Τους έπιασε πανικός στην Ευρώπη με την «πράσινη ενέργεια»: «Θα μείνουμε ξαφνικά χωρίς φως και θέρμανση» – Vid

Σε μία ήπειρο που δεν παράγει τίποτα, όλα λειτουργούν λάθος.

Ο υψηλόβαθμος αξιωματούχος του ΝΑΤΟ, ναύαρχος Admiral Rob Bauer, έριξε μία νέα «βόμβα» αυτή τη φορά για την «πράσινη μεταβάση» που επιχειρεί η Ε.Ε.

Ο Νατοϊκός Ναύαρχος, που είναι μεταξύ άλλων ορκισμένος εχθρός του Πούτιν, παραδέχθηκε πως η Ευρώπη εξαρτάται από άλλες δυνάμεις και σε ό,τι αφορά την ούτως ή άλλως ασύμφορη «πράσινη ενέργεια».

Ο λόγος για την Κίνα, την οποία ο Bauer τη συνέδεσε με τη Ρωσία του Πούτιν προβλέποντας πως ό,τι συνέβη με το φυσικό αέριο το 2022 θα συμβεί με την πράσινη ενέργεια με «θύμα» και πάλι την Ευρώπη:


«Ανακαλύψαμε ότι όταν ο Πούτιν έκλεισε τις βαλβίδες το 2022, νομίζαμε ότι είχαμε συμβόλαιο με την Gazprom, αλλά στην πραγματικότητα είχαμε συμβόλαιο με τον κ. Πούτιν. Τώρα, το ίδιο θα συμβεί – και αυτή είναι μια πρόβλεψη – όταν πάμε στην πράσινη ενέργεια.

Το 90% αυτού που παράγεται όσον αφορά τις πρώτες ύλες για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας παράγεται από την Κίνα και το 60% αυτού ανήκει στην Κίνα. Σε 10 χρόνια όταν θα χρησιμοποιούμε μόνο ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και ο Σι κάνει αυτό που έκανε ο Πούτιν το 2022 δεν θα έχουμε φως, δεν θα οδηγούμε, δεν θα δουλεύουμε, δεν θα έχουμε θέρμανση, τίποτα. Πρέπει να σταματήσουμε να είμαστε τόσο αφελείς…

Προετοιμαστείτε για πόλεμο, τότε η πιθανότητα να μην γίνει πόλεμος αυξάνεται».

Δείτε ΕΔΩ το βίντεο με τις δηλώσεις του Νατοϊκού αξιωματούχου.

ΑΠΕΜΠΕ-EPA-EPA photo αρχείου

ΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΙΕΣ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

LATEST

Κύρια Θέματα

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Κάθε μέρα μαζί