Ο υψηλόβαθμος αξιωματούχος του ΝΑΤΟ, ναύαρχος Admiral Rob Bauer, έριξε μία νέα «βόμβα» αυτή τη φορά για την «πράσινη μεταβάση» που επιχειρεί η Ε.Ε.
Ο Νατοϊκός Ναύαρχος, που είναι μεταξύ άλλων ορκισμένος εχθρός του Πούτιν, παραδέχθηκε πως η Ευρώπη εξαρτάται από άλλες δυνάμεις και σε ό,τι αφορά την ούτως ή άλλως ασύμφορη «πράσινη ενέργεια».
Ο λόγος για την Κίνα, την οποία ο Bauer τη συνέδεσε με τη Ρωσία του Πούτιν προβλέποντας πως ό,τι συνέβη με το φυσικό αέριο το 2022 θα συμβεί με την πράσινη ενέργεια με «θύμα» και πάλι την Ευρώπη:
«Ανακαλύψαμε ότι όταν ο Πούτιν έκλεισε τις βαλβίδες το 2022, νομίζαμε ότι είχαμε συμβόλαιο με την Gazprom, αλλά στην πραγματικότητα είχαμε συμβόλαιο με τον κ. Πούτιν. Τώρα, το ίδιο θα συμβεί – και αυτή είναι μια πρόβλεψη – όταν πάμε στην πράσινη ενέργεια.
Το 90% αυτού που παράγεται όσον αφορά τις πρώτες ύλες για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας παράγεται από την Κίνα και το 60% αυτού ανήκει στην Κίνα. Σε 10 χρόνια όταν θα χρησιμοποιούμε μόνο ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και ο Σι κάνει αυτό που έκανε ο Πούτιν το 2022 δεν θα έχουμε φως, δεν θα οδηγούμε, δεν θα δουλεύουμε, δεν θα έχουμε θέρμανση, τίποτα. Πρέπει να σταματήσουμε να είμαστε τόσο αφελείς…
Προετοιμαστείτε για πόλεμο, τότε η πιθανότητα να μην γίνει πόλεμος αυξάνεται».
Δείτε ΕΔΩ το βίντεο με τις δηλώσεις του Νατοϊκού αξιωματούχου.
ΑΠΕΜΠΕ-EPA-EPA photo αρχείου









