«Δεν έχουμε αντίρρηση να μεταφερθούν τα μωρά σε οποιοδήποτε νοσοκομείο, στην Αίγυπτο, τη Δυτική Όχθη ή ακόμα και στα νοσοκομεία της κατοχής. Γι’ αυτό που νοιαζόμαστε περισσότερο είναι η ευημερία και οι ζωές αυτών των μωρών», δήλωσε ο Ασράφ αλ-Κίντα σε τηλεφωνική επικοινωνία του από το νοσοκομείο.
(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)









