρα αμυντική επιχείρηση εναντίον οποιουδήποτε στρατού στην Ευρώπη. Αλλά όχι εναντίον της Ρωσίας».
kathimerini









