Ο δήμος Αδριανούπολης τοποθέτησε άγαλμα του Κεμάλ που βλέπει προς την Θεσσαλονίκη στην κεντρική είσοδο του Πολιτιστικού Κέντρου Ατατούρκ (ΑΚΜ), το οποίο θα ανοίξει επίσημα στις 9 Αυγούστου.
………….
Ο δήμαρχος της Αδριανούπολης Ρετζέπ Γκιουρκάν δήλωσε ότι μεγάλο μέρος της γειτονικής χώρας Ελλάδας είναι ορατό από το ΑΚΜ, ότι τοποθέτησαν το άγαλμα του Ατατούρκ ώστε να ¨βλέπει¨ προς τη Θεσσαλονίκη και είπε: ¨Το άγαλμα, που αντιπροσωπεύει τον μεγάλο μας ηγέτη σε όρθια θέση, έχει πλέον τοποθετηθεί με κατεύθυνση την πόλη της Θεσσαλονίκης, τη γη όπου γεννήθηκε το 1881. Η Θεσσαλονίκη φυσικά δεν είναι ορατή από το σημείο που βρίσκεται, αλλά βλέπει τη Θεσσαλονίκη ως τοποθεσία και προοπτική. Είναι πολύ όμορφο και ταιριάζει πολύ στο πολιτιστικό μας κέντρο¨.
Μτφ. Τουρκικά Νέα, scr









