Οι ιρανικές ένοπλες δυνάμεις υποσχέθηκαν σήμερα «συντριπτικές» επιθέσεις εναντίον των Ηνωμένων Πολιτειών και του Ισραήλ, αφού ο αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ είχε δηλώσει νωρίτερα πως θα κάνει το Ιράν να γυρίσει «πίσω στη λίθινη εποχή» με μαζικούς βομβαρδισμούς τις επόμενες εβδομάδες.
Όπως δήλωσε, μεταξύ άλλων ο Εμπραχίμ Ζολφακαρί, εκπρόσωπος του κεντρικού επιτελείου επιχειρήσεων των ιρανικών ενόπλων δυνάμεων Χατάμ αλ-Ανμπίγια, σε ανακοίνωσή του που μεταδόθηκε από την κρατική τηλεόραση: «Να περιμένετε ακόμα πιο συντριπτικές, πιο εκτεταμένες και πιο καταστροφικές ενέργειες».
Μένει να φανεί τι θα συμβεί στην πράξη.
Η όποια συνεννόηση μοιάζει, στην παρούσα φάση αν μη τι άλλο, πολύ μακρινό σενάριο.









