Οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας βομβάρδισαν το χωριό Hotmyzhsk στην περιοχή Belgorod.
Σύμφωνα με τον τοπικό κυβερνήτη, Vyacheslav Gladkov, από τις εκρήξεις έσπασαν παράθυρα σε τρία νοικοκυριά και γκρεμίστηκαν στέγες και φράχτες.
Κανένας από τους πολίτες δεν τραυματίστηκε.
«Τώρα μια ειδική ομάδα εργάζεται επί τόπου, η περιήγηση από πόρτα σε πόρτα στην περιοχή συνεχίζεται», σημείωσε ο ίδιος.









