Όπως δήλωσε ο Ρώσος υφυπουργός Εξωτερικών, Αλεξάντερ Γκρούσκο, τον οποίο επικαλέστηκε το TASS, η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) εκφράζει την επιθυμία να «καθίσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων» για την επίλυση της ουκρανικής σύγκρουσης, αλλά δεν κάνει τίποτα για να το εφαρμόσει στην πράξη.
«Συνεχίζουν να μιλάνε για το πώς η Ευρώπη θα πρέπει να “καθίσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων”. Αλλά αυτή η επιθυμία δεν έχει μεταφραστεί σε πρακτική δράση», δήλωσε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός σε δημοσιογράφους στο περιθώριο του διεθνούς φόρουμ εμπειρογνωμόνων Primakov Readings.
Τελικά η ΕΕ θέλει την ειρηνική συνεννόηση με την Μόσχα;
Ή θα οδηγήσει την Γηραιά Ήπειρο σε δυσάρεστες καταστάσεις;









