Oι Ουκρανοί ισχυρίζονται ότι πριν από λίγο η στρατηγική πόλη Ιζίουμ παραδόθηκε στις ουκρανικές ένοπλες δυνάμεις και ότι οι ρωσικές δυνάμεις εγκαταλείπουν την περιοχή προς την κατεύθυνση του Ντόνμπας.
Αν όντως ισχύει αυτό πρόκειται για μία πολύ βαριά ήττα των Ρώσων καθώς η πόλη Ιζίουμ είναι στρατηγικής σημασίας όχι μόνο για να διατηρηθεί ο ρωσικός αποκλεισμό στο Χάρκοβο αλλά και επειδή καλύπτει τις περιφέρειες Λουγκάνσγκ και Ντονέτσκ από τα βόρεια.
scr









