Όπως φέρεται να δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Ρώσος υφυπουργός Εξωτερικών Αντρέι Ρουντένκο, η Μόσχα ελπίζει ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα έχουν την κοινή λογική να μην επιτεθούν στον πυρηνικό σταθμό Μπουσέρ στο Ιράν.
Σχολιάζοντας τις δηλώσεις του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ σχετικά με την πρόθεσή του να επιτεθεί σε ιρανικές ενεργειακές εγκαταστάσεις, όπως γράφει το TASS, ο Ρουντένκο, τον οποίο επίσης επικαλείται το ρωσικό μέσο, δήλωσε: «Φαντάζομαι ότι ο σταθμός Μπουσέρ δεν θα συμπεριληφθεί σε αυτές τις λίστες, καθώς οι συνέπειες θα είναι απλώς καταστροφικές για όλους. Νομίζω ότι η αμερικανική ηγεσία θα έχει την κοινή λογική να μην το κάνει αυτό».









