«Η ανοχή δεν μπορεί να συνεχιστεί αν υπάρξει κλιμάκωση από τους αγρότες», είπε στέλνοντας το εξής μήνυμα στους αγρότες:
«Μπορεί να παραλύει η κοινωνική και οικονομική ζωή της χώρας και να κόβεται στα δύο η χώρα και να ταλαιπωρούνται οι ταξιδιώτες; Θεωρώ ότι η κυβέρνηση έδειξε πολύ μεγάλη ανοχή σε αυτό στη λογική ότι υπήρχε το θέμα του ΟΠΕΚΕΠΕ και της καθυστέρησης των πληρωμών. Η ανοχή, όμως, δεν μπορεί να συνεχιστεί αν υπάρξει κλιμάκωση. Προφανώς η κυβέρνηση θα εξετάσει όλα τα ενδεχόμενα.
Υπάρχουν δυνατότητες και νομικές, γιατί αυτή τη στιγμή διαπράττονται αδικήματα, όπως η παρακώλυση συγκοινωνιών.
Η δική μου θέση είναι ότι προφανώς ορθώς η κυβέρνηση εξάντλησε τις δυνατότητες για να μην έχουμε κλιμάκωση, αλλά αν πάμε σε σενάριο συνέχισης των κινητοποιήσεων – πόσο μάλλον να κόψουμε τη χώρα στα δύο για 48 ώρες – είναι προφανές ότι πρέπει να εξεταστούν όλες οι δυνατότητες».
ΦΩΤΟ:Eurokinissi









