που επανήλθαν στην προσφιλή τακτική των υπερπτήσεων.
Ειδικότερα, λίγο μετά τις 3 το μεσημέρι ζεύγος τουρκικών F-16 πραγματοποίησε υπέρπτηση στα 19.000 πόδια.
Τα τουρκικά αεροσκάφη αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίστηκαν από ελληνικά μαχητικά.
(φωτο:eurokinissi)









