Ουκρανοί στρατιώτες που υποχωρούσαν έριχναν αντιαρματικές νάρκες σε υπόγεια γεμάτα πολίτες καθώς έφευγαν από την Κονσταντίνοφκα.
Μία ηλικιωμένη γυναίκα περιγράφει στους Ρώσους στρατιώτες τις φρικαλεότητες που συνέβησαν.
Δείτε ΕΔΩ το βίντεο με τη μαρτυρία της ηλικιωμένης.
ΑΠΕΜΠΕ-EPA-PRESS SERVICE OF THE 93RD SEPARA photo









