Πιστός στην κοσμοθεωρία του (ή μάλλον τις εντολές που πήρε), ο Έλον Μασκ έκανε και πάλι νύξη στην αύξηση του πληθυσμού, καλώντας τους πάντες να κάνουν παιδιά.
Όπου σταθεί και όπου βρεθεί, ο δισεκατομμυριούχος μιλάει για την αύξηση του παγκόσμιου πληθυσμού, κρούοντας μάλιστα συχνά το καμπανάκι σε μεμονωμένα κράτη για την υπογεννητικότητα.
Ο Μασκ είναι από τους ελάχιστους ανθρώπους στη Δύση που έχουν αυτό το βεληνεκές και μιλούν για την ανάγκη για πολλαπλασιαστούν οι άνθρωποι πάνω στη Γη.
Την ίδια στιγμή οι διεθνιστές μιλούν για το αφήγημα του «υπερπληθυσμού», προωθώντας μία εντελώς διαφορετική νοοτροπία.
ΕΔΩ το βίντεο.
ΑΠΕΜΠΕ-EPA-KEYSTONE photo









