…..
ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΆΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ
Ο πρωθυπουργός της Κροατίας ανέφερε ότι δεν θέλουν να χτίσουν τείχη ή συρματοπλέγματα στα σύνορα με τη Σερβία, τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη και το Μαυροβούνιο και ότι “Αντίθετα θέλουμε συνεργαστούμε με αυτές τις χώρες για να αποτρέψουμε την παράνομη μετανάστευση”
. Από την άλλη δήλωσε ότι θέλουν να ενισχύσουν τα εξωτερικά σύνορα της ΕΕ, όπως τα σύνορα Τουρκίας-Ελλάδας και τα σύνορα Τουρκίας-Βουλγαρίας προκειμένου να αποτραπεί η ανεξέλεγκτη ροή λαθρομετανάστευσης.
Τουρκικά Νέα/eurokinissi









