Όπως δήλωσε στο TASS ο αναπληρωτής πρόεδρος του Συμβουλίου της Ομοσπονδίας της Ρωσίας, Κονσταντίν Κοσάτσεφ, σε σχέση με την παραίτηση του Κιρ Στάρμερ από την πρωθυπουργία της Βρετανίας:
«Ο Στάρμερ ήταν ένας ειλικρινά αδύναμος πρωθυπουργός και, υπό αυτή την έννοια, επιβεβαίωσε μόνο την γενική τάση μιας ριζικής πτώσης στην ποιότητα των Ευρωπαίων ηγετών τα τελευταία χρόνια. Αλλά η παραίτησή του δεν θα έχει καμία επίπτωση στην πολιτική του Ηνωμένου Βασιλείου απέναντι στην Ρωσία. Όποιος και αν πάρει τη θέση του, η Βρετανία δεν θα εγκαταλείψει την παράδοση αιώνων της ρωσοφοβίας, η οποία διακόπηκε μόνο μία φορά – κατά την διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου».
Επομένως στην Ρωσία δεν υπάρχει ιδιαίτερη αισιοδοξία σε σχέση με την αλλαγή που λαμβάνει χώρα στην Βρετανία.









