Σοβαρή όξυνση τα τελευταία 24ωρα γύρω από τον πυρηνικό σταθμό της Ζαπορίζια στην Ουκρανία. Τοπικοί ρωσόφωνοι αξιωματούχοι και η αρμόδια υπηρεσία της Ρωσίας μιλούν για τηn «χειρότερη επίθεση» στον σταθμό από τον Σεπτέμβριο.
Σύμφωνα με όσα μεταδίδονται, τουλάχιστον 20 οβίδες έπεσαν στον χώρο του πυρηνικού σταθμού.
Μέχρι στιγμής φαίνεται πως δεν υπάρχει διαρροή ενέργειας, αλλά αν συνεχιστεί η τακτική υπάρχει σοβαρός φόβος κάτι να πάει στραβά, σύμφωνα με όσα μεταδίδει ο ανταποκριτής του OPEN, Θανάσης Αυγερινός.
freepik









