Η Άγκυρα αναμένεται να βγάλει γεωτρύπανο στη Μεσόγειο στις 9 Αυγούστου, ώστε να ερευνήσει την περιοχή για φυσικό αέριο.
Για δεύτερη συνεχόμενη μέρα το 4ο πλωτό γεωτρύπανο, το «Αμπντουλαχαμίντ Χαν», βρίσκεται νότια του λιμανιού της Σελεύκειας της Τουρκίας, και πραγματοποιεί δοκιμές των συστημάτων του εν πλω.
Επιπλέον συνοδεύεται από το ανεφοδιαστικό «Ιλχάν», ενώ κοντά του πλέει, ακόμα, ένα ρυμουλκό καθώς και ένα πολεμικό πλοίο του τουρκικού στόλου.
Παρακολουθείται τόσο από τις Αρχές της Κυπριακής Δημοκρατίας όσο και από τις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις αλλά και τους ισραηλινούς δορυφόρους:
(Megatv – scr)









