Όπως μεταδίδεται, η εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην συμπόνια των Ρώσων για τον ιρανικό λαό.
Η διπλωμάτης υπενθύμισε την επίθεση σε σχολείο στην ιρανική πόλη Μινάμπ, όπου σκοτώθηκαν περισσότερα από εκατό παιδιά, και σημείωσε ότι στην Ρωσία, οι άνθρωποι φέρνουν λουλούδια και παιχνίδια στην ιρανική πρεσβεία στη Μόσχα ως ένδειξη συμπάθειας.
«Οι άνθρωποι καταλαβαίνουν και εκφράζουν την συμπάθειά τους για τα παιδιά που πέθαναν. Είναι προφανές επειδή φέρνουν παιχνίδια», δήλωσε στο Sputnik Radio, που το επικαλείται το TASS.
Αυτά δήλωσε η Ζαχάροβα μεταξύ άλλων.
Σημειώνεται πως η Ρωσία προτιμά την διπλωματία και αντιτίθεται στον πόλεμο που διεξάγεται εναντίον του Ιράν.









