Σε συνέντευξή του στο ιαπωνικό πρακτορείο Kyodo News τόνισε ότι η Τεχεράνη απαιτεί κάτι παραπάνω από απλή κατάπαυση του πυρός.
«Το μήνυμά μας είναι ότι αυτός ο πόλεμος δεν είναι δικός μας. Είναι ένας πόλεμος που μας επιβλήθηκε. Διαπραγματευόμασταν με τις Ηνωμένες Πολιτείες όταν αποφάσισαν να μας επιτεθούν. Ήταν μια ξεκάθαρη πράξη επιθετικότητας – παράνομη, αδικαιολόγητη και χωρίς πρόκληση.
Αυτό που κάνουμε είναι καθαρά αυτοάμυνα. Θα συνεχίσουμε να υπερασπιζόμαστε τον εαυτό μας, όσο χρειαστεί και με όποιο τρόπο χρειαστεί. Δεν φαίνεται ότι οι ΗΠΑ είναι έτοιμες να σταματήσουν την επιθετικότητά τους.
Δεν θέλουμε να επαναληφθεί το σενάριο του περασμένου έτους. Ο πόλεμος πρέπει να τερματιστεί πλήρως και μόνιμα, και πρέπει να υπάρξουν εγγυήσεις ότι αυτή η κατάσταση δεν θα επαναληφθεί».
ΑΠΕΜΠΕ-EPA-EPA photo









