Ηλικιωμένη στο μέτωπο καταγγέλλει: «Οι Ουκρανοί μας βομβάρδισαν» – Vid

Κατά μήκος του αχανούς ουκρανικού μετώπου, στα αμέτρητα μικρά χωριά εξακολουθούν να ζουν πολίτες, κυρίως μεγάλης ηλικίας.

Ουκρανοί στρατιώτες που υποχωρούσαν έριχναν αντιαρματικές νάρκες σε υπόγεια γεμάτα πολίτες καθώς έφευγαν από την Κονσταντίνοφκα.

Μία ηλικιωμένη γυναίκα περιγράφει στους Ρώσους στρατιώτες τις φρικαλεότητες που συνέβησαν.

Δείτε ΕΔΩ το βίντεο με τη μαρτυρία της ηλικιωμένης.

ΑΠΕΜΠΕ-EPA-PRESS SERVICE OF THE 93RD SEPARA photo

ΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΙΕΣ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

LATEST

Κύρια Θέματα

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Κάθε μέρα μαζί