υπηρέτησε για πάνω από 50 χρόνια την ενημέρωση, με επαγγελματισμό και κριτική ματιά, αλλά με το δικό του πάντοτε ξεχωριστό στυλ, αφήνοντας βαθύ αποτύπωμα στην ελληνική δημοσιογραφία», αναφέρει η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, σε ανάρτησή της σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Εκφράζοντας τα ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένειά του και στους οικείους του, η κ. Κεραμέως σημειώνει ότι η παρουσία στο «Καλημέρα Ελλάδα» ήταν πάντα πρόκληση για γόνιμη και ουσιαστική συζήτηση.
ΑΠΕΜΠΕ – ΦΩΤΟ:Eurokinissi









