Ένα ουσιαστικό βήμα για τη δημιουργία ενός ενιαίου, συστηματικού και επιχειρησιακά προσανατολισμένου στις σύγχρονες ανάγκες μοντέλου μετεκπαίδευσης των Εφέδρων χαρακτήρισε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας την έναρξη λειτουργίας του 1ου Κέντρου Μετεκπαίδευσης Εφεδρείας (ΚΕΜΕΦ), στο στρατόπεδο «Επιλάρχου Γ. Μελίδη», στον Αυλώνα.
Με ανάρτηση στο κοινωνικό δίκτυο Χ ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, που παραβρέθηκε στα σημερινά εγκαίνια του Κέντρου, ανέφερε, μεταξύ άλλων: «Υπάρχει ένα στοίχημα το οποίο πρέπει να κερδίσουμε: Να δημιουργήσουμε μια σοβαρή Εφεδρεία, που να ενσαρκώνει το διαχρονικό ιδανικό του Στρατού των πολιτών για την Άμυνα της πατρίδας μας».
Στο πλαίσιο της «Ατζέντας 2030» και του Χάρτη Μετάβασης των Ενόπλων Δυνάμεων στη νέα εποχή, συνέχισε ο κ. Δένδιας, «θεμελιώσαμε το νέο μοντέλο της ενεργού εφεδρείας».
«Με πολύ σαφείς κανόνες εκπαίδευσης, επανάκλησης και επιχειρησιακής αξιοποίησης» κατέληξε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας.
Mε πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo eurokinissi









