Ο Ντόναλντ Τραμπ είπε χθες Κυριακή πως δεν βλέπει «κανένα πρόβλημα» στο να επιτραπεί να περάσει ρωσικό δεξαμενόπλοιο που μεταφέρει πετρέλαιο και κατευθύνεται στην Κούβα, παρά την απαγόρευση που επέβαλε στον εφοδιασμό με αργό της νήσου υπό κομμουνιστική κυβέρνηση, αντιμέτωπης με πολύωρες διακοπές της ηλεκτροδότησης καθημερινά.
«Αν κάποια χώρα θέλει να στείλει πετρέλαιο στην Κούβα τώρα, αυτό δεν σημαίνει κανένα πρόβλημα για μένα, είτε πρόκειται για τη Ρωσία είτε όχι», είπε ο αμερικανός πρόεδρος στον Τύπο πάνω στο αεροσκάφος με το οποίο επέστρεφε στην Ουάσιγκτον από το σαββατοκύριακό του στη Φλόριντα. «Δεν θα έχει κανέναν αντίκτυπο. Η Κούβα είναι τελειωμένη, είναι κακό καθεστώς, οι ηγέτες της είναι πολύ κακοί και διεφθαρμένοι, κι είτε λάβουν ή όχι φορτίο πετρελαίου, δεν θα έχει καμιά σημασία», πρόσθεσε.
Αυτά αναφέρονται μεταξύ άλλων.
Η τωρινή κυβέρνηση των ΗΠΑ διαθέτει καλύτερη σχέση με την Μόσχα από ό,τι η προηγούμενη.









